Πρόταση παράλληλων εκδηλώσεων για την υποστήριξη της συμμετοχής Ελληνικών επιχειρήσεων στην έκθεση τουρισμού της Μόσχας ΜΙΤΤ 20-23 Μαρτίου 2013 ASAP Athens.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
1o ΕΛΛΗΝΟΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Μαΐου, 2013.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για τη δημιουργία δικτυακών πυλών στις Περιφέρειες Νικόλαος Χατζηγεωργίου Παράρτημα Θράκης ΙΕΛ.
5η Επιστημονική ημερίδα ΚΕΒΕΠ: «Ανάπτυξη βιβλιοθηκών/κέντρων πληροφόρησης εν μέσω οικονομικής κρίσης» Ανδρέας Κ. Ανδρέου.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΝΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΠΑΝ ΙΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΕΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Μοντέλο DI-XL Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης, Δράση KA LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΚΤ
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Άξονας 4 Εφαρμογή Προσέγγισης LEADER Μέτρο 421β –Διακρατική συνεργασία: Γαστρονομικές Περιπλανήσεις και ο Πολιτισμός των Γεύσεων Εύα Κατσαράκη, Αθήνα,
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών σε έργα του 6ου ΠΠ στο χώρο της Υ γείας και Βιοτεχνολογίας.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο ΠΠ Δρ Χριστίνα Πασκουάλ, Εθνικό.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ - FDI Οδηγώντας τον Κόσμο στη Bέλτιστη Στοματική Υγεία Μια σύντομη παρουσίαση της FDI Από τον κ. Χασάπη Ευστράτιο FDI.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Δραστηριότητες για την υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και Ερευνητών κυρίως σε Ολοκληρωμένα Έργα & Δίκτυα Αριστείας του 6ου ΠΠ στον τομέα της Υγείας και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόταση παράλληλων εκδηλώσεων για την υποστήριξη της συμμετοχής Ελληνικών επιχειρήσεων στην έκθεση τουρισμού της Μόσχας ΜΙΤΤ Μαρτίου 2013 ASAP Athens LTD

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ | ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ MITT ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ H ΜΙΤΤ είναι η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση τουρισμού της Ρωσίας. Είναι μία από τις πέντε κορυφαίες εκθέσεις τουρισμού στον κόσμο. Δίκαια θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα της τουριστικής αγοράς παγκοσμίως. Διεξάγεται σε 8 αίθουσες συνολικής έκτασης τ.μ. Στη φετινή Έκθεση (ΜΙΤΤ 2012) συμμετείχαν περισσότερες από εταιρίες από 197 χώρες του κόσμου και την επισκέφθηκαν επισκέπτες εκ των οποίων το 74% ήταν επαγγελματικές του τουριστικού κλάδου.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ| MITT Η έκθεση προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να απευθυνθούν σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά, αλλά και: - Να δημιουργήσουν απευθείας πολύτιμες επαφές - Να κλείσουν άμεσες συναντήσεις με πελάτες - Να προωθήσουν νέες υπηρεσίες - Να συνεργαστούν με νέους πράκτορες - Να αξιολογήσουν τον ανταγωνισμό - Να διερευνήσουν τη διεθνή αγορά - Να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις - Να οικοδομήσουν δημόσιες σχέσεις με μεγάλα διεθνή ΜΜΕ - Να δηλώσουν με έμφαση την παρουσία τους στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Η MITT είναι κάτι περισσότερο από μια έκθεση, καθώς γίνονται παράλληλα με αυτήν πολλά σημαντικά συνέδρια και εκδηλώσεις.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ| MITT ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 8 τ.μ.ΜOΝΑΔΑ ΚOΣΤOΥΣ ΣΥΝΟΛΟ Ενοίκιο ίχνους εδάφους με 1 ανοικτή πλευρά 405 € x 8τμ + απλή κατασκευή 505,00 €4.040,00 € Δικαίωμα Εγγραφής ανεξαρτήτως τ.μ.1.035,00 € Σύνολο προ Φ.Π.Α. (χωρίς επιβαρύνσεις ειδικού τύπου περιπτέρου- ανοικτών πλευρών) 5.075,00 € Φ.Π.Α.00 € Γενικό Σύνολο Πληρωτέο (Α)5.075,00 € Προκαταβολή με την υποβολή συμβολαίου Δικαίωμα εγγραφής (ανεξαρτήτως τμ.)1.035,00 € Προκαταβολή συμμετοχής 20% Μέχρι 30/10 (μετά η προκαταβολή γίνεται 50%) 808,00 € Σύνολο1.843,00 € Φ.Π.Α.00 Γενικό Σύνολο Προκαταβολής (Β)1.843,00 € Υπόλοιπο προς Πληρωμή (Α) – (Β) με την έκδοση τιμολογίου3.232,00 €

