Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Inte*learn Παρουσίαση εταιρείας. Agenda παρουσίασης Η εταιρεία inte*learn Οι δραστηριότητες μας Οι παραγωγές μας Η εμπειρία μας Η πρότασή μας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Για τους εκπαιδευτικούς του Ηλεκτρονικού Τομέα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
«ΠαιδαγωγικEς ΕφαρμογEς ΗΥ»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών Μέσων Διδασκαλίας - Διδακτικής της Φυσικής" του Τομέα Φυσικής Στερεάς Κατάστασης, που δημιουργήθηκε με τη σύσταση του Τομέα (1982). Το εργαστήριο οργανώθηκε και εξοπλίστηκε για να καλύπτει τις ανάγκες του Τμήματος σε μαθήματα Διδακτικής, Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και σε δραστηριότητες του Τμήματος (οπτικο-ακουστική κάλυψη -αρχειοθέτηση σεμιναρίων και διαλέξεων)

Το Εργαστήριο ΔΦ-ΕΤ ασχολείται επί σειρά ετών με:  Ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία της Φυσικής.  Ανάπτυξη μεθόδων διδακτικής της Φυσικής.  Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού,  Ανάπτυξη διδακτικού υλικού με οπτικο-ακουστικά μέσα.  Ανάπτυξη λογισμικού πολυμέσων (multimedia).  Σύνθεση πειραματικών διατάξεων συγχρονικής καταγραφής (on-line πειράματα).  Σχεδίαση και σύνθεση ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πειραμάτων Το Εργαστήριο ΔΦ-ΕΤ ασχολείται επί σειρά ετών με:  Ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία της Φυσικής.  Ανάπτυξη μεθόδων διδακτικής της Φυσικής.  Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού,  Ανάπτυξη διδακτικού υλικού με οπτικο-ακουστικά μέσα.  Ανάπτυξη λογισμικού πολυμέσων (multimedia).  Σύνθεση πειραματικών διατάξεων συγχρονικής καταγραφής (on-line πειράματα).  Σχεδίαση και σύνθεση ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πειραμάτων

Το Εργαστήριο έχει συμμετάσχει με επιτυχία σε διάφορα ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα χρηματοδοτημένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από Εθνικούς φορείς. Ενδεικτικά αναφέρονται τα ακόλουθα:  Labwork in Science Education Targeted Socio- Economic Research Programme, European Commission  Ανάπτυξη Σύνθετου Εργαστηριακού Περιβάλλοντος (ΣΕΠ) με χρήση πολυμέσων. ΕΠΕΑΕΚ  ΠΜΣ "Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες ΕΠΕΑΕΚ.  ΠΜΕ Επιμορφωτών στην Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ  ePhys: “Towards an effective use of ICT for Open Learning in the Teaching of Physics”, δράσηMINERVA  Ανάπτυξη CD-ROM για τη Φυσική Γυμνασίου, Π.Ι. Το Εργαστήριο έχει συμμετάσχει με επιτυχία σε διάφορα ερευνητικά και αναπτυξιακά προγράμματα χρηματοδοτημένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από Εθνικούς φορείς. Ενδεικτικά αναφέρονται τα ακόλουθα:  Labwork in Science Education Targeted Socio- Economic Research Programme, European Commission  Ανάπτυξη Σύνθετου Εργαστηριακού Περιβάλλοντος (ΣΕΠ) με χρήση πολυμέσων. ΕΠΕΑΕΚ  ΠΜΣ "Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες ΕΠΕΑΕΚ.  ΠΜΕ Επιμορφωτών στην Παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ  ePhys: “Towards an effective use of ICT for Open Learning in the Teaching of Physics”, δράσηMINERVA  Ανάπτυξη CD-ROM για τη Φυσική Γυμνασίου, Π.Ι.

 Διδακτική Ι της Φυσικής  Διδακτική ΙΙ της φυσικής  Εκπαιδευτική Τεχνολογία  Εκπαιδευτικές Εφαρμογές ΥΦ  Διδακτική Ι της Φυσικής  Διδακτική ΙΙ της φυσικής  Εκπαιδευτική Τεχνολογία  Εκπαιδευτικές Εφαρμογές ΥΦ

Διδακτική της Φυσικής Ι Η Διδακτική της Φυσικής Ι είναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Εποπτική αντίληψη, αισθήσεις και προσλαμβάνουσες παραστάσεις εννοιών και φαινομένων Φυσικής, κατηγορίες και χρήση των Εποπτικών Μεθόδων Διδασκαλίας (ΕΜΔ), συσχετισμός διδακτικών Μέσων, Μεθόδων και φύσης της Φυσικής. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν θέματα σχεδιασμού και παρουσίασης εποπτικού υλικού, καθώς και καταλλήλου επιλογής εποπτικών μέσων και μεθόδων για την υποστήριξη της διδασκαλίας φαινομένων Φυσικής. Διδακτική της Φυσικής Ι Η Διδακτική της Φυσικής Ι είναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Εποπτική αντίληψη, αισθήσεις και προσλαμβάνουσες παραστάσεις εννοιών και φαινομένων Φυσικής, κατηγορίες και χρήση των Εποπτικών Μεθόδων Διδασκαλίας (ΕΜΔ), συσχετισμός διδακτικών Μέσων, Μεθόδων και φύσης της Φυσικής. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν θέματα σχεδιασμού και παρουσίασης εποπτικού υλικού, καθώς και καταλλήλου επιλογής εποπτικών μέσων και μεθόδων για την υποστήριξη της διδασκαλίας φαινομένων Φυσικής.

