ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑ Return on Investment (ROI) for Learning and E-learning Interventions E-learning Interventions.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (2ηδιάλεξη)
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Οδηγός Βιωσιμότητας Παραγωγής Προϊόντων και Υπηρεσιών του ΟΟΣΑ
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικές Πολιτικές και Στρατηγική Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ε’ εξάμηνο Διδάσκοντες Διδάσκοντες : Καθηγητής.
Αξιολόγηση Επενδύσεων στη Γεωργία (διάλεξη 5η)
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΜΕΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
1 Αξιολόγηση Επενδύσεων στη Γεωργία (διάλεξη 6 η ) Δρ. Σταμάτης Αγγελόπουλος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης και Διοίκησης Αγροτικών Επιχειρήσεων,
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Αθήνα../2/2004 Ομάδα.... ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ομάδα 7 5/2/2004 Θέμα εργασίας : Διαχείριση Ανθρώπινου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Web-based πλατφόρμες συνεργασίας στον κατασκευαστικό κλάδο
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ (ΚΜ) : ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 1η
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Ομαδική Εργασία στο μάθημα: Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία Θέμα Εργασίας:
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κεφάλαιο 2 Πώς υπολογίζονται οι παρούσες αξίες Αρχές
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 6: Προϋπολογισμός επενδύσεων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Tο μοντέλο «μεικτής» ηλεκτρονικής μάθησης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. για την εκπαίδευση των υπαλλήλων του Δημοσίου μέσω τηλεκπαίδευσης.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗΣ Κεφάλαιο 1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΡΘΩΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΔΙΑΡΘΩΣΗ.
Προγραμματισμός Επενδύσεων Κεφαλαίου (ΠΕΚ) Εύρεση, ανάλυση, σύγκριση και ιεράρχηση μακροπρόθεσμων επενδυτικών προγραμμάτων Δύο βασικά χαρακτηριστικά Υψηλό.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΚΡΙΣΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΕΛΑ 8527 ΣΕΡΡΕΣ, ΜΑΙΟΣ Επένδυση είναι η μετατροπή του χρηματικού κεφαλαίου σε υλικό όπως και η διαδικασία για την μετατροπή αυτή.
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ (CAPITAL BUDGETING) Επιμέλεια: Ειρήνη Μανωλοπούλου, Διδάκτωρ Οικονομικών Επιστημών, Διδάσκουσα Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Ν.Μ. 32_Απλοί λόγοι απόδοσης 1 Απλοί λόγοι απόδοσης Μέθοδος του μέσου ποσοστού αποδόσεως αποδόσεως (average rate of return)
Καθαρή Παρούσα Αξία Η διαφορά της τρέχουσας αξίας μιας επένδυσης από το τρέχον κόστος της ονομάζεται Καθαρή Παρούσα Αξία . Με άλλα λόγια, η Κ.Π.Α. μιας.
Διάλεξη 8η Αξιολόγηση Επενδύσεων
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αξιολόγηση Επενδύσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Άσκηση 1.
Αξιολόγηση επενδύσεων
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΘΕΜΑ Return on Investment (ROI) for Learning and E-learning Interventions E-learning Interventions Συντελεστές εργασίας ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Νίκος Κάγκαλος ( ) κ. Γεώργιος Δουκίδης Γιώργος Γιωννάς ( ) κ. Παναγιώτης Μηλιώτης Γιώργος Χαρίσης ( ) Χρήστος Βακοτούζης ( ) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: κ. Σπύρος Μπορώτης

ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  Αποδοτικότητα επενδεδυμένων κεφαλαίων σε εκπαιδευτικές παρεμβάσεις  Αποδοτικότητα επενδεδυμένων κεφαλαίων στην ηλεκτρονική μάθηση  Μη μετρήσιμα μεγέθη στο Learning και το E-learning  Balanced Scorecard: “an alternative assessment tool”  Συμπεράσματα (Conclusions)

ΤΑ 4+1 ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Reaction and Planned Action Reaction and Planned Action Learning Learning Job Application Kirkpatrick (1975) Job Application Kirkpatrick (1975) Business Results Business Results Return on Investment (ROI) J.J. Phillips (1996) Return on Investment (ROI) J.J. Phillips (1996) Eίναι η απεικόνηση των κερδών σε χρηματικές μονάδες, που απορέουν από την εκπαίδευση των εργαζομένων μιας επιχείρησης.

