Ημερίδα του έργου "Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης του ΤΕΙ Λάρισας" «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : οι εκπαιδευτές» Κυριακή Μπαλτά Βιβλιοθηκονόμος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημερίδα του έργου "Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης του ΤΕΙ Λάρισας" «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : οι εκπαιδευτές» Κυριακή Μπαλτά Βιβλιοθηκονόμος Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Βιβλιοθήκη Λάρισα 27 Φεβρουαρίου 2006

Skills Εξ αποστάσεως εκπαίδευση οι εκπαιδευτές

Δεξιότητες του εκπαιδευτή: Η εξαε αποκτά καθημερινά όλο και περισσότερο έδαφος σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε όλες τις μορφές της (τυπική/άτυπη) Η εξαε αποκτά καθημερινά όλο και περισσότερο έδαφος σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε όλες τις μορφές της (τυπική/άτυπη) Η τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της. Η τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της.

Οι εμπλεκόμενοι στην εξαε και η σχέση τους με την τεχνολογία 1 ο 1 ο οι σπουδαστές χρησιμοποιούν την τεχνολογία για ολοκληρώσουν τις σπουδές τους

2ο2ο2ο2ο Οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να διδάξουν

εγώ ο εκπαιδευτικός θυμάμαι πάντα ότι… υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή διδασκαλία και στην εξαε υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή διδασκαλία και στην εξαε ο τρόπος με τον οποίο θα διδάξω ένα μάθημα με εξαε είναι διαφορετικός ο τρόπος με τον οποίο θα διδάξω ένα μάθημα με εξαε είναι διαφορετικός

Η αντικατάσταση της φυσικής παρουσίας του εκπαιδευτικού με μια «φωνή» στο δίκτυο χωρίς την προσαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος, της οργάνωσης της διδασκαλία οδηγεί στην αλλοίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Η αντικατάσταση της φυσικής παρουσίας του εκπαιδευτικού με μια «φωνή» στο δίκτυο χωρίς την προσαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος, της οργάνωσης της διδασκαλία οδηγεί στην αλλοίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας

Για να επιτύχω ως εκπαιδευτής εξαε θα πρέπει να εκμεταλλευτώ στο μέγιστο τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των παιδαγωγικών δυνατοτήτων αυτής της μεθόδου Για να επιτύχω ως εκπαιδευτής εξαε θα πρέπει να εκμεταλλευτώ στο μέγιστο τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των παιδαγωγικών δυνατοτήτων αυτής της μεθόδου

Ποιές δεξιότητες μου χρειάζονται για να διδάξω στην εξαε; Χρήση της τεχνολογίας Χρήση της τεχνολογίας Επικοινωνία Επικοινωνία Παιδαγωγικές αρχές Παιδαγωγικές αρχές

Μορφές της εξαε Σύγχρονη Σύγχρονη Ασύγχρονη Ασύγχρονη Μικτή Μικτή

Μορφές της εξαε Σύγχρονη Σύγχρονη –Video και Audio διασκέψεις –Ραδιόφωνο –Συνδιάσκεψη μέσω Η/Υ

Μορφές της εξαε Ασύγχρονη Ασύγχρονη –Video και Audio ταινίες –Τηλεόραση – –Internet –Λίστες συζητήσεων, πίνακες ανακοινώσεων κτλ.

Μορφές της εξαε Μικτή Μικτή Χρησιμοποιεί διδακτικές τεχνικές και από τις δύο προηγούμενες

Χρήση της τεχνολογίας και εκπαιδευτικός Ποιες είναι οι διαθέσιμες τεχνολογίες και πως τις χρησιμοποιώ για να πετύχω το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα Ποιες είναι οι διαθέσιμες τεχνολογίες και πως τις χρησιμοποιώ για να πετύχω το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα Έλλειψη «τεχνοφοβίας» Έλλειψη «τεχνοφοβίας»

Όλες οι τεχνολογίες έχουν δυνατά αλλά και αδύνατα σημεία, η αποδοτικότερη χρήση της κάθε μιας εξαρτάται πάντα από τον επιδιωκόμενο σκοπό Όλες οι τεχνολογίες έχουν δυνατά αλλά και αδύνατα σημεία, η αποδοτικότερη χρήση της κάθε μιας εξαρτάται πάντα από τον επιδιωκόμενο σκοπό Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας εξαρτάται από την ικανότητα του εκπαιδευτικού στη χρήση της τεχνολογίας που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει. Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας εξαρτάται από την ικανότητα του εκπαιδευτικού στη χρήση της τεχνολογίας που έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει.

Εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι πρέπει να είναι γνώστες και χρήστες των τεχνολογιών. Εκπαιδευτικοί και εκπαιδευόμενοι πρέπει να είναι γνώστες και χρήστες των τεχνολογιών. Ο εκπαιδευτής θα πρέπει να χρησιμοποιεί με τέτοιο τρόπο τις τεχνολογίες έτσι ώστε να μην ακυρώνουν την παιδαγωγική προσέγγιση. Ο εκπαιδευτής θα πρέπει να χρησιμοποιεί με τέτοιο τρόπο τις τεχνολογίες έτσι ώστε να μην ακυρώνουν την παιδαγωγική προσέγγιση.

Για τη σωστή χρήση της τεχνολογίας όμως ο εκπαιδευτής χρειάζεται και άλλες ικανότητες τέτοιες ώστε να μην αποσπούν τον εκπαιδευόμενο από τη διαδικασία Για τη σωστή χρήση της τεχνολογίας όμως ο εκπαιδευτής χρειάζεται και άλλες ικανότητες τέτοιες ώστε να μην αποσπούν τον εκπαιδευόμενο από τη διαδικασία

Δεξιότητες του εκπαιδευτή Ξεχωρίζει τη χρήσιμη από την άχρηστη πληροφορία την οποία φιλτράρει, ταξινομεί, αρχειοθετεί, αποθηκεύει και τέλος διαθέτει στους εκπαιδευόμενους για να τη χρησιμοποιήσουν σωστά Ξεχωρίζει τη χρήσιμη από την άχρηστη πληροφορία την οποία φιλτράρει, ταξινομεί, αρχειοθετεί, αποθηκεύει και τέλος διαθέτει στους εκπαιδευόμενους για να τη χρησιμοποιήσουν σωστά

Τι κάνει την εξαε πιο αποτελεσματική Ο σωστός προγραμματισμός για τη χρήση των τεχνολογιών Ο σωστός προγραμματισμός για τη χρήση των τεχνολογιών Η συνεχής εξερεύνηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας για να συνδυαστούν σωστά με τις κατάλληλες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και τις εκπαιδευτικές τεχνικές Η συνεχής εξερεύνηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας για να συνδυαστούν σωστά με τις κατάλληλες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και τις εκπαιδευτικές τεχνικές

Με την κατανόηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους) των νέων μέσων αλλά και των νέων υποχρεώσεων Με την κατανόηση από όλους τους εμπλεκόμενους (εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους) των νέων μέσων αλλά και των νέων υποχρεώσεων

Ο εκπαιδευτικός πρέπει πάντα θα θυμάται… Ποιο σκοπό θέλω να πετύχω με τη χρήση αυτού του εκπαιδευτικού μέσω τον οποίο δεν μπορώ να πετύχω με τη χρήση κάποιου άλλου; Ποιο σκοπό θέλω να πετύχω με τη χρήση αυτού του εκπαιδευτικού μέσω τον οποίο δεν μπορώ να πετύχω με τη χρήση κάποιου άλλου;

Η απάντηση... Το μέλλον της εξαε δεν είναι να μετακινηθούμε από το μοντέλο του εκπαιδευτικού-φορέα γνώσεων στο μοντέλο τεχνολογία-φορέας εκπαίδευσης Το μέλλον της εξαε δεν είναι να μετακινηθούμε από το μοντέλο του εκπαιδευτικού-φορέα γνώσεων στο μοντέλο τεχνολογία-φορέας εκπαίδευσης

αλλά... Στο μοντέλο της συνεργασίας μεταξύ της τεχνολογίας και των εκπαιδευτικών που ξεπερνά τους περιορισμούς χρόνου και χώρου και επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να μάθουν περισσότερα, σε μικρότερο χρόνο και όποιο χώρο αυτοί επιθυμούν. Στο μοντέλο της συνεργασίας μεταξύ της τεχνολογίας και των εκπαιδευτικών που ξεπερνά τους περιορισμούς χρόνου και χώρου και επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να μάθουν περισσότερα, σε μικρότερο χρόνο και όποιο χώρο αυτοί επιθυμούν.

