Βιβλιοθήκες, Παιδεία και Μάθηση Robert Davies MDR Partners, UK.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Best practices - Benchmarking
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιβλιοθήκες, Παιδεία και Μάθηση Robert Davies MDR Partners, UK

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου i-2010: το πλαίσιο της πολιτικής Δια βίου μάθηση  «κάθε μαθησιακή δραστηριότητα που συντελείται σε όλη τη διάρκεια ζωής, με σκοπό τη βελτίωση γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων, στο πλαίσιο μιας προοπτικής προσωπικής, κοινωνικής και/ή σχετιζόμενης με την απασχόληση» Δέσμευση της ΕΕ  τμήμα του στόχου της να καταστήσει την Ευρώπη την πιο ανταγωνιστική και δυναμική οικονομία, που βασίζεται στη γνώση, σε όλο τον κόσμο  απαίτηση για ψηφιακά μορφωμένους πολίτες  καλύτερες γλωσσικές δεξιότητες Δια βίου μάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων σε κάθε ηλικία και με όλα τα πρότυπα  θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα και απασχολησιμότητα των πολιτών της ΕΕ, θα προωθήσει την κοινωνική ενσωμάτωση, την ενεργό συμμετοχή του πολίτη στα κοινά και την προσωπική εξέλιξη.

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου i-2010: βασικοί παράγοντες Νέες τεχνολογίες  προσφέρουν στα μέλη της κοινωνίας την ευκαιρία να συνδυάσουν τη μάθηση με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους και τις συνθήκες  διανέμουν την εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από ποικιλία διαδραστικών /κινητών συσκευών, κυβερνητικών προγραμμάτων δράσης για πιο συμμετοχικές υπηρεσίες Η επιτυχής εκμετάλλευση εξαρτάται από παιδαγωγικά και οργανωτικά θέματα, παρά από τις ίδιες τις τεχνολογίες  ανάγκη για εκτεταμένη αναδιοργάνωση των μαθησιακών δομών  έντονα πολύμορφα μαθησιακά πλαίσια  αξιοσημείωτες γλωσσολογικές, πολιτιστικές και κοινωνικές διαφορές και ταυτότητες  συνοχή της κοινότητας  πρόσβαση για άτομα με ιδιαιτερότητες  ανάγκη για Καινοτόμο Σκέψη

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Η ευκαιρία για τις βιβλιοθήκες Πολλές βιβλιοθήκες είναι ιδρύματα μάθησης που ενεργούν εγκαίρως: ανέκαθεν υποστήριζαν τη μάθηση!  κοινωνικώς συμμετοχικά ιδρύματα εκ φύσεως  ανάγκη για ανταπόκριση σε εξελίξεις ευρωπαϊκής/εθνικής πολιτικής Μια ευρεία «οικολογία» της εκπαίδευσης  στην «οικονομία της γνώσης» η δια βίου μάθηση συμβαίνει σε ποικίλες τοποθεσίες και σε εύλογες χρονικές περιόδους  πολλές συναλλαγές με τις ΤΠΕ που υποστηρίζουν τη μάθηση, δεν συμβαίνουν σε παραδοσιακά εκπαιδευτικά πλαίσια  όλα έχουν το ρόλο τους: σχολεία, σπίτια, χώροι αναψυχής, η βιβλιοθήκη και το μουσείο  οι βιβλιοθήκες μπορούν να εκμεταλλευτούν οφέλη «φυσικών» και απομακρυσμένων υπηρεσιών  συνεργασία μεταξύ σχολείων, επιμόρφωσης ενηλίκων και βιβλιοθηκών Νέο σύνολο σχέσεων αναδύεται  αντικείμενα, εκπαιδευόμενοι και ψηφιακή τεχνολογία  οι βιβλιοθήκες ως χώροι εξερεύνησης, ανακάλυψης και ερμηνείας

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Θεωρίες μάθησης: πού εντάσσονται οι βιβλιοθήκες Εποικοδομητικότητα (vs αντικειμενικότητα ) Μάθηση με την ανακάλυψη/πείραμα  θαύμα, έκπληξη, αισθήματα, αντιδράσεις προσωπικές και ομολόγων, διασκέδαση και ευχαρίστηση Τοποθετημένη Μάθηση Συνεργατική Μάθηση Ανεπίσημη Μάθηση Ανεξάρτητη Μάθηση Οπτική Γνώση και Δημιουργική Σκέψη Συμμετοχική Μάθηση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Διανοητικές ικανότητες Γλωσσολογική νοημοσύνη (ποιητής) Λογική-μαθηματική νοημοσύνη (επιστήμονας) Μουσική νοημοσύνη (συνθέτης) Νοημοσύνη χώρου (γλύπτης ή ιπτάμενος πιλότος) Κιναισθητική νοημοσύνη σώματος (αθλητής ή χορευτής) Διαπροσωπική νοημοσύνη (πωλητής ή δάσκαλος) Ενδοπροσωπική νοημοσύνη (παρουσιάζεται σε φυσικά πρόσωπα με ακριβή άποψη για τον εαυτό τους ) Ή...μια «γενική νοημοσύνη»?