ROI MODEL Collect Data Isolating the effects of training Convert to monetary value Calculate the return on investment Tabulate Program costs Identify intangible benefits Evaluation instruments Evaluation purposes Evaluation time Evaluation levels

ΜΕΤΡΙΚΕΣ ROI OF LEARNING  TACP - TACNP = PNS  TCT / number of students = CPS Εκφράζει το συνολικό κόστος ανά εκπαιδευόμενο  TB (in $) * 100 / TTC = ROI Η απόδοση του εκπαιδευτικού προγράμματος «%»  BCR = Program benefits / Program costs Αναλογία απόδοσης  Payback Period = Investment / Benefits-Investment Months «Πότε η αρχική μου επένδυση θα καλυφθεί οικονομικά από τις μελλοντικές οικονομικές εισροές;»

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ E-LEARNING ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ E-LEARNING Το E-learning σχετίζεται με την χρήση διαδικτυακής τεχνολογίας (internet or even intranet) για τη μετάδοση πληροφοριών που αυξάνουν τις γνώσεις και την αποδοτικότητα (Rosenberg, 2000) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ E-LEARNING  Εξοικονόμηση κόστους  Βελτίωση ανταπόκρισης της επιχείρησης  Γνώση σταθερή για όλους και προσωποποιημένη  Το εκπαιδευτικό υλικό «ενημερώνεται» εύκολα  «Μάθηση 24/7»  Παγκόσμια απήχηση  Κτίζει κοινότητες  Scalability  Αυξανόμενες αξιόλογες υπηρεσίες προς τους πελάτες  Δυνατότητα ενσωμάτωσής του σε άλλες πλατφόρμες  Δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις

ΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΙΚΕΣ E-LEARNING   TC (Classroom)-TC (e-Learning)=TS from e-learning, όπου TC=total costs και TS=total savings (εξοικονόμηση)   Break Even analysis: υπολογίζει ακριβώς το σημείο από το οποίο αρχίζει το e-learning project εξοικονομεί χρήματα για την επιχείρηση   Cost/Benefit Ratio: αναλογία που αντικατοπτρίζει την απόδοση κάθε μονάδας χρήματος που επενδύεται   Return on Investment (ROI): απεικόνιση συνολικής απόδοσης της επένδυσης σε ποσοστό «%»   Internal Rate of Return – IRR: υπολογίζει το συνολικό εσωτερικό επιτόκιο που αποδίδει η επένδυση. Βοηθάει στη σύγκριση με άλλες εκπαιδευτικές μεθόδους.

ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΜΕΓΕΘΗ  π.χ. οργανωσιακή δέσμευση, αίσθημα αδικίας, βελτίωση επικοινωνίας, μείωση συγκρούσεων, ανύψωση ηθικού εργαζομένων  Δεν μπορούν να αποδοθούν σε χρηματικές μονάδες.  Εξίσου σημαντικά με τα μετρήσιμα.  Εντοπισμός (4 τρόποι)  Ποιοτικά δεδομένα, υποστηρικτικά στοιχεία  Μετατροπή τους σε χρηματικές μονάδες μπορεί να είναι οικονομικά ασύμφορη.

Balanced Scorecard

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ   Soft benefits→ intangible Hard benefits→ tangible   Το e-learning είναι μια πρόσφατα ανεπτυγμένη εκπαιδευτική μέθοδος, που όμως εξαπλώνεται συνεχώς   Δεν υπάρχουν ακόμα ακριβείς και γενικά αποδεκτοί μέθοδοι για τον υπολογισμό του ROI of E-learning   Η BSC είναι κυρίαρχη στην αξιολόγηση. Συνδυάζει οικονομικές και μη-οικονομικές μετρικές. Είναι μια ολόκληρη στρατηγική διοίκησης