ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3 η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση Διδασκαλίας

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ομάδα εργασίας Αντιπλοίαρχος(ΥΝ) Α. Κούση ΠΝ Πλωτάρχης(Μ) Α. Ρημικής ΠΝ Πλωτάρχης Γ. Ζούρος ΠΝ ΜΠΥ Ι. Δημητράκης

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Πλαίσιο Διδασκαλίας Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπαίδευσης και κατάρτισης νέων ασφαλιστών της Εθνικής Ασφαλιστικής από τον εισηγητή, Φώτη Παπαποστόλου

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 1. 1.Το καλωσόρισμα “για χαραντάν μάγκες” είναι τελείως άστοχο, όσο και οικείος να είναι ο εισηγητής με τους μαθητές. 2. Δεν υπήρξε άνεση στην έκφραση του καθηγητή, υπήρξαν εκφραστικά λάθη. Η έκφραση ‘Ο Δαίμων του τυπογραφείου ’ χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις τυπογραφικού λάθους και όχι στην συγκεκριμένη περίπτωση που ενδεχομένως από αδιαφορία του, δεν έβγαλε φωτοτυπίες για όλους τους μαθητές.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 3. Επιπλέον όπως ο ίδιος αναφέρει δεν πρόλαβε να βγάλει φωτοαντίγραφα ενός εντύπου απαραίτητου για το μάθημα, επειδή ήταν κλειδωμένο το γραφείο του. 4. Ενώ τους έστειλε με κάποια «φόρμα», δεν μπόρεσε να την ανοίξει στον Η/Υ για να την εξηγήσει στο μάθημα. 5. Σχολιάζει προηγούμενο συνάδελφο που έκανε το μάθημα ότι δεν είχε βάλει κάποιο έντυπο το οποίο αυτός θεώρησε σωστό να τους το βάλει.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 6. Προσωπικές δηλώσεις και πολιτικές τοποθετήσεις πρέπει να αποφεύγονται κατά την διάρκεια του μαθήματος. 7. Δεν έχει καλή γλώσσα σώματος. 8. Απευθύνει ερωτήσεις σε συγκεκριμένους μαθητές.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 9. Προσπαθεί επανειλημμένα να κρύψει την αμηχανία του με συνεχόμενα αστεία τα οποία από ένα σημείο και μετά επαναλαμβάνονται και γίνονται ενοχλητικά στους μαθητές. Επίσης το αστείο με το PSI καταντάει κουραστικό έως και εκνευριστικό. 10. Διακόπτει το μάθημα και μιλάει στο τηλέφωνο, ενώ δύο φορές κατά τη διάρκεια του μαθήματος κάνει αναφορά για κανόνες που θα πρέπει να ακολουθούν.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 11. Δεν απαντάει σε ερώτηση μαθητή ενώ θα μπορούσε, αφού την συγκεκριμένη στιγμή δεν είναι απορροφημένος στην διδασκαλία του. Υπόσχεται δε ότι θα του απευθύνει τον λόγο προς το τέλος του μαθήματος για την επίλυση της απορίας του, κάτι που τελικά δεν κάνει. 12. Παρουσιάζει αδυναμία να εξηγήσει στην τάξη απλούς ορισμούς, ιδιαίτερα στην περίπτωση που διαβάζει γρήγορα και όχι καθαρά έναν ορισμό μέσα από τις σημειώσεις του. Οι μαθητές αδυνατούν να καταλάβουν και κάποια στιγμή δυσανασχετούν.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παρατηρήσεις 13. Παρά την χρήση του πίνακα, το πρόχειρο και λανθασμένο γράψιμο των ιδεών/βασικών σημείων σε αυτόν, μπερδεύουν όχι μόνο την τάξη αλλά και τον ίδιο. 14. Η διάρκεια της διδασκαλίας είναι 35 λεπτά. Μήπως θα ‘έπρεπε να είναι 45; 15. Σε πολλά σημεία της διάλεξης του, έξυνε την μύτη του ή έβαζε το χέρι μπροστά από το στόμα με αποτέλεσμα το ακροατήριο να δυσκολεύεται να τον ακούσει.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Συμπεράσματα 1. 1.Δεν ακολουθεί σχέδιο μαθήματος. 2. Οι αντικειμενικοί σκοποί τους μαθήματος είναι ασαφείς και δεν καθορίζονται. 3. Δεν ακολουθεί ούτε εφαρμογή ούτε έλεγχο. 4. Δεν αξιοποιεί σωστά τα εποπτικά μέσα που του διατίθενται υπολογιστής/προβολικό μηχάνημα, πίνακας.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Κριτική Ήταν μια κακή διδασκαλία

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Τι διαφορετικό θα κάναμε εμείς ; Θα φτιάχναμε ένα σχέδιο μαθήματος με σκοπό, στόχο, παρουσίαση, εφαρμογή και αξιολόγηση σχετικά με τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Παράδειγμα Τι είναι ο κλάδος αυτοκινήτων ; Ποιο είναι το αντικείμενό του ; Σε π οιους α π ευθύνεται ; Ε π εξήγηση βημάτων και σχετικών εντύ π ων ασφάλισης. Εφαρμογή με ομάδες και ρόλους ασφαλιστή -π ελάτη Να δώσετε εντός π έντε λε π τών : τον ορισμό την έννοιας > και να π εριγράψετε π έντε βασικά βήματα π ου ακολουθούμε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου.

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Βαθμολογία Σχέδιο μαθήματος1 Εκπαιδευτικοί στόχοι (μετρήσιμοι;)1 Σύνδεση με προηγούμενο-επόμενο1 Τεχνικές που χρησιμοποίησε1 Εφαρμογή 0

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Βαθμολογία Αξιολόγηση0 Πηγές1 Χρόνος 1 Επίτευξη αρχικών στόχων1 Γλώσσα σώματος1

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Βαθμολογία Ροή διδασκαλίας1 Σαφής λόγος1 Εκπαιδευτικά εργαλεία1 Ντύσιμο-συμπεριφορά1 Διαχείριση τάξης1 Σύνολο: 13

ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Απορίες