Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης

2 Σκοποί και στόχοι Η καλύτερη γνώση του εαυτού των μέσα από την ομαδική αλληλεπίδραση και την κατάρτιση σε δεξιότητες συμβουλευτικής παρέμβασης. Καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτοδιερεύνησης, αυτογνωσίας και αυτοβελτίωσης Άσκηση στην ενσυναίσθηση και στην ενεργητική ακρόαση καλλιεργώντας δεξιότητες συμβουλευτικής μέσα στην ομάδα . Εντοπισμός «τυφλών σημείων» του εαυτού, λαθεμένων πεποιθήσεων και γνωστικών σφαλμάτων. Κατανόηση της λειτουργίας και μηχανισμών αλληλεπίδρασης εντός ομάδας Διερεύνηση βασικών θετικών και αρνητικών συναισθημάτων . Άσκηση στη διαχείριση συγκρούσεων. Να κινητοποιηθείτε στην αναζήτηση προσωπικών περιορισμών ή θεμάτων κατά την εργασία σας ως σύμβουλοι Να εντοπίσετε τυχόν στερεότυπα, στάσεις και προκαταλήψεις που ενεργοποιούνται κατά τη διαδικασία εργασίας με «διαφορετικούς» πελάτες.

3 Περίγραμμα μαθήματος Μοναδικότητα του ατόμου- Η έννοια του εαυτού-Ο εαυτός μας ως εργαλείο δουλειάς- Το πλαίσιο αναφοράς μου- Προσωπική ανάπτυξη : έννοια και αναγκαιότητα Προσωπικά κίνητρα εκπαίδευσης στη συμβουλευτική Η συμβουλευτική σχέση-Η ενσυναίσθηση στην πράξη- Κατανοώντας πώς λειτουργώ ως σύμβουλος Μη λεκτική επικοινωνία-Διαπροσωπική αλληλεπίδραση- Ανάδυση συναισθημάτων Δεξιότητες συμβουλευτικής παρέμβασης και ενεργητικής ακρόασης- Αντανάκλαση συναισθήματος- Αναπλαισίωση-Παράφραση Η δυναμική της ομάδας-στάδια-λειτουργίες-ρόλοι-μηχανισμοί αλληλεπίδρασης Αξίες-Στάσεις & στερεότυπα -Η αντίδρασή μου απέναντι στο «διαφορετικό» Διερευνώντας τα τυφλά μου σημεία Συναισθήματα και προβολές –Διαχείριση θυμού

4 Αξιολόγηση εργαστηρίου ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη
Συμμετοχή στις βιωματικές ασκήσεις (30%) Τελική γραπτή εργασία (70%)

5 Θέλω- δεν θέλω Προτείνω να πάρει κανείς ένα χαρτί και να το χωρίσει στη μέση με μια γραμμή. Στο ένα μέρος θα γράψει «θέλω» και στο άλλο «δεν θέλω». Από κάτω θα γράψει τι θέλει και τι δεν θέλει από αυτή την ομάδα. Έχουμε 10’

6 Θέλω- δεν θέλω Τώρα θα χωριστούμε σε ομάδες των τριών ατόμων. Καθένας με τη σειρά του παρουσιάζει αυτά που έγραψε και οι άλλοι τον ακούν χωρίς να το διακόπτουν. Στη συνέχεια, θα συζητήσουμε μεταξύ μας και θα καταγράψουμε τα «θέλω» και «δεν θέλω» που εκφράστηκαν.

7 Θέλω- δεν θέλω Ας μαζευτούμε ξανά να ακούσουμε την κάθε υποομάδα. Κάποιος ας σημειώνει στον πίνακα τα «θέλω» και «δεν θέλω». Ποιοι θέλουν να ξεκινήσουν;

8 Θέλω- δεν θέλω Τώρα ας δούμε αυτά που σημειώσαμε και ας συζητήσουμε. Θέλει κάποιος να μιλήσει;

9 Δένομαι και λύνομαι Ας σηκωθούμε όλοι όρθιοι και ας σταθούμε πολύ κοντά ο ένας στον άλλο χωρίς συγκεκριμένη διάταξη. Σταυρώστε τα χέρια σας και πιάστε το χέρι των παραδιπλανών σας που βρίσκονται δεξιά και αριστερά.

10 Δένομαι και λύνομαι Κρατάτε όλοι τα χέρια των παραδιπλανών σας;
Tώρα είμαστε εντελώς μπερδεμένοι Ας προσπαθήσουμε να ξεμπερδευτούμε χωρίς να αφήσουμε τα χέρια.

11 Δένομαι και λύνομαι Ας καθίσουμε να συζητήσουμε
Τι παρατηρήσατε στον εαυτό σας και στους άλλους σε σχέση με τις λύσεις, τους ρόλους και την ενθάρρυνση ή αποθάρρυνση για τη συνέχιση της προσπάθειας;

12 Σας ευχαριστώ!


Κατέβασμα ppt "Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google