Επικοινωνία

Παρόλο που ο εκπαιδευτικός χρειάζεται να κατανοήσει τη σωστή χρήση της τεχνολογίας είναι σημαντικότερο το να κατέχει τις δεξιότητες εκείνες που απαιτούνται για τη μετατροπή της με τη χρήση της τεχνολογίας διδασκαλίας σε προσωπική υπόθεση για τον κάθε εκπαιδευόμενο μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο η φυσική επαφή δεν υφίσταται επιτυγχάνοντας έτσι τη μέγιστη εμπλοκή του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία μάθησης. Παρόλο που ο εκπαιδευτικός χρειάζεται να κατανοήσει τη σωστή χρήση της τεχνολογίας είναι σημαντικότερο το να κατέχει τις δεξιότητες εκείνες που απαιτούνται για τη μετατροπή της με τη χρήση της τεχνολογίας διδασκαλίας σε προσωπική υπόθεση για τον κάθε εκπαιδευόμενο μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο η φυσική επαφή δεν υφίσταται επιτυγχάνοντας έτσι τη μέγιστη εμπλοκή του εκπαιδευόμενου στη διαδικασία μάθησης.

Η τεχνολογία πραγματώνει τη διαδικασία… Το επίκεντρο της όμως είναι πάντα ο σπουδαστής !!!! Το επίκεντρο της όμως είναι πάντα ο σπουδαστής !!!!

Για το λόγο αυτό... Ο εκπαιδευτής πρέπει να γνωρίζει ποιοι είναι οι άνθρωποι που εκπαιδεύει και να κινείται γύρα από αυτούς και όχι γύρω από το τι του προσφέρει η τεχνολογία γι’ αυτούς Ο εκπαιδευτής πρέπει να γνωρίζει ποιοι είναι οι άνθρωποι που εκπαιδεύει και να κινείται γύρα από αυτούς και όχι γύρω από το τι του προσφέρει η τεχνολογία γι’ αυτούς

Αλληλεπίδραση.. Είναι το βασικότερο στοιχείο στην εξαε Είναι το βασικότερο στοιχείο στην εξαε Η πλήρης συμμετοχή των σπουδαστών οι οποίοι βρίσκοντε σε διάφορες τοποθεσίες συνχά απομονωμένοι από τους συνεκπαιδευόμενους τους είναι το χαρακτηριστικό το οποίο μετατρέπει τη διδασκαλία σε μάθηση Η πλήρης συμμετοχή των σπουδαστών οι οποίοι βρίσκοντε σε διάφορες τοποθεσίες συνχά απομονωμένοι από τους συνεκπαιδευόμενους τους είναι το χαρακτηριστικό το οποίο μετατρέπει τη διδασκαλία σε μάθηση

Τι πρέπει να αναζητούμε σε ένα πρόγραμμα εξαε ως εκπαιδευτικοί... Μαθητο-κεντρική διδασκαλία Μαθητο-κεντρική διδασκαλία Ο εκπαιδευτικός πρέπει να λειτουργεί ως συντονιστής της μάθησης και όχι ως αποκλειστικός φορέας της Ο εκπαιδευτικός πρέπει να λειτουργεί ως συντονιστής της μάθησης και όχι ως αποκλειστικός φορέας της

Κατανοώντας ότι.. Η μαθησιακή διαδικασία βασίζεται στους εκπαιδευόμενους και όχι στους εκπαιδευτικούς… Η μαθησιακή διαδικασία βασίζεται στους εκπαιδευόμενους και όχι στους εκπαιδευτικούς… Οι εκπαιδευτικοί της εξαε πρέπει πάντα να δίνουν βαρύτητα.. Οι εκπαιδευτικοί της εξαε πρέπει πάντα να δίνουν βαρύτητα..

στη διαδικασία, αντίθετα με τους εκπαιδευτικούς της παραδοσιακής εκπαίδευσης των οποίων ο ρόλος κυρίως περιορίζεται στο να «μοιράζονται» περιεχόμενο και όχι να προκαλούν ερεθίσματα για γνώση στη διαδικασία, αντίθετα με τους εκπαιδευτικούς της παραδοσιακής εκπαίδευσης των οποίων ο ρόλος κυρίως περιορίζεται στο να «μοιράζονται» περιεχόμενο και όχι να προκαλούν ερεθίσματα για γνώση

Άλλο βασικό χαρακτηριστικό για επιτυχημένη παροχή εξαε... Είναι οι σωστές ερωτήσεις και όχι οι σωστές απαντήσεις! Ο εκπαιδευτικός στην εξαε δε λύνει απορίες αλλά προκαλεί τον εκπαιδευόμενο να αναζητήσει απαντήσεις!!!! Είναι οι σωστές ερωτήσεις και όχι οι σωστές απαντήσεις! Ο εκπαιδευτικός στην εξαε δε λύνει απορίες αλλά προκαλεί τον εκπαιδευόμενο να αναζητήσει απαντήσεις!!!!

