Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών
9o OTS Forum - Νοέμβριος 2017, Κατερίνη Powered by OTS Γεωργιάδης Γεώργιος, Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Δήμου Καλαμαριάς Developed by Tessera

2 4myCity & Δήμος Αυτή η σύγχρονη οργάνωση - λειτουργία του Δήμου μας πρέπει να εξυπηρετεί: αναπτυξιακό ρόλο βελτίωση του βαθμού εξυπηρέτησης των πολιτών αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου των εργαζομένων συνεργασία και συντονισμό μεταξύ των εσωτερικών υπηρεσιών Συνέργειες Δήμος Καλαμαριάς

3 4myCity & Δήμος Λειτουργίες
Ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για κάποιο συμβάν Παρακολουθεί την πορεία του προβλήματος παρέχοντας πλήρη εικόνα κάθε σταδίου Απεικονίζει τη συνολική κατάσταση των προβλημάτων Αποτυπώνει τις τάσεις και τις επιθυμίες των πολιτών Εξάγει χρήσιμα στατιστικά δεδομένα Δήμος Καλαμαριάς

4 4myCity & Δήμος Ωφέλη Ενισχύει τον προγραμματισμό και συντονισμό ενεργειών / υπηρεσιών Διευκολύνει τον έλεγχο των διαδικασιών Συμβάλλει στην ταχύτερη επίλυση θεμάτων Ενδυναμώνει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ δημοτών και Δήμου Καλλιεργεί πνεύμα συλλογικότητας Ενισχύει την εικόνα του Δήμου Δήμος Καλαμαριάς

5 4myCity & πολίτης Λειτουργίες
Ενημέρωση για συμβάντα που αφορούν την τοπική περιοχή Άμεση καταγραφή ενός προβλήματος Παρακολούθηση της πορείας των αναφορών μέχρι την οριστική διευθέτησή τους Προσθήκη σχολίων και επιβεβαίωσης μίας αναφοράς Δήμος Καλαμαριάς

6 4myCity & πολίτης Ωφέλη Ενημέρωση για σημαντικά ζητήματα της καθημερινότητας Ενδιαφέρον για τα κοινά & καλλιέργεια πνεύματος ενεργούς συμμετοχής Επιτάχυνση επίλυσης προβλημάτων & αναβάθμιση της ποιότητα ζωής Διάδραση με τον Δήμο Δήμος Καλαμαριάς

7 4myCity - Αρχιτεκτονική
Web εφαρμογή Frontend Backend Mobile & tablet app Android iOS RESTful API Συγχρονισμός δεδομένων Δήμος Καλαμαριάς

8 4myCity - Βασικές λειτουργίες
Διαχειριστής (παρακολούθηση, συντονισμός, διαχείριση χρηστών, ...) Υπάλληλος / Υπ. τμήματος (διεκπεραίωση, ενημέρωση, ...) Οffline χρήση & guest (ως επισκέπτης) λειτουργία Σύνδεση με Facebook ή δημιουργία λογαριασμού Δήμος Καλαμαριάς

9 Δήμος Καλαμαριάς

10

11 4myCity - Πλεονεκτήματα
Εξατομικευμένη (customized) & επεκτάσιμη (modular) εφαρμογή Εφάπαξ χρέωση της άδεια χρήσης λογισμικού Δυνατότητα επικοινωνίας με άλλες εφαρμογές. πχ: με την ιστοσελίδα του Δήμου για την αυτόματη άντληση νέων, εκδηλώσεων κτλ με τον κατάλογο δημοσίων δεδομένων (open data) HTML,CSV,TEXT,EXCEL95+EXCEL2007+ Συμμόρφωση με το νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό GDPR Δήμος Καλαμαριάς

12 Web εφαρμογή (frontend) 4mycity.kalamaria.gr

13 Web εφαρμογή (frontend) 4mycity.kalamaria.gr

14 Web εφαρμογή (frontend) 4mycity.kalamaria.gr

15 Web εφαρμογή (backend) 4mycity.kalamaria.gr

16 Mobile εφαρμογή

17 Mobile εφαρμογή

18 Mobile εφαρμογή

19 Mobile εφαρμογή

20 Ημερολόγιο Εκδηλώσεων Σύνδεση με τα Κοινωνικά Δίκτυα του Δήμου
Τα Νέα του Δήμου Ημερολόγιο Εκδηλώσεων Σύνδεση με τα Κοινωνικά Δίκτυα του Δήμου Δημόσιες θέσεις parking για ΑΜΕΑ Point of interest Push Notifications Δήμος Καλαμαριάς

21 Ερωτήσεις;

22 Σας ευχαριστώ!


Κατέβασμα ppt "Εφαρμογή καταγραφής & διαχείρισης αναφορών"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google