ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η διακίνηση κεφαλαίων από ευρωπαϊκά εταιρικά σχήματα & οι μηχανισμοί διαφάνειας των τραπεζών Αλεξία Κ. Κουκκουλλή Δικηγόρος - Εταίρος.
Advertisements

1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Παρουσίαση της διαδικασίας Lamfalussy
06/06/11.
Ισχυρισμοί διατροφής και υγείας Παρόν και μέλλον Βασίλης Μαθιουδάκης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ Α’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΜΑΙΟΣ 2006 ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΛΙΝΑΡΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ.
ΤΟΜΕΑΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΩΝ (ΤΣΑ). ΓΡΑΦΕΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΟΜΕΑ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΩΝ • Κτήριο Συμβουλίου – Συγκλήτου «Αναστάσιος Γ. Λεβέντης» στην Πανεπιστημιούπολη.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΔΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΥΠΟΕΡΓΟΥ
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ & ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ελέυθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου
«Κώδικας Εταιρικής Διακυβέρνησης και Τελευταίες Εξελίξεις»
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΟΔΗΓΙΑ 2001/42/ΕΚ
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΔΟΧΩΝ ΧΑΡΟΥΛΑ ΑΠΑΛΑΓΑΚΗ Καθηγ. Αστικού Δικονομικού Δικαίου Α.Π.Θ Πρόεδρος.
ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α./ Γ.Γ.Δ.Δ. - Η.Δ. ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: > ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΤΑΗ, ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ/
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Σύστημα Ελέγχου Έργων Χρηματοδοτούμενων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Capacity Building in Sustainable Public Procurement – BuildingSPP - LIFE ENV 09/PT/050 Οι προμήθειες στο Δημόσιο τομέα Οι κυριότερες κατηγορίες προϊόντων.
ΣΧΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΩΝ & ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Βρυξέλλες 1 0 /1 2 /07.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Προϊστάμενος Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Νικόλαος Καρανάσιος Προσλήψεις.
Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
2 ο ΜΑΘΗΜΑ Ο γάμος και το σύμφωνο συμβιώσεως στο πεδίο του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου.
ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Διακρίσεις νομικών πράξεων Διοικητικές πράξεις: Μονομερής δήλωση βουλήσεως Μεταβολή έννομης τάξης (εκτελεστότητα)
6 η ΔΙΑΛΕΞΗ Η ποιοτική αξιολόγηση στις δημόσιες συμβάσεις – δικαστική επίλυση των διαφορών Ιωάννης Παπαδημόπουλος.
1 η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Ιωάννης Παπαδημόπουλος Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ - ΠΜΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ελεγκτικό Συνέδριο ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ Ελένη Λυκεσά Σύμβουλος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΚΩΔΙΚΩΝ 30/03/2004 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΟΦ. ΤΖΟΒΑΡΙΔΗΣ 1 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Χαρακτηριστικά διοικητικών πράξεων: Τεκμήριο νομιμότητας Εκτελεστότητα
ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Άρθρο 218 (πρώην άρθρο 300 της ΣΕΚ) Ιωάννα Παπαδοπούλου.
ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
1η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΝΟΜΟΙ ROLLAND) Πρόκειται για κανόνες που διέπουν τη δημόσια υπηρεσία, οι οποίοι.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (ΝΟΜΟΙ ROLLAND) Πρόκειται για κανόνες που διέπουν τη δημόσια υπηρεσία, οι οποίοι.
Δρ. Ιωάννης Παπαδημόπουλος Καθηγητής
Άρθρο 8 Ν.3886/2010 Νέα διάταξη H ρήτρα διοικητικής σύμβασης που διαλαμβάνει ρύθμιση αποκλίνουσα της κατακυρωτικής απόφασης, είναι ευθέως προσβλητή με.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 472/2013 για την ενίσχυση της οικονομικής και δημοσιονομικής εποπτείας των κρατών μελών στη ζώνη του ευρώ τα οποία αντιμετωπίζουν ή απειλούνται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Προώθηση των γεωργικών προϊόντων
Δρ. Ιωάννης Δ. Κίτσος, Σύμβουλος ΑΕΠΠ – Πρόεδρος Τμήματος
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ IV Ν.4412/16
ΦΟΡΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΡΙΑ-ΛΙΖΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Δίκαιο των εξωτερικών σχέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
«Εξωτερικές Σχέσεις της Ε.Ε: Δίκαιο και Πολιτικές»
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων ΠΑΛΑΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Είδος της σύμβασης Κατώτατο όριο Οδηγία ΕΕ Συμβάσεις δημόσιων έργων 5 000 000 ευρώ Οδηγία σχετικά με τη σύναψη συμβάσεων δημοσίων έργων: 93/37/ΕΟΚ Συμβάσεις παροχής υπηρεσιών 200 000 ευρώ Οδηγία σχετικά με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών: 92/50/ΕΟΚ Συμβάσεις παροχής προμηθειών Οδηγία σχετικά με τη σύναψη συμβάσεων παροχής προμηθειών: 93/36/ΕΟΚ Προμήθειες στους τομείς ύδατος, ενέργειας και μεταφορών 400 000 ευρώ Τομεακή οδηγία: 93/38/ΕΟΚ Προμήθειες στον τομέα των τηλεπικοινωνιών 600 000 ευρώ