Αλληλεπίδρασης συνέχεια.. Δημιουργήστε ασκήσεις και δραστηριότητες αλληλεπίδρασης στην τάξη σας Δημιουργήστε ασκήσεις και δραστηριότητες αλληλεπίδρασης στην τάξη σας Εξασφαλίστε μια ατμόσφαιρα ζεστασιάς και εμπιστοσύνης μέσα στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα αισθάνονται άνετα και θα θέλουν να συμμετέχουν Εξασφαλίστε μια ατμόσφαιρα ζεστασιάς και εμπιστοσύνης μέσα στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα αισθάνονται άνετα και θα θέλουν να συμμετέχουν

Τι θα με έκανε καλό εκπαιδευτή; Να μπορώ να οργανώνω και να συντονίζω συζητήσεις Να μπορώ να οργανώνω και να συντονίζω συζητήσεις Να μπορώ να δημιουργώ συνεργατικές δραστηριότητες μάθησης Να μπορώ να δημιουργώ συνεργατικές δραστηριότητες μάθησης Να μπορώ να δημιουργώ συνθήκες έρευνας και συνθετικές δραστηριότητες Να μπορώ να δημιουργώ συνθήκες έρευνας και συνθετικές δραστηριότητες Να μπορώ να διδάσκω με μελέτες περίπτωσης και projects Να μπορώ να διδάσκω με μελέτες περίπτωσης και projects Να μπορώ να ασκώ εποικοδομητική αξιολόγηση και κριτική στους σπουδαστές μου Να μπορώ να ασκώ εποικοδομητική αξιολόγηση και κριτική στους σπουδαστές μου

Να μπορώ να υποβάλλω τις σωστές ερωτήσεις Να μπορώ να υποβάλλω τις σωστές ερωτήσεις Να μπορώ να ενθαρρύνω τη συμμετοχή των σπουδαστών Να μπορώ να ενθαρρύνω τη συμμετοχή των σπουδαστών Να μπορώ να ενθαρρύνω την επικοινωνία μεταξύ των σπουδαστών Να μπορώ να ενθαρρύνω την επικοινωνία μεταξύ των σπουδαστών Να μπορώ να ενθαρρύνω συζητήσεις και άλλες εκπαιδευτικές τεχνικές όπως εξομοιώσεις, παιχνίδι, παίξιμο ρόλων, ομάδες συζήτησης Να μπορώ να ενθαρρύνω συζητήσεις και άλλες εκπαιδευτικές τεχνικές όπως εξομοιώσεις, παιχνίδι, παίξιμο ρόλων, ομάδες συζήτησης

Τι άλλο; Να είμαι υπομονετικός Να είμαι υπομονετικός Να περιμένω τις απαντήσεις Να περιμένω τις απαντήσεις Να θυμάμαι ότι η τεχνολογία πολλές φορές επιβάλλει το δικό της ρυθμό Να θυμάμαι ότι η τεχνολογία πολλές φορές επιβάλλει το δικό της ρυθμό

ανατροφοδότηση Η πρόσωπο-με-πρόσωπο αλληλεπίδραση είναι από περιορισμένη έως ανύπαρκτη Η πρόσωπο-με-πρόσωπο αλληλεπίδραση είναι από περιορισμένη έως ανύπαρκτη Ο κάθε εκπαιδευόμενος πρέπει να λαμβάνει την καταλληλότερη για εκείνον ανατροφοδότηση Ο κάθε εκπαιδευόμενος πρέπει να λαμβάνει την καταλληλότερη για εκείνον ανατροφοδότηση Η ελλιπής ανατροφοδότηση δημιουργεί σύγχυση στους εκπαιδευόμενους Η ελλιπής ανατροφοδότηση δημιουργεί σύγχυση στους εκπαιδευόμενους

Πως όμως; τηλέφωνο, fax, κτλ τηλέφωνο, fax, κτλ Ερωτήσεις Ερωτήσεις Εργασίες Εργασίες δραστηριότητες, δειγματοληψίες, questionnaires δραστηριότητες, δειγματοληψίες, questionnaires

Εκπαιδευτικοί … Είναι πολύ σημαντικό για τον εκπαιδευτικό της εξαε να συνεργάζεται με τους άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν με αυτή τη μεθοδολογία Είναι πολύ σημαντικό για τον εκπαιδευτικό της εξαε να συνεργάζεται με τους άλλους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν με αυτή τη μεθοδολογία

