ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Θέμα εργασίας: Σύνθεση κειμένου για τη χρήση των.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Θέμα εργασίας: Σύνθεση κειμένου για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Κεφάλαιο: 5. Μαθητές Μάθημα: Αρχές Διαμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού Διδάσκων καθηγητής: Γιώργος Παλαιγεωργίου Μεταπτυχιακές φοιτήτριες: Σοφία Μαραντίδου Αργυρώ Ξενιτοπούλου Βάσω Σιδηρoπούλου Θάλεια Χατζηδαμιανού Εξάμηνο: Γ’ Ακαδ. Έτος: Φλώρινα 2015

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 5. Οι μαθητές Αποτελέσματα ερευνών 1. Αποτελέσματα σε συναισθηματικό επίπεδο 1.1. Ανάπτυξη κινήτρων με τη βοήθεια των ΤΠΕ 1.2 Συναισθήματα που προκλήθηκαν με τη χρήση ΤΠΕ 1.3. Καλλιέργεια ηθικών αξιών 2. Αποτελέσματα σε επίπεδο δεξιοτήτων Ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων Ενίσχυση διαπολιτισμικής συνεργασίας Ενίσχυση των αδύναμων μαθητών 2.2. Ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων 2.3. Ανάπτυξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων 2.4. Ετεροανάδραση – ετεροαξιολόγηση 3. Αξίζει τον κόπο;

1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 1.1. Ανάπτυξη κινήτρων με τη βοήθεια των ΤΠΕ  Ενδιαφέρον και κινητοποίηση  Αύξηση κινήτρων για επίτευξη μαθησιακών στόχων, αλλά και για την ίδια τη χρήση του Η/Υ  Βελτίωση στάσης μαθητών απέναντι στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά  Αύξηση της συναισθηματικής εμπλοκής των μαθητών - συγκέντρωση σε μια δραστηριότητα με ευχαρίστηση- ροή πραγμάτωσης  Εσωτερικά κίνητρα και ενίσχυση δημιουργικότητας  Αυτοαποτελεσματικότητα  Βελτίωση συμμετοχής και επίδοσης αδύναμων μαθητών και μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες

Συναισθήματα που προκλήθηκαν με τη χρήση ΤΠΕ  Ευχαρίστηση  Ικανοποίηση  Αυτοπεποίθηση  Θετική στάση απέναντι στη διερευνητική μάθηση  Ενίσχυση δημιουργικότητας, συνέπειας και εμπειρίας ροής  Περιγραφή και εξωτερίκευση συναισθημάτων  Ευθύνη  Συμμετοχή και αυθορμητισμός  Απενοχοποίηση λάθους  Αυτοέλεγχος και αυτοπεποίθηση

Καλλιέργεια ηθικών αξιών  Καλό, κακό, μεταμέλεια και δικαιοσύνη  Ενεργός συμμετοχή  Πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των μαθητών και ευγενής άμιλλα

2. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων  Συνεργασία  Βελτίωση κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων  Διαλογική αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών  Μαθητές με αυτισμό: βελτίωση δεξιοτήτων αναγνώρισης συναισθημάτων και προσώπων και των χαρακτηριστικών του  Συνεργατική συγγραφή κειμένου

Ενίσχυση διαπολιτισμικής συνεργασίας  Γνωριμία και επαφή με άλλους πολιτισμούς - επικοινωνιακή δεξιότητα  Διαδικτυακή αλληλεπίδραση  Δημιουργία «κοινοτήτων μάθησης»  Ενσωμάτωση-ένταξη παιδιών μεταναστών  Ανάδειξη της ιδιαίτερης εθνικής πολιτισμικής και ιστορικής φυσιογνωμίας της κάθε χώρας Ενίσχυση των αδύναμων μαθητών  Ενίσχυση και βοήθεια των πιο ενεργών στους πιο ντροπαλούς μαθητές

Ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων  Ανάπτυξη της Γλώσσας σε όλες της τις διαστάσεις:  Κοινωνική χρήση της γλώσσας  Αναγνωστική ανταπόκριση των μαθητών  Εξάσκηση στην παραγωγή δομημένου λόγου  Αποτελεσματικότητα της γνώσης των μαθητών όσον αφορά την δομή της παραγράφου και την κατανόηση της ανάγνωσης  Ενισχύεται σημαντικά η ικανότητα των μαθητών να επιχειρηματολογούν  Ανάπτυξη γλώσσας παιδιών μεταναστών  Ικανότητα χρήσης της Αγγλικής  Αναγνωστική ικανότητα και για κωφά παιδιά,παραγωγή γραπτού κειμένου, συνοχή, συνεκτικότητα

Ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων Άλλα εκτός της γλώσσας:  Από κοινού επίλυση μαθηματικού προβλήματος  Καλύτερες επιδόσεις  Ειδική αγωγή  Θεραπευτικές επιπτώσεις σε γραφή – δυσγραφία κ.λ.π.  Τεχνολογικός γραμματισμός, έρευνα και επαφή με άλλους πολιτισμούς  Ενδυνάμωση ερευνητικής και επιστημονικής σκέψης  Ικανότητα διατύπωσης προβλημάτων, διατύπωσης ερευνητικών υποθέσεων συλλογή δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων  Ευελιξία σκέψης, εφαρμογή στρατηγικών από τους μαθητές  Εννοιολογική κατανόηση όσον αφορά στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά

Ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων  Ενίσχυση γνώσεων για άλγεβρα και κλάσματα, γεωμετρία  Δημιουργία συνθετικών μοντέλων, μοντελοποίηση  Βιωματικές μορφές μάθησης, κριτική σκέψη των μαθητών

2.3. Ανάπτυξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων  Ενίσχυση: δημιουργικότητα, συνεργασία, επίλυση προβλημάτων, κριτική σκέψη, ανάλυση/αιτιολόγηση, παρώθηση και ικανότητα διαχείρισης καταστάσεων.  Ενισχύεται η αυτονομία, ο αυθορμητισμός τους και αναδεικνύεται η θέλησή τους να δημιουργήσουν σημειώσεις υψηλής ποιότητας για τη συνεργατική εκμάθηση  Δημιουργική και αποκλίνουσα σκέψη  Εξατομικευμένη μάθηση - αδύναμοι μαθητές και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες  Αυτοαποτελεσματικότητα  Ενίσχυση της σφαιρικής αντίληψης των επιστημών από τους μαθητές

2.4. Ετεροανάδραση - ετεροαξιολόγηση  Άσκηση εποικοδομητικής κριτικής στα έργα των συμμαθητών τους  Ανατροφοδότηση – Αλληλοσχολιασμός  Αυτοαξιολόγηση

3. ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ; o Η εμπειρία δεν είναι ατομική, είναι κυρίως κοινωνική o Στο χώρο, ωστόσο, της ειδικής αγωγής ενισχύεται η εξατομικευμένη μάθηση

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ «ΜΑΘΗΤΕΣ» - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΩΝ Επιλέχθηκαν κυρίως εικόνες στις οποίες φαίνονται τα θετικά αποτελέσματα των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία (συνεργασία, συμμετοχή, καλύτερη κατανόηση, κριτική σκέψη, κ.λ.π.)

Hwang, G., Chang, H. (2011). A formative assessment-based mobile learning approach to improving the learning attitudes and achievements of students. Computers & Education 56,

Chih-Wei Chang1, Jih-Hsien Lee1, Po-Yao Chao2, Chin-Yeh Wang1 and Gwo- Dong Chen(2010)Exploring the Possibility of Using Humanoid Robots as Instructional Tools for Teaching a Second Language in Primary School. Educational Technology & Society, 13 (2), 13–24.

Wang, Y.-H., Young, S. S.-C., & Jang, R. J.-S. (2013). Using Tangible Companions for Enhancing Learning English Conversation. Educational Technology & Society, 16 (2), 296–309.

Norris, C., Hossain, A., Soloway, E. (2011). Using Smartphones as Essential Tools for Learning: Educational Technology, May-June 2011,

Βροχαρίδου, Α., Σωτηράκη, Σ. (2013). Προσέγγιση της Τέχνης με τη βοήθεια Διαδραστικού Πίνακα στο Νηπιαγωγείο. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση.6(1-2),

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!