ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τις αναφορές στατιστικών δεδομένων της EBSCOadmin.
ΘΕΜΑ : « Διαδικτυακή εφαρμογή για την εξυ π ηρέτηση των σ π ουδαστών εξ α π οστάσεως » Σπουδαστής : Ανδρέας Μπακόπουλος Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λάμψας.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Βίκυ Μυρώνη Δρ. Τμ
Ασκηση 2 η Η Δασική Υπηρεσία προτίθεται να αναδασώσει επιφάνεια 600 Ηα με τρια δασοπονικά είδη, Ερυθρελάτη, Μ.Πέυκη και Ελάτη. Η επιφάνεια κατανέμεται.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Ιστοσελίδα Τμήματος για πληροφορίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μουρατίδου Κατερίνα Αναπλ. Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ Σερρών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο ΤΕΦΑΑ-Σερρών
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Γενικά Το τμήμα άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο του 1989 Εκπαιδευτική και επιστημονική συνεργασία με ιδρύματα.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Από το Μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο
Java DataBase Connectivity
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Erasmus EMaTTech.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ν: Συνολικός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών Π: Προπτυχιακοί φοιτητές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΘΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ ΛΑΘΟΥΣ

ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔOΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ACCESS 2000 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔOΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ACCESS 2000 ‘ΣΥΝΔΕΣΗ’ ΤΗΣ ΒΑΣΕΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ VISUAL C ΜΕΣΩ ΤΟΥ DBE ADMINISTRATOR ΤΗΣ BORLAND ‘ΣΥΝΔΕΣΗ’ ΤΗΣ ΒΑΣΕΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ VISUAL C ΜΕΣΩ ΤΟΥ DBE ADMINISTRATOR ΤΗΣ BORLAND ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ VISUAL C ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ VISUAL C

ΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ, ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΣΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΌ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΙΚΟ INTERFACE ΦΙΛΙΚΟ INTERFACE Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΌΤΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΠΕΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Β=αx1+bx2+cx3+dx4+ex5+fx6+gx7+hx8 X1 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ X1 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ X2 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ X2 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ X3 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ X3 = ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ X4 = ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ/10 + ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ X4 = ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ/10 + ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/20 + ΛΟΙΠΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ/30 ΣΥΝΕΔΡΙΑ/20 + ΛΟΙΠΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ/30 X5=ΕΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ X5=ΕΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ X6 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ/10 X6 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ/10 X7 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΤΕΙ/10 X7 = ΕΞΑΜΗΝΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΤΕΙ/10 X8 = 0 (ΓΝΩΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) X8 = 0 (ΓΝΩΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) 0.5 (ΓΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 0.5 (ΓΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ) ΕΚΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ) 1 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) 1 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ) 1.5 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ 1.5 (ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ) ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΥΠΟ: Β=αx1+bx2+cx3+dx4+ex5+fx6+gx7+hx8 ΤΑ α,b,c,d,e,f,g,h ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ x ΤΑ α,b,c,d,e,f,g,h ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΆΘΕ x ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕΧΡΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ, Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ, Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ. ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΑΜΗΝΟ.

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