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ Είδος της σύμβασης Οδηγία ΕΕ Κατώτατο όριο Συμβάσεις δημόσιων προμηθειών Οδηγία 2004/18/EK του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 31ης Μαρτίου 2004, περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημόσιων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών. 137.000 ευρώ για προμήθειες και υπηρεσίες κεντρικών κυβερνητικών αρχών 211.000 ευρώ για προμήθειες και υπηρεσίες μη κεντρικών κυβερνητικών αρχών Συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Συμβάσεις δημόσιων έργων 5.278.000 ευρώ για δημόσιες συμβάσεις έργων Οδηγία 2004/17/EK του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 31ης Μαρτίου 2004 περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης συμβάσεων στους τομείς του ύδατος, της ενέργειας, των μεταφορών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών. 428.000 ευρώ για προμήθειες και υπηρεσίες

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» Καταργεί τις οδηγίες 92/50/ΕΟΚ, 93/36/ΕΟΚ και 93/37/ΕΟΚ. Βασίζεται στην υπάρχουσα νομολογία του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Τα κράτη μέλη υποχρεώνονται να θέσουν σε ισχύ τις νομοθετικές, κανονιστικές και διοικητικές διατάξεις έως τις 31.1.2006. Ευνοεί την ανάπτυξη των ηλεκτρονικών διαδικασιών.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» Οι «δημόσιες συμβάσεις» είναι συμβάσεις εξ επαχθούς αιτίας οι οποίες συνάπτονται γραπτώς μεταξύ ενός ή περισσοτέρων οικονομικών φορέων και μιας ή περισσοτέρων αναθετουσών αρχών και έχουν ως αντικείμενο την εκτέλεση έργων, την προμήθεια προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών. Οι «δημόσιες συμβάσεις έργων» είναι δημόσιες συμβάσεις που έχουν ως αντικείμενο είτε την εκτέλεση, είτε συγχρόνως τη μελέτη και την εκτέλεση, εργασιών ή ενός έργου, είτε ακόμη την πραγματοποίηση, με οποιαδήποτε μέσα, ενός έργου το οποίο ανταποκρίνεται στις επακριβώς οριζόμενες από την αναθέτουσα αρχή ανάγκες.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» Οι «δημόσιες συμβάσεις προμηθειών» είναι δημόσιες συμβάσεις οι οποίες έχουν ως αντικείμενο την αγορά, τη χρηματοδοτική μίσθωση, τη μίσθωση ή τη μίσθωση – πώληση, με ή χωρίς δικαίωμα αγοράς, προϊόντων. Οι «δημόσιες συμβάσεις υπηρεσιών» είναι δημόσιες συμβάσεις, πλην των δημοσίων συμβάσεων έργων ή προμηθειών, που έχουν ως αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών που αναφέρονται στο παράρτημα ΙΙ.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» «Ανοικτές διαδικασίες» είναι οι διαδικασίες στο πλαίσιο των οποίων κάθε ενδιαφερόμενος οικονομικός φορέας μπορεί να υποβάλει προσφορά. «Κλειστές διαδικασίες» είναι οι διαδικασίες στις οποίες κάθε οικονομικός φορέας μπορεί να ζητήσει να συμμετάσχει αλλά στο πλαίσιο των οποίων μόνον οι οικονομικοί φορείς που έχουν προσκληθεί από την αναθέτουσα αρχή μπορούν να υποβάλλουν προσφορά.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» «Διαδικασία με διαπραγμάτευση» - με δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού - χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού «Ανταγωνιστικός διάλογος» είναι η διαδικασία στην οποία κάθε οικονομικός φορέας μπορεί να ζητήσει να συμμετάσχει και στην οποία η αναθέτουσα αρχή διεξάγει διάλογο με τους υποψήφιους που έχουν γίνει δεκτοί στη διαδικασία αυτή προκειμένου να βρεθούν μία ή περισσότερες λύσεις που θα μπορούσαν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες της, και βάσει της οποίας ή των οποίων οι υποψήφιοι που επελέγησαν καλούνται να υποβάλουν προσφορά.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» Ως «αναθέτουσες αρχές» νοούνται: Το κράτος Οι αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης Οι οργανισμοί δημοσίου δικαίου Οι ενώσεις μίας ή περισσότερων από αυτές τις αρχές ή περισσότερων από αυτούς τους οργανισμούς δημοσίου δικαίου