Διδακτική της Φυσικής ΙI Η Διδακτική της Φυσικής ΙIείναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Σκοποί και στόχοι της διδασκαλίας. Μέθοδοι διδασκαλίας. Διδακτικά μαθησιακά μοντέλα και προσαρμογή τους στη διδασκαλία της Φυσικής. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν αξιολόγηση μαγνητοσκοπημένων διδακτικών μοντέλων, καθώς και το σχεδιασμό της διδασκαλίας θεμάτων Φυσικής Διδακτική της Φυσικής ΙI Η Διδακτική της Φυσικής ΙIείναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Σκοποί και στόχοι της διδασκαλίας. Μέθοδοι διδασκαλίας. Διδακτικά μαθησιακά μοντέλα και προσαρμογή τους στη διδασκαλία της Φυσικής. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν αξιολόγηση μαγνητοσκοπημένων διδακτικών μοντέλων, καθώς και το σχεδιασμό της διδασκαλίας θεμάτων Φυσικής

Εκπαιδευτική Τεχνολογία Η Εκπαιδευτική Τεχνολογία είναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Αρχές και χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Ο ρόλος των απεικονίσεων στη Φυσική. Σύνθετες-πολλαπλές απεικονίσεις. Σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Ένταξη και χρήση του Η/Υ στη διδασκαλία της Φυσικής. Εκπαιδευτικό λογισμικό: πολυμέσα και προσομοιώσεις. Πειράματα συγχρονικής καταγραφής. Χρήση του διαδικτύου (Internet). Εκπαιδευτικό λογισμικό στο internet Ολοκληρωμένες εφαρμογές σύγχρονης εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν στη χρήση και την ένταξη στη διδασκαλία της Φυσικής ολοκληρωμένων εφαρμογών εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Εκπαιδευτική Τεχνολογία Η Εκπαιδευτική Τεχνολογία είναι μάθημα επιλογής στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ. Πραγματεύεται με έννοιες όπως: Αρχές και χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Ο ρόλος των απεικονίσεων στη Φυσική. Σύνθετες-πολλαπλές απεικονίσεις. Σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Ένταξη και χρήση του Η/Υ στη διδασκαλία της Φυσικής. Εκπαιδευτικό λογισμικό: πολυμέσα και προσομοιώσεις. Πειράματα συγχρονικής καταγραφής. Χρήση του διαδικτύου (Internet). Εκπαιδευτικό λογισμικό στο internet Ολοκληρωμένες εφαρμογές σύγχρονης εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Οι εργαστηριακές ασκήσεις αφορούν στη χρήση και την ένταξη στη διδασκαλία της Φυσικής ολοκληρωμένων εφαρμογών εκπαιδευτικής τεχνολογίας.

Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Υπολογιστικής Φυσικής Το μάθημα «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Υπολογιστικής Φυσικής» είναι επιλεγόμενο μάθημα μεταπτυχιακού επιπέδου και εντάσσεται στο ΠΜΣ «Υπολογιστική Φυσική». Στα αντικείμενα του μαθήματος είναι η δημιουργία υπολογιστικών μοντέλων και μοντελοποίησης με στόχο την ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Εφαρμογών. Το μάθημα έχει μεικτό Θεωρητικό-Εργαστηριακό χαρακτήρα, με έμφαση στην ανάπτυξη σύγχρονου εκπαιδευτικού υλικού (web-based διαδραστικές προσομοιώσεις) που εκμεταλλεύεται τα μοντέρνα υπολογιστικά περιβάλλοντα, το διαδίκτυο και τις παροχές της νέας τεχνολογίας. Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Υπολογιστικής Φυσικής Το μάθημα «Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Υπολογιστικής Φυσικής» είναι επιλεγόμενο μάθημα μεταπτυχιακού επιπέδου και εντάσσεται στο ΠΜΣ «Υπολογιστική Φυσική». Στα αντικείμενα του μαθήματος είναι η δημιουργία υπολογιστικών μοντέλων και μοντελοποίησης με στόχο την ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Εφαρμογών. Το μάθημα έχει μεικτό Θεωρητικό-Εργαστηριακό χαρακτήρα, με έμφαση στην ανάπτυξη σύγχρονου εκπαιδευτικού υλικού (web-based διαδραστικές προσομοιώσεις) που εκμεταλλεύεται τα μοντέρνα υπολογιστικά περιβάλλοντα, το διαδίκτυο και τις παροχές της νέας τεχνολογίας.