Προτεινόμενη ενέργεια από τους οργανωτές Κοστος Web banner on MITT site500 € Distribution of leaflet from registration desks € Ενοικίαση TV/Plasma Screen Panasonic 42’’ 525 € Participation at the press conference2.800 € ΦΠΑ 19% χρεώνεται σε αυτές τις τιμές ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ| MITT

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΛΛΑΔΑ | ELLADA Το περιοδικό «Ελλάδα» εκδίδεται από το Ελληνο- ρωσικό Εργαστήριο για την Πληροφόρηση και τον Πολιτισμό «ΑΓΟΡΑ», που μετεξελίχθηκε σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών προβολής και διοργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων. Παραμένει το μοναδικό έντυπο στη Ρωσία, που ειδικεύεται σε θέματα Ελλάδας και Κύπρου και εκδίδεται τακτικά από επαγγελματίες των ελληνορωσικών σχέσεων. Προτείνεται η δημιουργία ενός τετρασελιδου αφιερωμάτος για τους πελάτες σας το Μαρτιο του 2013 στο τευχος που θα διανεμηθεί στην έκθεση ΜΙΤΤ FREE MAGAZINE Έκδοση: 5 φορές το χρόνο Διανομή: Κέντρο της Μόσχας Τιράζ: τεύχη

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΛΛΑΔΑ | ELLADA ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Καλύπτει τις διμερείς σχέσεις Ελλάδας και Κύπρου με τη Ρωσία σε όλους τους τομείς, που έχουν αμοιβαίο ενδιαφέρον: Οικονομία Τουρισμός Πολιτισμός ΚΟΙΝΟ Όσοι σχεδιάζουν ή επισκέφθηκαν κάποτε την Ελλάδα ή την Κύπρο. Λάτρεις της επιρροής του ελληνικού πολιτισμού στον κόσμο. Δραστήριοι άνθρωποι των επιχειρήσεων, της πολιτικής & του lifestyle.

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΛΛΑΔΑ | ELLADA ΔΙΑΝΟΜΗ Κρεμλίνο Πατριαρχείο Κυβέρνηση Βουλή Περιφερειακά κυβερνεία / Δήμοι Αεροπορικές εταιρείες Τουριστικές επιχειρήσεις Επαγγελματικές εκθέσεις Καλλιτεχνικές διοργανώσεις Δημοσιογραφικές ενώσεις Fitness centers Iατρικά κέντρα Kαφέ – εστιατόρια, Aποστολή σε 2500 VIP μεμονωμένους συνδρομητές

PORTAL ellada-russia.gr | ellada-russia.ru Παράλληλη προβολή στον δίγλωσσο δικτυακό κόμβο Ellada – Russia, όπου παρέχεται διευρυμένη πληροφόρηση για τομείς ενδιαφέροντος όπως:

Παραγωγή Video για την Εκθεση η και για Τηλεοπτική | Διαδικτυακή χρήση Παραγωγή ποιοτικών “ brand video ” για την προώθηση σας στην έκθεση σε απταιστα Ρωσικά, που μπορει να προβληθεί σε ιστοσελίδες, πλατφόρμες βίντεο-δημοσιεύσεων και κοινωνικής δικτύωσης. Συμμετοχή στην παραγωγή εξειδικευμένων τηλεοπτικών εκπομπών, fitness, αθλητικού τρόπου ζωής ειδικό δορυφορικό / καλωδιακό τηλεοπτικό δίκτυο, για την ευζωία και την υγεία «Ζιβί ΤV» Σημείωση: Με πλήρη ή μερική φιλοξενία και περίπου € μπορούμε να εξασφαλίσουμε το γύρισμα μιας ολόκληρης εκπομπής, που θα διαδραματίζεται για την περιοχή ή την εταιρεία σας.

