ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η κοινωνική διάσταση της ΚτΠ ΑΘΗΝΑ, 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2004 « Ευ π αθείς Κοινωνικά Ομάδες και ΚτΠ » ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΛΥΒΑ ΕΥΔ ΕΠ ΚτΠ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Επίκαιρα Ζητήματα Φορολογικού Δικαίου Ιανουαρίου 2014 Αίθουσα Τελετών Εφετείου Αθηνών  Φορολογία, Κράτος Δικαίου και Κρίση  Φορολογικές παραβάσεις.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
Οικονομική Κρίση & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Low cost ZERO WASTE Municipality Πρόγραμμα MED Στόχος 2.1: Προστασία και αξιο π οίηση των φυσικών π όρων και της κληρονομιάς
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
Διαδικτυακά Πανεπιστήμια... στις ΗΠΑ Στάμος T. Καραμούζης, Ph.D. ΤΕΙΘ 2005.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
Υγεία & Αθλητισμός - πρόσφατες δωρεές Πρόγραμμα Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας Πρόγραμμα Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας Κλινική Δερματικών και Αφροδίσιων.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Αθήνα, 30/10/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό και Τεχνικές Αναζήτησης Υποτροφιών - Πως διαλέγω ένα μεταπτυχιακό.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ « Ενέργειες ευαισθητο π οίησης, ενημέρωσης και ενίσχυσης εθελοντισμού » ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΟΥ Υ π οέργο.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Βασίλης.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Τι είναι το Ink Tank System (σύστημα συνεχούς ροής)? Σύστημα Συνεχούς Ροής Αντί για τις παραδοσιακές φύσιγγες μελάνης χρησιμοποιούνται φιαλίδια (μπουκάλια)
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρω π ιστικών και Κοινωνικών Ε π ιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκ π αίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση –
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
« Η ΘΡΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ » Ομοσ π ονδία Ελληνικοί Σύνδεσμοι Νέων Ε π ιχειρηματιών Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009 Χρήστος Γιορδαμλής Διευθύνων Σύμβουλος Πρίσμα Ηλεκτρονικά.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 1: Αναγνώριση Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.: Πρωτάθλημα Ρομπότ (Robocup) 2008 :. {Συνάντηση με την ομάδα «Κουρήτες» στην.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΗ: Α.-Μ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 7 Κοινωνικά πειράματα
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2015.
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
+ Πνευματική ιδιοκτησία, δημόσιος τομέας και ορφανά έργα Διονυσία Καλλινίκου Εθνικό και Κα π οδιστριακό Πανε π ιστήμιο Αθηνών.
Φαρμακοβιομηχανία και Οικονομική Ανάπτυξη Κωνσταντίνος Παναγούλιας Αναπληρωτής Πρόεδρος ΣΦΕΕ Athens Intercontinental 17 Μαρτίου 2016.
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS California State University, Stanislaus υ π ηρετεί ένα π οικίλο σώμα π ερισσότερων φοιτητών α π ό σε δύο θέσεις στην κεντρική κοιλάδα - ένα όμορφο 228- στρεμμάτων π ανε π ιστημιού π ολη στο Turlock και το Stockton Κέντρο, π ου βρίσκεται στην π όλη του ιστορικού Magnolia District. California State University, Stanislaus υ π ηρετεί ένα π οικίλο σώμα π ερισσότερων φοιτητών α π ό σε δύο θέσεις στην κεντρική κοιλάδα - ένα όμορφο 228- στρεμμάτων π ανε π ιστημιού π ολη στο Turlock και το Stockton Κέντρο, π ου βρίσκεται στην π όλη του ιστορικού Magnolia District. Ευρέως αναγνωρισμένη για αφοσιωμένους καθηγητές και υψηλής π οιότητας ακαδημαϊκά π ρογράμματα, το Πανε π ιστήμιο π ροσφέρει π ερισσότερα α π ό 100 ακαδημαϊκά π ρογράμματα, ειδικότητες και π εριοχές της συγκέντρωσης, μαζί με τα π ρογράμματα σ π ουδών 24 μάστερ και διδακτορικό στην εκ π αιδευτική ηγεσία.Ευρέως αναγνωρισμένη για αφοσιωμένους καθηγητές και υψηλής π οιότητας ακαδημαϊκά π ρογράμματα, το Πανε π ιστήμιο π ροσφέρει π ερισσότερα α π ό 100 ακαδημαϊκά π ρογράμματα, ειδικότητες και π εριοχές της συγκέντρωσης, μαζί με τα π ρογράμματα σ π ουδών 24 μάστερ και διδακτορικό στην εκ π αιδευτική ηγεσία.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS CSU Stanislaus άνοιξε ως Stanislaus State College το 1960, με μια σχολή των 15 καθηγητών και λιγότερους α π ό 800 μαθητές, στο Stanislaus County Fairgrounds στο Turlock. CSU Stanislaus άνοιξε ως Stanislaus State College το 1960, με μια σχολή των 15 καθηγητών και λιγότερους α π ό 800 μαθητές, στο Stanislaus County Fairgrounds στο Turlock. Το ίδρυμα μεταφέρθηκε στη σημερινή του θέση το 1965, α π έκτησε το καθεστώς του π ανε π ιστημίου και το σημερινό του όνομα το 1986, και άνοιξε το Stockton Κέντρο σ π ουδών το 1998.Το ίδρυμα μεταφέρθηκε στη σημερινή του θέση το 1965, α π έκτησε το καθεστώς του π ανε π ιστημίου και το σημερινό του όνομα το 1986, και άνοιξε το Stockton Κέντρο σ π ουδών το 1998.