ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ , ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ, ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη και ερευνητική διαδικασία
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 8: Η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
Best practices - Benchmarking
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της θεωρίας της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) Οι άνθρωποι είναι δημιουργοί των οργανισμών και συνδετικός κρίκος μεταξύ όλων των ενεργειών και δράσεων του οργανισμού. Χωρίς αυτούς δε μπορεί να υπάρξει οργανισμός ούτε εκπαιδευτικός ούτε άλλου είδους.

EDG653 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΡ. ΑΝΑΣΤΑΣΊΑ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ - ΡΕΠΠΑ

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Γιατί ορισμένοι οργανισμοί και σχολεία είναι περισσότερο αποτελεσματικά;;; Την διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι είτε διοικούν είτε απλά εκτελούν

Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων; Διοίκηση Προσωπικού; ή Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού;

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Σχεδιασμός και προγραμματισμός του συνολικού οργανογράμματος του οργανισμού καθώς και των θέσεων εργασίας Εξεύρεση και στελέχωση του οργανισμού με ανθρώπινο δυναμικό (προγραμματισμός κάλυψης αναγκών και επιλογή προσωπικού) Ένταξη, παραμονή στο επάγγελμα και Ανάπτυξη /επιμόρφωση προσωπικού Διαχείριση της απόδοσης (παρακολούθηση, αξιολόγηση, βελτίωση) Παρώθηση εργαζομένων (παροχή κινήτρων)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Καθορισμός αμοιβών Χειρισμός του ανθρώπινου παράγοντα και των ανθρώπινων σχέσεων Βελτίωση των εργασιακών σχέσεων Φροντίδα για την υγιεινή και την ασφάλεια στον χώρο εργασίας

Στόχοι Διοίκησης ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Στo πλαίσιοo εκπαιδευτικού οργανισμού, το σύστημα διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού στοχεύει Στην επιλογή και επαγγελματική ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού Στην ενίσχυση της δυνατότητας του εκπαιδευτικού οργανισμού να λειτουργεί σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον Στη δημιουργία συνθηκών εργασίας και εργασιακού κλίματος που διαφυλάσσουν την εργασιακή ειρήνη και ευνοούν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ Ο όρος «Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων», αν και παραπέμπει σε επιχειρησιακό τεχνοκρατικό περιβάλλον που τείνει να ταυτίσει το άτομο με τα άλλα είδη πόρων π.χ οικονομικών, τεχνικών, χρηματικών, εν τούτοις τυγχάνει ευρείας αποδοχής στην επιχειρησιακή διοίκηση διότι: Θεωρείται ευρύτερος του προσωπικού και δυναμικού και δίνει στρατηγική έμφαση στη διοίκηση των εργαζομένων (Χυτήρης 2001:18) Αντιμετωπίζει το προσωπικό όχι ως κόστος αλλά ως «περιουσιακό στοιχείο» (Χατζηπαντελή 1999:20) Είναι υιοθέτηση του όρου «Human Resource Management» «Πόρος» «Πηγή»

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Στην εκπαίδευση η αναφορά γίνεται στα πρόσωπα και στο ανθρώπινο δυναμικό, σε αντίθεση με τις επιχειρήσεις, όπου επικρατεί η οικονομική και τεχνοκρατική αντίληψη του «πόρου». Άτομο =πρόσωπο Δυναμικό =σύνολο εμπλεκομένων στην μαθησιακή Διαδικασία

Από τη διοίκηση προσωπικού στη διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Απαρχές βιομηχανική ανάπτυξη τέλη 18ου αιων. Τμήματα προσωπικού για στρατολόγηση και εκπαίδευση εργαζομένων στη λειτουργία μηχανών Σταδιακά έμφαση στις σχέσεις εργοδότη – εργαζόμενου Αμερική 1914 τμήμα προσωπικού σε μεγάλες βιομηχανίες επονομαζόμενο: Κοινωνιολογικό τμήμα – με στελέχη πρόνοιας για βοήθεια με επιδόματα σε περιπτώσεις ασθένειας, ανεργίας, ατυχήματος (Ιορδάνογλου, 2008)

Παραδοσιακά το τμήμα διοίκησης προσωπικού χρησιμοποιούνταν ως γραφειοκρατικός μηχανισμός ελέγχου για την ενίσχυση της αποδοτικότητας ενός οργανισμού, εστίαζε σε βραχυπρόθεσμους στόχους και επικέντρωνε την προσοχή στο άτομο και όχι στην ομάδα. Δεν υπήρχε ολιστική φιλοσοφία στη διοίκηση προσωπικού. Μέσα δεκαετίας 1970 μετατίθεται το κέντρο βάρους από τη διοίκηση προσωπικού στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού (ΔΑΔ)

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ- ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΤΕΣ Η Διοίκηση του Ανθρώπινου Δυναμικού συγκροτήθηκε ως θεωρία μετά τη δεκαετία του 1960. Κυριότεροι εκπρόσωποι: ικανοποίηση Bernard αποτελεσματικότητα επάρκεια Simon θέτει τα όρια ανάπτυξης της ικανοποίησης

Ανθρώπινο κεφάλαιο και δια βίου μάθηση. Δεκαετία 1970 σύνδεση ανθρώπινου κεφαλαίου με επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό Δια βίου μάθηση περιορίζεται σε κατάρτιση/δεξιότητες για ανταγωνιστικότητα Μετασχηματισμός δια βίου μάθησης από παγκόσμιους οργανισμούς (Gustavsson, 2002)

Ανθρώπινο κεφάλαιο και δια βίου μάθηση. Από ανθρωπιστική, με κοινωνικές διαστάσεις, μετατράπηκε σε έννοια που καθορίζεται από την άποψη του ανθρώπινου κεφαλαίου ως οικονομικού πόρου. Gustavsson, (2002), έννοιες όπως άνθρωπος - γνώση και εκπαίδευση- στο πλαίσιο της θεωρίας του ανθρώπινου κεφαλαίου χάνουν βαθμιαία το ανθρωπιστικό και δημοκρατικό περιεχόμενό τους εστιάζοντας στην οικονομική πτυχή

Κοινωνικό κεφάλαιο : δίκτυα, νόρμες και εμπιστοσύνη που επιτρέπει στους συμμετέχοντες να ενεργήσουν συλλογικά πιο αποτελεσματικά για την επίτευξη κοινών στόχων. Πολιτισμικό κεφάλαιο.

Ανθρώπινο κεφάλαιο και δια βίου μάθηση. «Εάν τα έθνη μοιράζονταν την εκπαίδευση, θα είχαμε μια πιο ενοποιημένη και συνεκτική παγκόσμια κοινότητα» (Gouthro, 2005,p.1) « Χωρίς τη μάθηση , ο σοφός γίνεται ανόητος . Με τη μάθηση ο ανόητος γίνεται σοφός» Κομφούκιος (551-479 π.Χ. )