Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο.

2 Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας αποφασίσαμε μεταξύ όλων των άλλων να αξιοποιήσουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα του περιβάλλοντος χώρου του διδακτηρίου μας. Το Σχολείο διαθέτει περίπου πέντε στρέμματα ακάλυπτου χώρου, όπου μέσα σ’ αυτά υπάρχει και ο Σχολικός Ελαιώνας μας.

3 Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να εφαρμόσουμε το καινοτόμο πρόγραμμα «Ελιά-λάδι-επεξεργασία-τυποποίηση» από τη σχολική χρονιά και συνεχίζουμε την υλοποίησή του το τρέχον σχολικό έτος,

4 ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ Συνεργαζόμαστε με:
Το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας Με γονείς του Σχολείου Με το Ελαιοτριβείο «Κωακός Ελαιώνας» Με τη Σχολική Επιτροπή Δήμου Κω Με τον Δήμο Κω Με το Επαρχείο Κω Με τη Σχολική Σύμβουλο της 6ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δωδεκανήσου Με Γεωπόνους Με Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κω 

5 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Επιδιώκουμε οι μαθητές μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να: Κατανοούν την αξία της φύσης και των προϊόντων της. Γνωρίζουν τις θετικές συνέπειες της αειφορίας. Κατανοούν τις έννοιες «κοινωνικό-συνεργατικό-πράσινο-αειφόρο σχολείο». Συνεργάζονται και να κατανοούν την έννοια της ομάδας. Αποκτήσουν δεξιότητες συλλογής, οργάνωσης και επεξεργασίας, συσχέτισης, αξιολόγησης και αξιοποίησης πληροφοριών. Εξοικειωθούν με την επιστημονική μεθοδολογία και έρευνα. Γνωρίζουν την αξία του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα για την ανάπτυξη του τόπου. Γνωρίζουν τα επαγγέλματα του τόπου τους, σχετικά με τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα ανάπτυξης.

6 ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

7 Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ

8 Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ

9 Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ «ΚΩΑΚΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ»

10 Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ «ΚΩΑΚΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ»

11 Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ

12 Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ

13 Η ΔΙΑΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ Στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

14 ΟΙ ΤΣΑΚΙΣΤΕΣ ΕΛΙΕΣ Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ Τάξης με τη βοήθεια γονέων φτιάχνουν τσακιστές ελιές και τις οποίες τυποποιούν. Διατίθενται όπως και το λάδι στο χριστουγεννιάτικο παζάρι.

15 ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ
  ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ Μέρος του λαδιού μας το 2015 μεταποιείται σε σαπούνι, τυποποιείται και διατίθεται στην τελική εκδήλωση του Σχολείου τον Ιούνιο του 2016 από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

16 Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΜΑΣ
Τη Δευτέρα, η ΣΤ΄ Τάξη του Σχολείου μας επισκέφτηκε το ΕΚΦΕ-ΚΩ (κέντρο έρευνας, τεχνικής και παιδαγωγικής υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των μαθημάτων Φυσικών Επιστημών και σύμβουλοι για την οργάνωση των σχολικών εργαστηρίων) με αφορμή την υλοποίηση του καινοτόμου προγράμματος "ελιά-λάδι-επεξεργασία- τυποποίηση". Έδρα του κέντρου είναι ο υπέροχος χώρος που διαμορφώθηκε στο παλιό σχολείο του Λαγουδιού (ορεινό χωριό της Κω). Ο υπεύθυνος αυτού του κέντρου, Γιάννης Παπαδάκης, τον οποίο και ευχαριστούμε, παρουσίασε στα παιδιά: 1. Πείραμα με μείγματα. 2. Πείραμα μέτρησης της πυκνότητας του λαδιού. 3. Πείραμα μέτρησης της οξύτητας του λαδιού μας. Να τονίσουμε ότι η οξύτητα του λαδιού μας είναι 0,5, που σημαίνει ότι το λάδι μας είναι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. 4. Παρατήρηση με το μικροσκόπιο τα φύλλα φυτών και μεταξύ αυτών της ελιάςτου κέντρου, Γιάννης Παπαδάκης, τον οποίο και ευχαριστούμε, παρουσίασε στα παιδιά: 1. Πείραμα με μείγματα. 2. Πείραμα μέτρησης της πυκνότητας του λαδιού. 3. Πείραμα μέτρησης της οξύτητας του λαδιού μας. Να τονίσουμε ότι η οξύτητα του λαδιού μας είναι 0,5, που σημαίνει ότι τολάδι μας είναι έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. 4. Παρατήρηση με το μικροσκόπιο τα φύλλα φυτών και μεταξύ αυτών της ελιάς

17 ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑΙΩΝΑ ΜΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ

18 ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ

19 Ο ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΥΣΤΗΡΑ
Στόχος μας είναι η μετατροπή του καυστήρα κεντρικής θέρμανσης του Σχολείου μας να μετατραπεί σε καυστήρα με καύσιμο τον πυρήνα της ελιάς.

20 ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας ευχαριστούμε το Athena International Olive Oil Competition 2016 για την αποδοχή της τιμητικής συμμετοχής μας στο διεθνή διαγωνισμό ελαιόλαδου που διοργανώνεται για το 2016. Η φιλοσοφία του Σχολείου μας, μεταξύ όλων των άλλων, είναι και η συνεργασία με φορείς , που συμβάλλουν στον προσδιορισμό του σύγχρονου, κοινωνικού, πράσινου, αειφόρου και συνεργατικού Σχολείου. Με βάση την ταυτότητα του Σχολείου μας ελπίζουμε σε μια πιο συστηματική συνεργασία μαζί σας.


Κατέβασμα ppt "5ο Δημοτικό Σχολείο Κω Το κοινωνικό Σχολείο, το πράσινο Σχολείο, το Σχολείο που καινοτομεί, το συνεργατικό Σχολείο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google