Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Γιώργος Ζησιμόπουλος, ΕΚΦΕ Αιγίου 7-8 Ιουλίου 2014 Αθήνα, Stanley Hotel Επιμορφωτική διημερίδα για τους Υπευθύνους των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
5η εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες στην Καρδίτσα Πέμπτη 3 Μαΐου 2012 Πέμπτη 3 Μαΐου 2012.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Επιστημολογική Επάρκεια
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Καλώς ορίσατε στην 4η εκδήλωση στην 4η εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες στην Καρδίτσα.
8η 2015 Εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες Παγκόσμιο έτος εδάφους
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Α’ & B’ τετράμηνου Πειράματα Βιολογίας
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Το εκφε σε αριθμους Στοιχεία από τις εκθέσεις δραστηριοτήτων (δες εδώ και εδώ) και τις 10 εκδηλώσεις για τις Φυσικές Επιστήμες του ΕΚΦΕ Καρδίτσας (δες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες

Διοργανωτές: Σχολική Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών & Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Ν. Καρδίτσας Υπό την αιγίδα των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας

Η εκδήλωση περιλαμβάνει: ΟμιλίεςΑφίσεςΠειράματαΚατασκευές

Η εκδήλωση γίνεται για 2η συνεχή χρονιά και έχει σκοπό την προσέλκυση του ενδιαφέροντος και της περιέργειας τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών (που διδάσκουν μαθήματα Φυσικών Επιστημών). Απευθύνεται όμως και είναι ανοιχτή στο ευρύτερο κοινό του Νομού μας, διότι πιστεύουμε ότι ο πολίτης με τέτοιες εκδηλώσεις έρχεται σε επαφή και κατανοεί καλύτερα την ιστορική εξέλιξη των Φυσικών Επιστημών και τη σχέση της με το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Οι Φυσικές Επιστήμες έχουν οδηγήσει σήμερα σε μια νέα τεχνολογική επανάσταση, που προκαλεί το ενδιαφέρον κάθε πολίτη. Όλοι σήμερα έχουν έστω αμυδρή εικόνα για την εκρηκτική πρόοδο της επιστήμης στην πληροφορική, στις επικοινωνίες, στη βιοτεχνολογία, στην κοσμολογία, κτλ. Ταυτόχρονα δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς να εκδηλώσουν την εφευρετικότητά τους και την καινοτομία με πειράματα, που οι ίδιοι σχεδίασαν και πραγματοποιούν εδώ σήμερα. Έτσι επιβραβεύεται η προσπάθεια όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Είναι κοινά αποδεκτό σήμερα ότι η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα σχολεία έχει δύο σκοπούς: Α) Να εξοικειώσει τους μαθητές με το πραγματικό περιεχόμενο και τις αιτίες των φαινομένων, που λαμβάνουν χώρα στο φυσικό και τεχνολογικό τους περιβάλλον. Β) Να καλλιεργήσει ορισμένες σημαντικές αξίες για τη ζωή των νέων ανθρώπων όπως: α) προσήλωση στην αλήθεια β) αίσθηση του μέτρου γ) δημιουργική φαντασία δ) επικράτηση του ορθού λόγου ε) σημασία του διαλόγου

Οι παιδαγωγικοί στόχοι, που επιτυγχάνουμε με τις εργαστηριακές δραστηριότητες είναι: 1) Να εξοικειωθούμε με τη χρήση εργαστηριακών οργάνων και να συναρμολογούμε απλές πειραματικές συσκευές 2) Να καταλαβαίνουμε και να εκτελούμε σωστά οδηγίες 3) Να ασκηθούμε στην ακριβή παρατήρηση και μέτρηση 4) Να βγάζουμε συμπεράσματα και να τα διατυπώνουμε 5) Να αυξηθεί το ενδιαφέρον και η ευχαρίστηση για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών 6) Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να παίρνουμε πρωτοβουλίες 7) Να συνθέτουμε τη μάθηση στην αίθουσα διδασκαλίας με την πειραματική διαδικασία και να εμβαθύνουμε σε όσα διδασκόμαστε.

Τους ίδιους στόχους επιδιώκουμε να πετύχουμε και με την λειτουργία των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα στο Ν. Καρδίτσας συνεργαζόμαστε: - με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, για 3η χρονιά φέτος και τα αποτελέσματα είναι άκρως ενθαρρυντικά & - με τα ΤΕΙ

Τι είναι το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών; Το Ε.Κ.Φ.Ε. είναι κέντρο έρευνας, τεχνικής και παιδαγωγικής υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και σύμβουλος για την οργάνωση των σχολικών εργαστηρίων σε επίπεδο νομού. Το Ε.Κ.Φ.Ε. είναι κέντρο έρευνας, τεχνικής και παιδαγωγικής υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και σύμβουλος για την οργάνωση των σχολικών εργαστηρίων σε επίπεδο νομού. Το Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας είναι ικανά εξοπλισμένο για την πραγματοποίηση πειραμάτων, όλων των τάξεων και μαθημάτων Γυμνασίου, Λυκείου (Γενικού και Επαγγελματικού) και Δημοτικού, που προβλέπονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας. Το Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας είναι ικανά εξοπλισμένο για την πραγματοποίηση πειραμάτων, όλων των τάξεων και μαθημάτων Γυμνασίου, Λυκείου (Γενικού και Επαγγελματικού) και Δημοτικού, που προβλέπονται από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας. Στο Ε.Κ.Φ.Ε. διατηρούνται: Στο Ε.Κ.Φ.Ε. διατηρούνται:  αρχείο προδιαγραφών και οδηγιών χρήσης των εργαστηριακών οργάνων και των οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας.  αρχείο οδηγιών εκτέλεσης πειραμάτων με τα όργανα που διαθέτουν τα σχολεία.  αρχείο οργάνωσης και εργονομικής διευθέτησης του εργαστηριακού χώρου.  αρχείο οπτικοακουστικού υλικού (διαφάνειες, βιντεοταινίες, CD, κτλ) & βιβλιοθήκη.

Τι είναι το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών; Στο χώρο αυτό πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα συναντήσεις εκπαιδευτικών με σκοπό την ενημέρωση πάνω στη χρήση και αξιοποίηση των διαθέσιμων οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας, την εξάσκηση σε πειραματικές διατάξεις και την ανταλλαγή εμπειριών. Στο χώρο αυτό πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα συναντήσεις εκπαιδευτικών με σκοπό την ενημέρωση πάνω στη χρήση και αξιοποίηση των διαθέσιμων οπτικοακουστικών μέσων διδασκαλίας, την εξάσκηση σε πειραματικές διατάξεις και την ανταλλαγή εμπειριών. Στον ίδιο χώρο ασκούνται πειραματικά μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου των σχολείων του νομού, καθώς και σπουδαστές του ΤΕΙ Τεχνολογίας Τροφίμων. Στον ίδιο χώρο ασκούνται πειραματικά μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου των σχολείων του νομού, καθώς και σπουδαστές του ΤΕΙ Τεχνολογίας Τροφίμων.

αριστερή στήλη υπάρχουν καρτέλες που σας παραπέμπουν στις αντίστοιχες συνδέσεις, τα περιεχόμενα των οποίων συνοπτικά βλέπετε στο κεντρικό μέρος της σελίδας. Στην αριστερή στήλη υπάρχουν καρτέλες που σας παραπέμπουν στις αντίστοιχες συνδέσεις, τα περιεχόμενα των οποίων συνοπτικά βλέπετε στο κεντρικό μέρος της σελίδας.