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS CSU Stanislaus είναι μέρος του California State University, ένα σύστημα με 23 π ανε π ιστημιου π όλεις σε όλη την Καλιφόρνια. Με π ερισσότερα α π ό μαθητές, είναι η μεγαλύτερη, η π ιο π οικιλόμορφη, και ένα α π ό τα π ιο π ροσιτά συστήματα π ανε π ιστήμιου της χώρας. CSU Stanislaus είναι μέρος του California State University, ένα σύστημα με 23 π ανε π ιστημιου π όλεις σε όλη την Καλιφόρνια. Με π ερισσότερα α π ό μαθητές, είναι η μεγαλύτερη, η π ιο π οικιλόμορφη, και ένα α π ό τα π ιο π ροσιτά συστήματα π ανε π ιστήμιου της χώρας. CSU π ανε π ιστημιου π όλεις τονίζουν την π ρόσβαση σε π οιοτική δημόσια τριτοβάθμια εκ π αίδευση και π ροετοιμασία του εργατικού δυναμικού π ου να αντα π οκρίνεται στις π εριφερειακές ανάγκες. CSU π ανε π ιστημιου π όλεις τονίζουν την π ρόσβαση σε π οιοτική δημόσια τριτοβάθμια εκ π αίδευση και π ροετοιμασία του εργατικού δυναμικού π ου να αντα π οκρίνεται στις π εριφερειακές ανάγκες.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Η εξαιρετικά π ροσιτή σχολή είναι γνωστή για τη διδασκαλία, την έρευνα, και την εξυ π ηρέτηση. Πάνω α π ό το 80 τοις εκατό του διδακτικού π ροσω π ικού π λήρους α π ασχόλησης είναι τακτικοί ή σε θέσεις διδακτικού έργου.Η εξαιρετικά π ροσιτή σχολή είναι γνωστή για τη διδασκαλία, την έρευνα, και την εξυ π ηρέτηση. Πάνω α π ό το 80 τοις εκατό του διδακτικού π ροσω π ικού π λήρους α π ασχόλησης είναι τακτικοί ή σε θέσεις διδακτικού έργου. Περί π ου το 85 τοις εκατό του διδακτικού π ροσω π ικού π λήρους α π ασχόλησης κατέχουν διδακτορικό PhD Doctor of Philosophy ή άλλου τερματικού βαθμού δί π λωμα ό π ως για π αράδειγμα Juris Doctor, Medical Doctor. Το φθινό π ωρο του 2013, υ π ήρχαν συνολικά 492 μελών ΔΕΠ, 277 π λήρους α π ασχόλησης και 215 μερικής α π ασχόλησης.Περί π ου το 85 τοις εκατό του διδακτικού π ροσω π ικού π λήρους α π ασχόλησης κατέχουν διδακτορικό PhD Doctor of Philosophy ή άλλου τερματικού βαθμού δί π λωμα ό π ως για π αράδειγμα Juris Doctor, Medical Doctor. Το φθινό π ωρο του 2013, υ π ήρχαν συνολικά 492 μελών ΔΕΠ, 277 π λήρους α π ασχόλησης και 215 μερικής α π ασχόλησης.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Το π οικίλο σώμα των φοιτητών π εριλαμβάνει π ολλούς φοιτητές π ρώτης γενιάς και των εργαζόμενων γονέων. Το φθινό π ωρο του 2013, το σώμα των φοιτητών του 8917 π εριλαμβάνει π ρο π τυχιακοί φοιτητές και φοιτητές postbaccalaureate / μετα π τυχιακά.Το π οικίλο σώμα των φοιτητών π εριλαμβάνει π ολλούς φοιτητές π ρώτης γενιάς και των εργαζόμενων γονέων. Το φθινό π ωρο του 2013, το σώμα των φοιτητών του 8917 π εριλαμβάνει π ρο π τυχιακοί φοιτητές και φοιτητές postbaccalaureate / μετα π τυχιακά. Ακαδημαϊκά Προγράμματα : Το Πανε π ιστήμιο π ροσφέρει π άνω α π ό 189 ακαδημαϊκά π ρογράμματα, ειδικότητες και π εριοχές συγκέντρωσης, δια π ιστευτήρια στην διδασκαλία, π ρογράμματα σ π ουδών 23 μάστερ και έξι μετα π τυχιακά π ρογράμματα π ιστο π οιητικά καθώς και ένα Executive MBA, ένα διαδικτυακό MBA και ένα διδακτορικό π ρόγραμμα π τυχίο στην Εκ π αιδευτική Ηγεσία. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να λάβουν μαθήματα για να τους δώσει μια ευρεία κατανόηση των φιλελεύθερων τεχνών και των ε π ιστημών κατά τα δύο π ρώτα χρόνια της σ π ουδής τους, ώστε να μ π ορούν να π ροβούν σε τεκμηριωμένη ε π ιλογή της εξειδίκευσης.Ακαδημαϊκά Προγράμματα : Το Πανε π ιστήμιο π ροσφέρει π άνω α π ό 189 ακαδημαϊκά π ρογράμματα, ειδικότητες και π εριοχές συγκέντρωσης, δια π ιστευτήρια στην διδασκαλία, π ρογράμματα σ π ουδών 23 μάστερ και έξι μετα π τυχιακά π ρογράμματα π ιστο π οιητικά καθώς και ένα Executive MBA, ένα διαδικτυακό MBA και ένα διδακτορικό π ρόγραμμα π τυχίο στην Εκ π αιδευτική Ηγεσία. Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να λάβουν μαθήματα για να τους δώσει μια ευρεία κατανόηση των φιλελεύθερων τεχνών και των ε π ιστημών κατά τα δύο π ρώτα χρόνια της σ π ουδής τους, ώστε να μ π ορούν να π ροβούν σε τεκμηριωμένη ε π ιλογή της εξειδίκευσης.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Φοιτητές ( φθινό π ωρο 2013)Φοιτητές ( φθινό π ωρο 2013) ΑριθμόςΑριθμός φοιτητών π λήρης α π ασχόλησης ΑριθμόςΑριθμός φοιτητών π λήρης α π ασχόλησης Προ π τυχιακοί 7,7546,735Προ π τυχιακοί 7,7546,735 Μετεκ π αίδευση 1,163873Μετεκ π αίδευση 1, Μετα π τυχιακά Μετα π τυχιακά Πιστο π οίηση Διδ Πιστο π οίηση Διδ ο π τυχίο ο π τυχίο 166 Διδακτορικό 3417Διδακτορικό 3417 Συνολο 8,9177,608Συνολο 8,9177,608 Note. Undergraduate headcount includes 16 postbaccalaureates seeking a second bachelor's degree. Note. Undergraduate headcount includes 16 postbaccalaureates seeking a second bachelor's degree.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Ανθρώ π ινο Δυναμικό ( Φθινό π ωρο 2013)Ανθρώ π ινο Δυναμικό ( Φθινό π ωρο 2013) Διδάσκοντες 492Διδάσκοντες 492 Διοικητικοί 464Διοικητικοί 464 Σύνολο 956Σύνολο 956 ΈκτασηΈκταση Πανε π ιστημιού π ολη 228Πανε π ιστημιού π ολη 228 Stockton Κέντρο 102 Stockton Κέντρο 102 ΟικονομικάΟικονομικά Αγοραία αξία των συνολικών οικονομικών π ροικοδότησης (Jun ε 2008)Over $8.97 millionΑγοραία αξία των συνολικών οικονομικών π ροικοδότησης (Jun ε 2008)Over $8.97 million

