Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία
Πιθανές θετικές επιπτώσεις Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός των σταδίων παραγωγής γραπτού λόγου).Γιατί: Ευκολία στην παραγωγή διαδοχικών κειμένων και τη διόρθωσή τους Εξατομίκευση παρέμβασης καθηγητή κατά τη διάρκεια της παραγωγής λόγου
Συνεργατική μάθηση. Γιατί; Ύπαρξη οθόνης: το κείμενο από ατομικό γίνεται κοινωνικό Οι μαθητές εργάζονται ανά δύο ή τρεις σε κάθε υπολογιστή Συνεργάζονται με άλλα σχολεία για την εκπόνηση κοινής εργασίας αποστέλλοντας ηλεκτρονικά τα ψηφιακά τους κείμενα Αποστασιοποίηση από το κείμενο – αποδοχή παρέμβασης-κριτική του διόρθωση Θετική στάση και διάθεση των μαθητών για εργασία με ΕΚ
Θετική αντίδραση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες Ευκολότερη πραγμάτωση της επικοινωνιακής προσέγγισης με αποστολή ψηφιακών κειμένων και δημοσίευσή τους Ευκαιρία για μαθητοκεντρική διδασκαλία – ο διδάσκων καθοδηγητής Δημιουργία πολυτροπικών κειμένων Άσκηση στο υπερκείμενο με σχεδιασμένες από τον διδάσκοντα δραστηριότητες για η σωστή πλοήγηση στο χάος του Διαδικτύου
Κίνδυνοι Πολιτισμικά χρωματισμένα περιβάλλοντα – τα κειμενικά πρότυπα είναι αγγλικά. Περιορισμένη εγκυρότητα του ορθογραφικού και γραμματικού έλέγχου και του θησαυρού Ο Έλληνας μαθητής πρέπει να μάθει λειτουργεί κριτικά μέσα σε αυτά Περιορισμός δημιουργικότητας
Προϋποθέσεις Κατάλληλο αναλυτικό πρόγραμμα Διαθεσιμότητα εργαστηρίου Ύπαρξη τεχνικού υποστήριξης Σωστή φυσική διαμόρφωση εργαστηρίου Κατάλληλες μέθοδοι διδασκαλίας – το μέσο από μόνο του δε βοηθά Διάθεση χρόνου