Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Θέμα: Η/Υ σε εργαστήριο
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μελετώντας με χάρτες τη θέση της Ευρώπης στο κόσμο
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Jigsaw: Τί είναι;.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ Εικονικού Περιβάλλοντος Εργασίας για το Σχεδιασμό Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Παρακολουθήστε μια εισαγωγική,
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Κατά την διδασκαλία μπορούμε να επιλέξουμε από μια ποικιλία μέσων εκείνα, που θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικότερα τα προσδοκώμενα αποτελέσματά.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Πως δημιουργούμε μια παρουσίαση στο PowerPoint
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Επιμόρφωση Β1.1 επιπέδου ΤΠΕ Θεωρητικές Επιστήμες & Καλλιτεχνικά: 1 η εργασία «Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος» Μοσχονά Στυλιανή (ΠΕ 02) Πανώτα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οθόνες από το εκπαιδευτικό λογισμικό: Υπόδειγμα προγράμματος οριοθέτησης διδασκαλίας και εκπαίδευσης στην ιστορία και γεωγραφία με τη μαθητική αυτενέργεια σαν τρόπο αντίληψης. …χωρίς πολλά σχόλια Τα Υ.Π.Ο.Δ.Ε.Ι.Γ.Μ.Α.Τ.Α. προορίζονται για να αξιοποιηθούν ως βοήθημα για τη διδασκαλία της Ιστορίας της Α΄ Γυμνασίου και της Γεωγραφίας της Β΄ Γυμνασίου.

Αρχική Οθόνη: Οδύσσεια· τι άλλο;

Για τη δημιουργία του λογισμικού έχει προηγηθεί αξιόλογη ερευνητική εργασία

Εισαγωγική οθόνη· έναρξη της αποστολής

Ο μαθητής μπορεί να επιλέξει την προηγούμενη περιπέτεια που δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει

Επιλογή περιόδου περιπέτειας: , , μ.Χ.

Επιλογή αποστολής

Επιλογή συνοδών

Επιλογή μεταφορικού μέσου

Αρχή της περιπέτειας

Πού βρίσκομαι;

Ένας οδηγός με χρήσιμες πληροφορίες στη διάθεση του μαθητή

… κι ένα ημερολόγιο για τους ξεχασιάρηδες που συνεχίζουν μιαν αποστολή

Συνάντηση με πρόσωπα που συνομιλούν με το μαθητή και του αναθέτουν αποστολές

Ένα εισαγωγικό κείμενο (γραπτό και ηχητικό) με το οποίο το εμφανιζόμενο πρόσωπο παρουσιάζεται στο μαθητή

Ο παίκτης μπορεί να ζητήσει συμβουλές από το πρόσωπο που του μιλά...

… ή να ανταλλάξει κάποια από τα αντικείμενα που έχει στη διάθεσή του

Εκτός από τα αντικείμενα ο παίκτης έχει στη διάθεση του και χάρτες με σημαντικές (ιστορικές και γεωγραφικές) πληροφορίες, τις οποίες πρέπει να μελετήσει με προσοχή προτού αποφασίσει προς ποια κατεύθυνση θα μετακινηθεί. «Σκαριφήματα»... θεματικούς χάρτες...γεωμορφολογικούς χάρτες... Πού είναι ο πολιτικός χάρτης; Ε, κανείς δεν είναι τέλειος…

Πού βρίσκομαι; πάλι χάθηκα... Αααα, εδώ! Στην αρχή της αποστολής ακόμα και … προς τα πού να πάω τώρα; Πώς θα πάω εκεί; Έχω το κατάλληλο μεταφορικό μέσο; Πώς να διασχίσω τη θάλασσα; Κολυμπώντας;

Είπαμε … κανείς δεν είναι τέλειος