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Η παιδεία στην κοινωνία της γνώσης Αναγνωστική Παιδεία Πληροφοριακή Παιδεία Παιδεία για χρήση Υπολογιστών Παιδεία για τα Μέσα Ψηφιακή Παιδεία  γνώση για τα συστατικά, λειτουργίες, ικανότητες και περιορισμούς των ΤΠΕ  δεξιότητες στη χρήση των ΤΠΕ για την εκτέλεση σχετικών εργασιών, ανάκτηση και χρήση ψηφιακού περιεχομένου  θετική στάση προς τη χρήση των ΤΠΕ προσωπικά και στην κοινωνία.

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Μερικές προκλήσεις μάθησης Λογική και συμπέρασμα  αφομοίωση της πληροφορίας και χρήση της για λήψη αποφάσεων για τον καλύτερο κύκλο δράσεων Πλάγια σκέψη  άντληση από προηγούμενη εμπειρία και γνώση, συνδυασμός τους με νέους τρόπους Προκλήσεις μνήμης  πρόσφατα γεγονότα Με βάση τη νοημοσύνη  βασίζεται καθαρά στο IQ του παίκτη Με βάση τη γνώση  βασίζεται στη γνώση του παίκτη Αναγνώριση προτύπων  βασίζεται στο ανθρώπινο μυαλό Συντονισμός  η ικανότητα για εκτέλεση πολλών ταυτόχρονων δράσεων

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Αποτελέσματα μάθησης που μπορούν να υποστηρίξουν οι βιβλιοθήκες? Εξερεύνηση του «πραγματικού κόσμου»  με πρόσβαση, ανάλυση, ερμηνεία των πηγών πληροφόρησης Δεξιότητες σκέψης ανώτερου επιπέδου  π.χ. στρατηγική σκέψη και σχεδιασμός Επίλυση προβλημάτων, συμπεριφορά σχετική με στόχους Βελτιωμένη επίτευξη και βάθος μάθησης Αυξημένες τεχνολογικές ικανότητες και δεξιότητες Επικοινωνιακές δεξιότητες Συνεργατικές δεξιότητες Ήπιες δεξιότητες: π.χ. ανθεκτικότητα και επιμονή Εμφάνιση δεξιοτήτων μέντορα και διδασκάλου

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Ανεπίσημη μάθηση στις βιβλιοθήκες: πιθανοί ορισμοί Συμβαίνει έξω από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα Μη σχετική με πράγματα που μαθαίνονται στα εκπαιδευτικά ιδρύματα Συμβαίνει με διαφορετικό τρόπο  π.χ. είναι «πρόχειρη» ή «τυχαία» παρά «οργανωμένη» Έχει διαφορετικό σκοπό  π.χ. συμμετοχή στον ελεύθερο χρόνο  π.χ. δεν σχετίζεται με το να περάσεις τις εξετάσεις?

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Καθοδήγηση και καλή πρακτική για άτομα που διαμορφώνουν πολιτική και επαγγελματίες PULMAN CALIMERA  Μεταφράστηκε σε 40 γλώσσες, περιλαμβανομένης της Ελληνικής  Πολλοί σύνδεσμοι σε καλά και ενδιαφέροντα παραδείγματα PULLS (Public Libraries in the Learning Society: οι Δημόσιες Βιβλιοθήκες στην Κοινωνία της Μάθησης) DILLMULI (Dissemination of Lifelong Learning Activities in Museum and Library Projects: Διάδοση των Δραστηριοτήτων της Δια Βίου Μάθησης σε Έργα Μουσείων και Βιβλιοθηκών) LIGHT Operation

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Κατευθυντήριες οδηγίες CALIMERA: κάλυψη Μέρος 1: Κοινωνική ΠολιτικήΜέρος 3: Τεχνικές Πολιτισμική ταυτότητα και κοινωνική συνοχή Προσβασιμότητα για εμποδιζόμενα άτομα Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και συμμετοχή του πολίτη στα κοινά Περιεχόμενο και διαχείριση πλαισίου Μάθηση (επίσημη και ανεπίσημη) Ψηφιακή διατήρηση Κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη Ψηφιοποίηση Κοινωνική ενσωμάτωση Αναζήτηση και ανάκτηση Μέρος 2: Διοικητική Διαδραστικότητα Επιχειρησιακά μοντέλα Πολυγλωσσία Συνεργασία και εταιρικές συνεργασίες Υπηρεσίες πολυμέσων Νομικά θέματα και ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων Εξατομίκευση Απόδοση και αξιολόγηση Περιγραφή πηγών Προσωπικό Ασφάλεια Στρατηγικός σχεδιασμός Υποκείμενες τεχνολογίες και υποδομή