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Φοιτητής - ανα - Καθηγητή ΛόγοςΦοιτητής - ανα - Καθηγητή Λόγος 21: 1 21: 1 Α π οφοίτηση π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο 2007 ομάδα α π οφοίτησή εντός 6 ετών )Α π οφοίτηση π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο 2007 ομάδα α π οφοίτησή εντός 6 ετών ) 52% 52% 4- έτη μέσος όρος μαθητές π οσοστό Α π οφοίτησης π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο ομάδες π ου α π οφοιτούν εντός 6 ετών ) 4- έτη μέσος όρος μαθητές π οσοστό Α π οφοίτησης π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο ομάδες π ου α π οφοιτούν εντός 6 ετών ) 50% 50% Ενός Έτους συντελεστής π αρακράτησης για π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο 2012 Ομάδα )Ενός Έτους συντελεστής π αρακράτησης για π λήρους α π ασχόλησης Καινούριοι φοιτητές ( Φθινό π ωρο 2012 Ομάδα ) 87% 87%

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Τα π ιο δημοφιλή μετα π τυχιακά π ρογράμματα σ π ουδών ( Φθινό π ωρο 2013)Τα π ιο δημοφιλή μετα π τυχιακά π ρογράμματα σ π ουδών ( Φθινό π ωρο 2013) ΜΑ Εκ π αίδευση 253 (32%)ΜΑ Εκ π αίδευση 253 (32%) MSW Κοινωνικής Εργασίας 154 (19%) MSW Κοινωνικής Εργασίας 154 (19%) MPA Δημόσια Διοίκηση 94 (12%) MPA Δημόσια Διοίκηση 94 (12%) MA / MS Ψυχολογία 74 (10%) MA / MS Ψυχολογία 74 (10%) ΜΒΑ στη Διοίκηση Ε π ιχειρήσεων 72 (9%)ΜΒΑ στη Διοίκηση Ε π ιχειρήσεων 72 (9%)

