ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Διαδικασία Προσέγγισης της Διαχείρισης Έργου
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ANDI Technical Diving. •Το 1989 η ANDI International λειτουργεί ήδη ένα χρόνο ως : «Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός» «Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός»
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.2 Πραγματοποίηση της επιλογής: διαδικασίες και κριτήρια.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Διδακτική Πληροφορικής
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 10.1 Τρόπος υλοποίησης του πλάνου εργασιών και του χρονοδιαγράμματος

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Τρόπος υλοποίησης του πλάνου εργασιών και του χρονοδιαγράμματος. Ένα πρόγραμμα απαιτεί τη χρήση πλήθους πόρων και ατόμων προκειμένου να καλυφθεί και να επιτευχθεί ένας συγκεκριμένος στόχος με μια προκαθορισμένη προθεσμία και ποσοτικοποιήσιμο προϋπολογισμό. Ο σχεδιασμός ενός προγράμματος σε βάθος και η υλοποίηση του πλάνου εργασιών απαντά σε πέντε βασικά ερωτήματα: Ποιος είναι ο σκοπός; Αυτό το ερώτημα αφορά τον γενικό στόχο που υπάρχει επιθυμία να επιτευχθεί. Πώς θα ενεργήσουμε για την επίτευξη του σκοπού; Σε αυτή την περίπτωση γίνεται αναφορά σε όλα τα γεγονότα και τις δραστηριότητες που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος.

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Ποιος θα εκτελέσει τις δραστηριότητες; Το ερώτημα αφορά τον προσδιορισμό των πόρων, δηλαδή των ατόμων, των κεφαλαίων και της τεχνολογίας που θα συνεισφέρουν για την επίτευξη του στόχου. Πότε θα πραγματοποιηθούν οι δραστηριότητες; Αυτό το ερώτημα αφορά τον χρονοπρογραμματισμό των δραστηριοτήτων που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν. Πόσο θα διαρκέσουν και πόσο θα κοστίσουν οι δραστηριότητες; Το ερώτημα αφορά τις δαπάνες για την εκτέλεση των δραστηριοτήτων καθώς και τις πληροφορίες για τη χρηματοδότηση. Απάντηση σε κάθε ερώτημα μπορεί να δοθεί μόνο αν έχει απαντηθεί η προηγούμενη ερώτηση.

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Τρόπος υλοποίησης ενός πλάνου εργασιών Το πλάνο εργασιών, του οποίου η δομή θα πρέπει να αναφέρεται στο Έντυπο της Αίτησης, είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας που εκτελείται από κοινού μεταξύ των συνεργατών, οι οποίοι, παρ' ότι ο σχεδιασμός έχει γίνει κυρίως από έναν από τους οργανισμούς, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να γνωρίζουν το σύνολο των προγραμματισμένων ενεργειών και να συνεργάζονται για τον καθορισμό της κάθε μίας από αυτές. Ο σχεδιασμός θα πρέπει να δώσει ένα ευέλικτο πλάνο εργασιών, λαμβάνοντας υπόψη την πολυπλοκότητα των διαβημάτων κινητικότητας, το οποίο θα μπορεί να προσαρμόζεται στις συνθήκες που θα προκύπτουν κατά την πορεία.

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Βήματα της διαδικασίας σχεδιασμού Η δημιουργία ενός προγράμματος για ένα Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης απαιτεί διάφορα βήματα σχεδιασμού, τα οποία είναι τυποποιημένα και μπορούν να συνδυαστούν με τον εξής τρόπο: Καθορισμός της ομάδας του προγράμματος Χωρισμός του προγράμματος σε φάσεις εργασίας Καθορισμός των ρόλων και των καθηκόντων των συνεργατών Προϋπολογισμός

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Καθορισμός της στρατηγικής αξιολόγησης και διασφάλισης ποιότητας Καθορισμός του όλου έργου (κύκλος ζωής του προγράμματος) και της κάθε δραστηριότητας, ανάλογα με τη δομή που έχει καθοριστεί για τις ενότητες εργασίας Καθορισμός ενός σχεδίου επικοινωνίας και επίσημης αποτίμησης για την προβολή του προγράμματος με κατάλληλο τρόπο και τη μετάδοση των αποτελεσμάτων του έργου στην περιοχή/χώρα προέλευσης Κάθε τμήμα του προγράμματος θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται βάσει μιας εμφανούς σχέσης λογικής διαδοχής

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Σχεδιασμός ενός διαβήματος διακρατικής κινητικότητας (Η εμπειρία που έχει αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των ετών σχετικά με την ειδική περίπτωση του σχεδιασμού μιας κινητικότητας έχει οδηγήσει επίσης στην τυποποίηση των ενεργειών χωρίς να επηρεάζονται οι ιδιαιτερότητες της ιδέας του κάθε προγράμματος ). Οι Εθνικές Υπηρεσίες έχουν προσδιορίσει τους πέντε κύριους τομείς κατηγοριοποίησης όλων των πιθανών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται σε ένα πρόγραμμα κινητικότητας: Προώθηση, πληροφόρηση και επιλογή Καθοδήγηση και προετοιμασία για την εμπειρία της κινητικότητας Οργάνωση της επαγγελματικής μαθητείας / ανταλλαγής Προετοιμασία και ανάπτυξη της επαγγελματικής μαθητείας / ανταλλαγής Αξιολόγηση και αποτίμηση των αποτελεσμάτων.

Τρόπος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων Περιεχόμενα: Περιεχόμενα του σχεδιασμού ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας Βασικά πεδία προς αποσαφήνιση κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού. Τρόπος υλοποίησης του πλάνου εργασιών. Βήματα σχεδιασμού του προγράμματος. Ιδιαιτερότητες του σχεδιασμού της κινητικότητας.