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Κατευθυντήριες οδηγίες CALIMERA για τη Μάθηση Παιδιά και σχολεία  Ηλεκτρονικές υπηρεσίες για παιδιά Ενήλικες  Βασικές δεξιότητες και ικανότητες  Ψηφιακή παιδεία  Δεξιότητες που σχετίζονται με την απασχόληση Πιστοποίηση Επιπτώσεις Ηλεκτρονική μάθηση  Εικονικό Περιβάλλον Μάθησης  Διοικούμενο Περιβάλλον Μάθησης Διαδραστική τηλεόραση Κινητή μάθηση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Υπηρεσίες μάθησης που παρέχουν οι βιβλιοθήκες Υποστηριζόμενη δημόσια πρόσβαση σε μηχανισμούς των ΤΠΕ  , διαδίκτυο, πρόσβαση στην πληροφορία για ανεπίσημους εκπαιδευόμενους, άτομα που αναζητούν εργασία «Ηλεκτρονικές πύλες μάθησης», Εικονικό Περιβάλλον Μάθησης, άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες  παρέχουν πρόσβαση σε υλικό ηλεκτρονικής μάθησης, κύκλους μαθημάτων εξ αποστάσεως μάθηση, ψηφιακές πηγές για σχολικές εργασίες στο σπίτι, εξωσχολικά μαθήματα, μάθηση ενηλίκων Βοήθεια στους πολίτες να επιτύχουν «στόχους ζωής» Δομημένη κατάρτιση σε ΤΠΕ που οδηγεί σε πιστοποιημένα προσόντα  π.χ. το Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Χρήσης Υπολογιστών (ECDL) Προσεγγίσεις μάθησης με βάση την ανάπτυξη περιεχομένου  σε συνεργασία με σχολεία και άλλα ιδρύματα μάθησης Ηλεκτρονικές υπηρεσίες πληροφόρησης Προώθηση της ανάγνωσης μέσω του παγκόσμιου ιστού Κατάρτιση που σχετίζεται με συγκεκριμένη εργασία  διαχείριση γνώσης για μικρές εταιρείες, ΜΚΟ κ.λπ.

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Πρόσβαση Το 2004 στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες Aarhus δόθηκε το βραβείο για Πρόσβαση στη Μάθηση για τα προγράμματα εκτενούς κατάρτισης και τεχνολογίας και για τη δέσμευση να διανέμουν καινοτόμες υπηρεσίες βιβλιοθήκης σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες προσφύγων και κοινότητες μεταναστών στη Δανία. Ίδρυμα Bill και Melinda Gates: Βραβεία για Πρόσβαση στη Μάθηση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Ηλεκτρονικές πύλες βιβλιοθηκών για μάθηση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Στόχοι ζωής

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου ECDL και ηλεκτρονική μάθηση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Περιεχόμενο, παιχνίδια και δημιουργικότητα emapps.com

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Προώθηση της ανάγνωσης

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Χρήση των τεχνολογιών στις βιβλιοθήκες Ευρυζωνικότητα Τεχνολογία κινητή και χειρός (handheld) Τεχνολογία παιχνιδιών Τεχνολογία GPS/χαρτών/με βάση την τοποθεσία «Κοινωνικές» τεχνολογίες  WIKIS, ηλεκτρονικά ημερολόγια, podcasting, iPods Δημιουργικότητα: κινούμενες εικόνες, μουσική, βίντεο, γραφικά & σχεδιασμός ιστοσελίδων Ηλεκτρονικές πύλες / Εικονικό Περιβάλλον Μάθησης Εξατομίκευση / συστήματα υποδείξεων (recommender systems) Συνομιλία Διαδραστική τηλεόραση

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Χάρτες και Ηλεκτρονικά Συστήματα Εντοπισμού (GPS)

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Ηλεκτρονικά ημερολόγια δημοσίων βιβλιοθηκών

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Εξατομίκευση /συστήματα υποδείξεων

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Υπηρεσίες συνομιλίας

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Διαδραστική τηλεόραση YLE Teema (Φινλανδία). Κανάλι ψηφιακής τηλεόρασης αφιερωμένο αποκλειστικά στον πολιτισμό, επιστήμη και εκπαίδευση.

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου Προκλήσεις για βιβλιοθήκες Δόμηση μαθησιακής κουλτούρας στις πολιτικές τους Αναγνώριση ως βασικού παίκτη στη δια βίου μάθηση:  υπεράσπιση Αποδοχή του νέου ρόλου τους και της χρήσης της τεχνολογίας Ικανότητες εργατικού δυναμικού του προσωπικού της βιβλιοθήκης  να υποστηρίζει και συμβουλεύει τους εκπαιδευόμενους  να αναπτύσσει και να παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες Συνεργασίες ή ανταγωνισμός στην παροχή μάθησης? Δομημένη ή πιστοποιημένη μάθηση? Μαρτυρία: αξιολόγηση και μέτρηση επιπτώσεων

Ινστιτούτο Goethe, Αθήνα, Ιουνίου επικοινωνία: Σας ευχαριστώ για την ακρόαση! Ερωτήσεις?