H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Σενάριο.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ο τομέας της Πληροφορικής
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
HELDiNET1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης της Γνώσης για τις Νέες Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Ανδρέας Μανιάτης ΕΜΠ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ (DISTANCE LEARNING). Μέσα στα πλαίσια των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, το εκπαιδευτικό σύστημα σε παγκόσμια κλίμακα βρίσκεται.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ HY-302 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ : 30 ΛΕΠΤΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΤΟΥ ΑRPANET ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑΧΥΤΑΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΧΕΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΗΓΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΥΠΗΡΞΕ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΟΜΒΟΣ (ΑRPANET) ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ UCLA(1969) KAΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ KAΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ... ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΜΟΡΦΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ “ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ” ; ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΩΣ ΙΣΑΞΙΟ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ;

ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟΚΤΑ ΝΕΟ ΝΟΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Ο ΤΟΠΟΣ WEΒ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΝΕΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟ

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ-ΜΑΘΗΤΗ ; ΝΕΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ... ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ-ΚΑΘΗΓΗΤΗ ; H ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ; ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ; Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑ-ΜΑΘΗΤΗ ;

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΤΟ Ι.Τ.Ε. (ΠΡΩΤΟ Ε-MAIL ΤΟ 1984 ΜΕ UUCP) ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΣΗ ΣΕ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΦΗΜΙΣΜΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ (4) ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ(2) ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

BOSTON UNIVERSITY

MASSACHUSETTS INSTITUTE OF TECHNOLOGY (MIT)

UNITED STATES AIR FORCE ACADEMY

UNITED STATES NAVAL POSTGRADUATE SCHOOL

UNIVERSITY OF OXFORD

UNIVERSITY OF CAMBRIDGE

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ ΟΙ ΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ 1. ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ 2. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3. ΕΠΑΡΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΡΙΟΧΩΝ 4. ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ 5. ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΣ

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ

Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τ.Ε.Ι. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΦΙΛΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΡΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΝΩΣΗ

4/7/2017 ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