Παραγωγή εντύπων προώθησης Φυλλάδια | Κατάλογοι Μια αποδοτική παρουσίαση χρειάζεται να συνοδεύεται από έντυπο υλικό με το αντίστοιχο συνοπτικό περιγραφικό περιεχόμενο των δραστηριοτήτων και προτάσεων σας. Προτείνουμε την παραγωγή | μετάφραση | αναπαραγωγή: Ενός ΜΙΚΡΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΑ, που μπορεί να χρησιμοποιείται σε διανομές, εκθέσεις Ενός ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ Φυλλαδίου | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΔΗΓΟΥ στα Ρωσικά.

Εκδήλωση προβολής |Κοκτέιλ Γνωριμίας και δικτύωσης Προτείνεται να οργανωθεί πριν την έκθεση μια συνάντηση γνωριμίας με σημαντικούς εκπροσώπους tour operators, δημοσιογράφους, κυβερνητικούς εκπροσώπους σε επίλεκτο χώρο δίπλα στο Κρεμλίνο. Στην εκδήλωση θα κληθεί και ο Ελληνας πρέσβης. Θα δοθεί ειδικός ενημερωτικός φάκελος και θα παρουσιασθεί video και ομιλία του εκπροσώπου σας. Η εκδήλωση προτείνεται να γίνει τέλη Φεβρουαρίου για τη καλύτερη προβολή των πελατών σας πριν την έκθεση.

FAM TRIPS ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΩΝ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ GROUP A Δημοσιογράφοι GROUP Β Τουριστικοί Πράκτορες Μπορούμε να συγκροτήσουμε ομάδα δημοσιογράφων, ειδικών εντύπων ή μεγαλύτερων κεντρικών ΜΜΕ, τουριστικών πρακτόρων ενδεχομένως και επιχειρηματιών με ειδικότερα ενδιαφέροντα, να τους συνοδεύσουμε με συνεργάτη μας και να παρακολουθήσουμε τη διαδικασία, τη συγκέντρωση των δημοσιευμάτων κλπ. Η ενέργεια αυτή προτείνεται μετά την έκθεση και μετά το Ρωσικό Πάσχα..

Προτεινόμενη ενέργεια από την Asap για εξτρα προβολή πριν – κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση Κόστος Δημιουργία τετρασέλιδου αφιερώματος στο περιοδικό Ellada2.500 € Δημιουργία 16 σελιδου εντύπου στα Ρωσικά (παραγωγή – Ρωσικά κειμενα – μεταφορά) τεμ € Δημιουργία dbase με αποστολή σε παραλήπτες στη Μόσχα (θα παραδοθεί απόδειξη ταχυδρομείου) 3.900€ Διοργάνωση event with opinion leaders, government officials, travel agents & press πριν την έκθεση σε επίλεκτο χώρο στο Κρεμλίνο ατόμων € Οργάνωση ταξιδίου Ρώσων δημοσιογράφων μετά την έκθεση 5-10 ατόμων(προετοιμασία συνοδεια και επιμέλεια άρθρων – εκτός εξόδων ταξιδίου) 6.000€ Ρωσική επιμέλεια του corporate videoΚ.Σ. (αφου δούμε το video) Ρωσική επιμέλεια της ιστοσελίδαςΚ.Σ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ| MITT

Προσθετα κατ’ επιλογήν ΚΟΣΤΗ 01 Προώθηση μέσα από το Περιοδικό Ελλάδα & Προβολή στο Portal ellada-russia.gr | ellada-russia.ru Ολοσέλιδη ΚΤΧ: 3.000€ Ετήσιο πακέτο 5 καταχωρίσεων στα τεύχη + 5 δωρεάν άρθρα + 12μηνο δωρεάν banner 5 x 1.500€: 9.000€ 02 Ενθεση εντύπου σε περιοδικό Υγείας φύλλα 6.000€ 03 Υποστήριξη μέσω Διαδικτύου 1 ο πακέτο: 1.200€ / μήνα 2 ο πακέτο: 2.400€ / μήνα 3 ο πακέτο: 6.000€ / μήνα 04 Προβολή τηλεοπτικού σποτ 60’’σε τηλεοπτικλο δίκτυο εξειδικευμενο για υγειινό τρόπο ζωής 500€ ανα σποτ για πακέτο 50σποτ 05 Διοργάνωση Β2Β meetings 500€ ανα συμμετοχή 06 Δημιουργία event κληρωσης μέσα στην έκθεση στους tour operators Από 6.500€ 460€ ανα σποτ για πακέτο 100σποτ

Contact Person: Νένα Τζήλου (-114)