Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Πλατφόρμα Υπηρεσιών για τον Πολίτη Microsoft Citizen Service Platform Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas Αθήνα, 1/10/08 – ICT Forum.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για την Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
E-Business Startup Ισίδωρος Σιδερίδης Systems Integration Division.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Διατηρώντας Ψηφιακά Τεκμήρια Κατερίνα Τζάλη Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Πληροφορικής Βιβλιοθήκη.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager.  e-Business Startup από τη SiEBEN  Κόστος υλοποίησης  Οφέλη για την επιχείρηση  Επίλογος.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
CONFIDENTIAL Ο ρόλος της Τεχνολογίας στην ανάκαμψη της οικονομίας Μάνος Ραπτόπουλος25 Ιουλίου 2012 Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SAP Hellas & Cyprus.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
1 © Copyright 2009 EMC Corporation. All rights reserved. Βελτίωση Υπηρεσιών. Το Σχέδιο για Αποτελεσματικό eGovernment Αθήνα 4, Νοεμβρίου 2009 Νίκος Παπαδάκης.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
E-Business Forum - Ομάδα Εργασίας Ιδ3 Fiber to the Home - Fiber to the Building «Ευρυζωνικότητα: Προώθηση, Επίδειξη, Στρατηγική, Βέλτιστες Πρακτικές» Δευτέρα,
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Microsoft BizTalk Server 2002 Αθανασίου Σπύρος Ιωάννης Κουβάρας.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
¨ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ e-EΚΠΑΙΔΕΥΣΗ :
Διδακτική της Πληροφορικής & των ΤΠΕ
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Χρήματο – οικονομικές κρίσεις: τα διδάγματα της ιστορίας
Windows Server 2008 R2 ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΟΛΦΕΤΑΣ SERVER BUSINESS GROUP LEAD
Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Microsoft Citizen Service Platform Βέλτιστες Πρακτικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση Αντώνης Λίνας Public Sector – Microsoft Hellas ICT Forum, 5/11/09

Προκλήσεις Πολιτική Προστασία Παγκοσμιοποίηση & Ανταγωνισμός Περιβαντολογική Πολιτική Μετανάστευση Πληθυσμιακή Ανισοκατανομή Ποιότητα Υπηρεσιών Πολυπλοκότητα Υπηρεσιών Διαχείριση Εσόδων ΔημοκρατίαΚανονισμοί & Προτυπο Διαχείριση Οικονομικής Κρίσης

Επιχειρησιακές Προτεραιότητες Ο.Τ.Α.

Τεχνολογικές Προτεραιότητες

ΠροσωπικήΠαραγωγικότητα Αυτοματοποίηση Επιχειρησιακών Διαδικασιών Finance Operations Civil Servants Συντονισμός Business Ready Διαδικασίες People

Microsoft Citizen Service Platform

Technologies & Products Solutions & Accelerators Business Processes Key Challenges Δομικά Στοιχεία του Microsoft Citizen Service Platform

eID – Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση Πολλαπλές μεθοδολογίες ταυτοποίησης και αυθεντικοποίησης επιτελικών χρηστών και πολιτών Πλεονεκτήματα: Εφαρμογή Know-how από αντίστοιχες λύσεις Απλή, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση προσβασιμότητας με ενιαίο τρόπο σε επιμέρους πολλαπλά συστήματα Κεντρικοποιημένη ασφάλεια Μείωση διαχειριστικού κόστους (self service registrations) Ασφαλές περιβάλλον διατήρησης των δεδομένων ασφαλείας Technologies Windows Server ® Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Identity Integration Server Microsoft ® Certificate Lifecycle Manager

Προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών Portal - Electronic Document & Record Management Πλεονεκτήματα: Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση (citizen- centric services) Ένα κεντρικό σημείο εσωτερικής οργάνωσης και εξωτερικής διάδρασης με τους πολίτες Επιτάχυνση της διαδικασίας εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από τη φιλοξενία forms Αυτοματοποίηση διαδικασιών και ροών εργασίας Enterprise Search Μηχανή στα Ελληνικά με stemming και δυνατότητα αναζήτησης σε >200 file formats Κεντρικοποιημένος Έλεγχος της εκτέλεσης και της απόδοσης των διαδικασίων Μηχανισμοί συλλογής και ανάλυσης στατιστικών Technologies Microsoft ® BizTalk ® Server Microsoft ® SQL Server ™ Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Active Directory ® Microsoft ® Host Integration Server Windows Server ®