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS Τα π ιο δημοφιλή Bachelor Degree Programs ( Φθινό π ωρο 2013)Τα π ιο δημοφιλή Bachelor Degree Programs ( Φθινό π ωρο 2013) BS στη Διοίκηση Ε π ιχειρήσεων (18%) BS στη Διοίκηση Ε π ιχειρήσεων (18%) BS Νοσηλευτικής (Pre- Νοσηλευτικής και Νοσηλευτικής ) 785 (10%) BS Νοσηλευτικής (Pre- Νοσηλευτικής και Νοσηλευτικής ) 785 (10%) Πτυχίο Ψυχολογίας 751 (10%)Πτυχίο Ψυχολογίας 751 (10%) BA / BS Βιολογικών Ε π ιστημών 681 (9%) BA / BS Βιολογικών Ε π ιστημών 681 (9%) Πτυχίο Ποινικής Δικαιοσύνης 612 (8%)Πτυχίο Ποινικής Δικαιοσύνης 612 (8%) Σημείωση. Φοιτητές Νοσηλευτικής αντι π ροσω π εύουν 216 εγγραφές ? Λογαριασμός Προ - Νοσηλευτικής για 569 εγγραφές.Σημείωση. Φοιτητές Νοσηλευτικής αντι π ροσω π εύουν 216 εγγραφές ? Λογαριασμός Προ - Νοσηλευτικής για 569 εγγραφές.

CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, STANISLAUS ΦύλοΦύλο Γυναίκες 5,806 (65%)Γυναίκες 5,806 (65%) Άνδρες 3,111 (35%)Άνδρες 3,111 (35%) Degrees Awarded Degrees Awarded ( ) ( ) Bachelor's1,621 (83%) Bachelor's1,621 (83%) Master's316 (16%) Master's316 (16%) Doctorate8 (0.4%) Doctorate8 (0.4%) TOTAL1,945 TOTAL1,945

ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ανοικτή π αροχή εκ π αιδευτικών υλικών, με σκο π ό να δημιουργηθούν με τις τεχνολογίες της π ληροφορίας και της ε π ικοινωνίας, για τη διαβούλευση, τη χρήση και π ροσαρμογή α π ό μια κοινότητα χρηστών για μη εμ π ορικούς σκο π ούς.Η ανοικτή π αροχή εκ π αιδευτικών υλικών, με σκο π ό να δημιουργηθούν με τις τεχνολογίες της π ληροφορίας και της ε π ικοινωνίας, για τη διαβούλευση, τη χρήση και π ροσαρμογή α π ό μια κοινότητα χρηστών για μη εμ π ορικούς σκο π ούς. Ψηφιο π οιημένα υλικά π ου π ροσφέρονται ελεύθερα και ανοιχτά για τους εκ π αιδευτικούς, τους μαθητές και αυτοδίδακτους μαθητές να χρησιμο π οιήσουν και την ε π αναχρησιμο π οίηση για τη διδασκαλία, τη μάθηση και την έρευνα.Ψηφιο π οιημένα υλικά π ου π ροσφέρονται ελεύθερα και ανοιχτά για τους εκ π αιδευτικούς, τους μαθητές και αυτοδίδακτους μαθητές να χρησιμο π οιήσουν και την ε π αναχρησιμο π οίηση για τη διδασκαλία, τη μάθηση και την έρευνα. Εργαλεία για την ηλεκτρονική μάθηση Blackboard, Collaborate, skype, lecshare, wikis, etc.Εργαλεία για την ηλεκτρονική μάθηση Blackboard, Collaborate, skype, lecshare, wikis, etc.

MERLOT OER ψηφιακόψηφιακό Δωρεάν διανομήΔωρεάν διανομή Εύκολο να π ροσαρμόσετεΕύκολο να π ροσαρμόσετε Open License Open License Ε π αναχρησιμο π οίηση, να αναθεωρήσει, RemixΕ π αναχρησιμο π οίηση, να αναθεωρήσει, Remix χαμηλό κόστοςχαμηλό κόστος Ε π έκταση της π ρόσβασης στην εκ π αίδευσηΕ π έκταση της π ρόσβασης στην εκ π αίδευση

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ Περιλαμβάνονται -;Περιλαμβάνονται -; Το υλικό των μαθημάτωνΤο υλικό των μαθημάτων Ενότητες ή μαθήματαΕνότητες ή μαθήματα Ανοίξτε το διδακτικό υλικό (OCW)Ανοίξτε το διδακτικό υλικό (OCW) Ανοίξτε εγχειρίδιαΑνοίξτε εγχειρίδια ΒίντεοΒίντεο ΕικόνεςΕικόνες δοκιμέςδοκιμές λογισμικόλογισμικό Χρησιμο π οιείται ο π οιοδή π οτε άλλο εργαλεία, υλικά ή τεχνικές ; έτοιμο να υ π οστηρίξει την π ρόσβαση στη γνώσηΧρησιμο π οιείται ο π οιοδή π οτε άλλο εργαλεία, υλικά ή τεχνικές ; έτοιμο να υ π οστηρίξει την π ρόσβαση στη γνώση

ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ Η π ρόσβαση είναι μια βασική αξία της ανοιχτής εκ π αίδευσηςΗ π ρόσβαση είναι μια βασική αξία της ανοιχτής εκ π αίδευσης Παραγωγοί ηλεκτρονικού υλικού χρειάζονται εκ π αίδευσηΠαραγωγοί ηλεκτρονικού υλικού χρειάζονται εκ π αίδευση Υ π οστηρίξτε όλους τους εκ π αιδευόμενουςΥ π οστηρίξτε όλους τους εκ π αιδευόμενους Δια βίου μάθησηΔια βίου μάθηση ανα π τυσσόμενες χώρεςανα π τυσσόμενες χώρες Ανεξάρτητα α π ό την ανα π ηρίαΑνεξάρτητα α π ό την ανα π ηρία

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΗΠΑ εγγεγραμμένων φοιτητών με ο π οιαδή π οτε ανα π ηρίαΗΠΑ εγγεγραμμένων φοιτητών με ο π οιαδή π οτε ανα π ηρία φοιτητές ( ) φοιτητές ( ) 50 τοις εκατό φοιτούν σε δημόσια 2- ετή κολέγια. 50 τοις εκατό φοιτούν σε δημόσια 2- ετή κολέγια. 30 τοις εκατό φοιτούν σε δημόσια 4 ετών κολέγια 30 τοις εκατό φοιτούν σε δημόσια 4 ετών κολέγια CSU φοιτητών π ου εγγράφονται με ειδικές ανάγκες CSU φοιτητών π ου εγγράφονται με ειδικές ανάγκες φοιτητές ( ) φοιτητές ( )