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 2004/18/ΕΚ της 31.3.2004 «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών» Ως «οργανισμός δημοσίου δικαίου», νοείται κάθε οργανισμός: ο οποίος έχει συσταθεί με συγκεκριμένο σκοπό την κάλυψη αναγκών γενικού συμφέροντος που δεν εμπίπτουν στον βιομηχανικό ή εμπορικό τομέα, ο οποίος έχει νομική προσωπικότητα, και η δραστηριότητα του οποίου υπόκειται σε έλεγχο ασκούμενο από τους οργανισμούς αυτούς, ή του οποίου περισσότερο από το ήμισυ των μελών του διοικητικού, του διευθυντικού ή του εποπτικού συμβουλίου του, διορίζεται από το κράτος, τις αρχές τοπικής αυτοδιοίκησης ή από άλλους οργανισμούς δημοσίου δικαίου. Οι κατάλογοι, μη εξαντλητικοί, οργανισμών δημοσίου δικαίου στα Κράτη-Μέλη της Ε.Ε. απαριθμούνται στο Παράρτημα ΙΙΙ.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Κριτήρια ανάθεσης των συμβάσεων Τα κριτήρια στα οποία βασίζονται οι αναθέτουσες αρχές για να αναθέσουν τις δημόσιες συμβάσεις τους είναι: Αποκλειστικά η χαμηλότερη τιμή, ή, Όταν η σύμβαση ανατίθεται στην πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, διάφορα κριτήρια που συνδέονται με το αντικείμενο της σύμβασης. Η αναθέτουσα αρχή οφείλει να διευκρινίζει τη σχετική στάθμιση κάθε κριτηρίου.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Κανόνες δημοσιότητας και διαφάνειας Οι δημόσιες συμβάσεις των οποίων τα ποσά υπερβαίνουν τα κατώτατα όρια των οδηγιών υπόκεινται σε υποχρέωση πληροφόρησης και διαφάνειας καθ’όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Κανόνες δημοσιότητας και διαφάνειας Οι προκηρύξεις, συντάσσονται με τα τυποποιημένα έντυπα της Επιτροπής, και δημοσιεύονται στο Συμπλήρωμα της Επίσημης Εφημερίδας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ειδικότερα διακρίνονται: Η γνωστοποίηση της δημοσίευσης προκαταρτικής προκήρυξης (μη υποχρεωτική), Η προκαταρτική προκήρυξη (μη υποχρεωτική), Η προκήρυξη διαγωνισμού/σύμβασης, Η ανακοίνωση σχετικά με τις συναφθείσες σύμβάσεις και σχετικά με τα αποτελέσματα διαγωνισμών.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Κοινό λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις Ο Κανονισμός ΕΚ/2195/2002 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 5.12.2002 καθιερώνει ένα ενιαίο λεξιλόγιο για τις δημόσιες συμβάσεις (CVB- Common Procurement Vocabulary). Με την τυποποίηση των αναφορών που χρησιμοποιούνται από τις αναθέτουσες αρχές βελτιώνεται η διαφάνεια των δημόσιων συμβάσεων που υπόκεινται στις κοινοτικές οδηγίες. To CVB αποδίδει σε κάθε αριθμητικό κωδικό μία περιγραφή αντικειμένου σύμβασης για την οποία υπάρχει έκδοση σε κάθε επίσημη γλώσσα της ΕΕ.

Το Κοινοτικό Δίκαιο των Δημοσίων Συμβάσεων Οδηγία 89/665/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 21.12.1989 για το συντονισμό των νομοθετικών, κανονιστικών και διοικητικών διατάξεων περί της εφαρμογής των διαδικασιών προσφυγής στον τομέα της σύναψης συμβάσεων κρατικών προμηθειών και δημοσίων έργων (ως τροποποιήθηκε με την 92/50). Οι διαδικασίες προσφυγής σε όλα τα κράτη-μέλη θα πρέπει να προβλέπουν τη δυνατότητα λήψης προσωρινών μέτρων, ακύρωσης των παρανόμων πράξεων και επιδίκασης αποζημίωσης στα ζημιωθέντα από την παράβαση πρόσωπα. Προβλέπεται δε ειδική διαδικασία πριν από τη τη σύναψη της σύμβασης με την οποία δίδεται η δυνατότητα στην Επιτροπή, εφόσον κρίνει ότι έλαβε σαφής και κατάφωρη παράβαση των κοινοτικών διατάξεων, να γνωστοποιεί στο οικείο Κ-Μ και να ζητά την επανόρθωσή της.