Ποιοι είναι οι άνθρωποι που θα με βοηθήσουν Πληροφορικοί οι οποίοι σχεδίασαν και ελέγχουν το σύστημα που υποστηρίζει την εξαε Πληροφορικοί οι οποίοι σχεδίασαν και ελέγχουν το σύστημα που υποστηρίζει την εξαε Τα μέλη του διοικητικού προσωπικού του ιδρύματός σας Τα μέλη του διοικητικού προσωπικού του ιδρύματός σας

Τελικά ποιος είναι ο ρόλος του εκπαιδευτή εξαε... Εκπαιδευτής Εκπαιδευτής Διοικητής Διοικητής Τεχνολόγος Τεχνολόγος Σχεδιαστής εκπαίδευσης Σχεδιαστής εκπαίδευσης

Τεχνικός Τεχνικός Προσωπικό υποστήριξης Προσωπικό υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμος Βιβλιοθηκονόμος Επιμελητής Επιμελητής Αξιολογητής Αξιολογητής Σχεδιαστής Σχεδιαστής

Εκαπιδευτικές δεξιότητες Η πρόκληση είναι να σχεδιάσεις μια η οποία θα διδάσκεται από απόσταση χωρίς να νιώθει σε απόσταση!!!! Η πρόκληση είναι να σχεδιάσεις μια η οποία θα διδάσκεται από απόσταση χωρίς να νιώθει σε απόσταση!!!!

Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι από τα σημαντικότερα στάδια για την παροχή προγραμμάτων εξαε Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι από τα σημαντικότερα στάδια για την παροχή προγραμμάτων εξαε

Τα στοιχεία του παιδαγωγικού σχεδιασμού Οι ανάγκες των εκπαιδευόμενων Οι ανάγκες των εκπαιδευόμενων Η αξιολόγηση των αναγκών για παροχή εκπαίδευσης Η αξιολόγηση των αναγκών για παροχή εκπαίδευσης Η γνώση και κατανόηση των μαθησιακών μοντέλων των εκπαιδευόμενων Η γνώση και κατανόηση των μαθησιακών μοντέλων των εκπαιδευόμενων

Ο σωστός παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι εκείνος που επιτρέπει, ενθαρρύνει και εξασφαλίζει την κάλυψη των μαθησιακών αναγκών των εκπαιδευόμενων καθώς επίσης και τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση τους με τους εκπαιδευτικούς Ο σωστός παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι εκείνος που επιτρέπει, ενθαρρύνει και εξασφαλίζει την κάλυψη των μαθησιακών αναγκών των εκπαιδευόμενων καθώς επίσης και τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση τους με τους εκπαιδευτικούς

Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι μια χρονοβόρα διαδικασία η οποία πραγματοποιείται πριν την αρχή του εκπαιδευτικού προγράμματος και δεν είναι στατική αλλά προσαρμόζεται στις ανάγκες που προκύπτουν κατά την εξέλιξη του προγράμματος Ο παιδαγωγικός σχεδιασμός είναι μια χρονοβόρα διαδικασία η οποία πραγματοποιείται πριν την αρχή του εκπαιδευτικού προγράμματος και δεν είναι στατική αλλά προσαρμόζεται στις ανάγκες που προκύπτουν κατά την εξέλιξη του προγράμματος

Επιλογή του εκπαιδευτικού μέσω Το περιεχόμενο του προγράμματος Το περιεχόμενο του προγράμματος Οι εκπαιδευόμενοι Οι εκπαιδευόμενοι Οι τεχνολογίες Οι τεχνολογίες Το κόστος Το κόστος

Την ευκολία στη χρήση Την ευκολία στη χρήση Την τεχνική υποστήριξη Την τεχνική υποστήριξη Την αξιοπιστία Την αξιοπιστία Τη συμβατότητα με άλλα μέσα Τη συμβατότητα με άλλα μέσα Την προσαρμοστικότητα Την προσαρμοστικότητα

Τελικά πως; Το εκπαιδευτικό μέσω πρέπει να επιλεγεί σύμφωνα με τη δυνατότητά που παρέχει στους εκπαιδευόμενους να το αξιοποιήσουν στο μέγιστο για την κατανόηση του θέματος που παρουσιάζει Το εκπαιδευτικό μέσω πρέπει να επιλεγεί σύμφωνα με τη δυνατότητά που παρέχει στους εκπαιδευόμενους να το αξιοποιήσουν στο μέγιστο για την κατανόηση του θέματος που παρουσιάζει

Καλή επιτυχία