Πολιτο-κεντρική εξυπηρέτηση Citizen Relationship Management Ενιαία Διαχείριση Επαφών, Δημιουργία & διατήρηση πλήρους εικόνας για κάθε πολίτη ή επιχείρηση Πλεονεκτήματα Βελτίωση και συστηματοποίηση στην διαχείριση παραπόνων, αναφορά ζημιών, επιχειρηματικών δράσεων, επιδοτήσεων, δικαιωμάτων κλπ., διατήρηση εκλογικών καταλόγων κ.α. Συντονισμός και παρακολούθηση της εξέλιξης των αιτήσεων εξυπηρέτησης Συλλογή & Ανάλυση Στατιστικών Ανάλυση της συμπεριφοράς και πρόβλεψη νέων απαιτήσεων Συστηματικός τρόπος σχεδίασης και αποτίμησης προωθητικών ενεργειών για λογαριασμό του Δήμου ή μέσω των δυνατοτήτων του Δήμου. Technologies Microsoft Dynamics ™ CRM Windows Server ® Microsoft ® Internet Information Server Microsoft ® Office SharePoint ® Server Microsoft ® Office system Microsoft ®.NET framework

External THE CITIZEN POTAL - ON THE INTERNET

Case Studies Ψηφιακό Δημοτικό Συμβούλιο (Paperless Meetings)  2 η Μεγαλύτερη Πόλη στην Νορβηγία. Πληθυσμός 250 χιλ. κάτοικοι εντός πόλης, 400 χιλ. συνολικά στην περιοχή. 15 χιλ. εργαζόμενοι σε 700 σημεία. 67 αιρετοί δημοτικοί σύμβουλοι  Μόνο για το Δημοτικό Συμβούλιο: Εξοικονόμιση 515χιλ σελίδων Α4 ετησίως ή 7,4 μτρ τόνων διοξειδίου του άνθρακα με εκτίμηση σε ετήσια βάση για 44 μετρ. τόνους ή 340 χιλ. δολάρια  Τοπικό Δίκτυο Μάθησης  Πληθυσμό άνω των  259 σχολεία και περισσότεροι από εργαζόμενους και μαθητές  Προώθηση της κοινωνικής ευθύνης και να εξοικονόμηση χρημάτων μέσω των πράσινων πρωτοβουλιών, δια βίου εκπαίδευσης, ενημέρωση εκδηλώσεων, διεξαγωγή διαγωνισμών, ευαισθητοποίηση σε περιβαντολογικά, διατροφικά θέματα κ.α.  Ενιαία Διαχείριση Αιτημάτων (Contact Camden) & Επιτελική Παρακολούθηση Διαδικασιών (Mayor’s Digital Dashboard)  Πληθυσμό άνω των  Παρακολούθηση αιτημάτων και συντονισμός των πόρων για την ολοκλήρωση τους  Συντονισμός ομάδων εργασίας από διαφορετικά τμήματα και αρμοδιότητες  Συγκεντρωτική παρακολούθηση των εξελίξει διαδικασιών, χρόνοι απόκρισης, ποιότητα υπηρεσιών 

Βασικές Αρχές/Πλεονεκτήματα της Πλατφόρμας Διαλειτουργικότητα – Ανοικτά Πρότυπα (Open standards) Υψηλή ασφάλεια σε όλα τα επίπεδα της πλατφόρμας Ευρύτατο φάσμα λειτουργικότητας Προσαρμόσιμη πλατφόρμα στις εκάστοτε ανάγκες Windows Live Services (Virtual Earth, Spaces, Skydrive…) Βασίζεται στο ευρύτατο δίκτυο συνεργατών για την επιτυχημένη υλοποίηση

© 2008 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.