ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΥ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΤΗ ΙΩΑΝΝΑ ΖΕΡΒΑΚΗ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΑΜΑΛ Α. Ε.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
your best ALTERnative mediTERRAnean choice
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Κωστας Σουλδατος Θεμα εργασιας: Μηχανικος αυτοκινητων
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ
Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΥΜΒΟΛΗ/ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ (του ΠΜΣ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ» του Παντείου πανεπιστημίου) Όλγα Παπαναστασοπούλου.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64Α / “Μέτρα,
Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Ν / : Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1/46 Εισαγωγή Μέθοδος Συσκευή T P L Μετρήσεις Σύνθετων Υλικών Συμπεράσματα Μετρήσεις Στερεών Υλικών Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δρ. Κωνσταντίνος Δ.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179 Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64 Α / “Μέτρα, όροι.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Καλές Πρακτικές για την Οδική Ασφάλεια Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής Δημήτρης Δήμου, Μηχ. Μηχανικός, Συντονιστής Ασφάλειας Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Υπηρεσίες Επαγγελματικής Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος Ηράκλειο Κρήτης ║ Αθήνα ║ Όπου έργο… και πρόληψη Πρακτικές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης. Τεχνικός Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου 1ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης –
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία Υπουργική απόφαση Υ. Α. οικ /2012 Μέτρα και όροι για τη διαχείριση αποβλήτων υγειονομικών μονάδων.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία Υπουργική απόφαση Υ. Α. οικ /2012 Μέτρα και όροι για τη διαχείριση αποβλήτων υγειονομικών μονάδων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008

ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ  Πρατήρια σε όλη την Ελλάδα Εταιριών - Μελών του ΣΕΕΠΕ Εταιριών - Μελών του ΣΕΕΠΕ  Περίπου εργαζόμενοι στα Πρατήρια Καυσίμων  αυτοκίνητα παντός τύπου που εξυπηρετούνται από τα πρατήρια καυσίμων όλο το χρόνο. 2ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Ήδη από το 1982 Εταιρίες - Μέλη του ΣΕΕΠΕ εκπαιδεύουν το ανθρώπινο δυναμικό που ασχολείται με την λειτουργία των πρατηρίων και συγκεκριμένα: Τους πρατηριούχους Τους πρατηριούχους Το προσωπικό των πρατηρίων Το προσωπικό των πρατηρίων Τους επιθεωρητές πωλήσεων των πρατηρίων Τους επιθεωρητές πωλήσεων των πρατηρίων ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/20083

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΩΝ  Το άρθρο 15 του ΠΔ 118/2006 προβλέπει την έκδοση Υπουργικής Απόφασης, στην οποία θα καθορίζονται η έναρξη ισχύος καθώς και οι λεπτομέρειες για εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη λειτουργία πρατηρίων υγρών καυσίμων.  Το συγκεκριμένο άρθρο προβλέπει επίσης ότι «για να τύχει άδειας λειτουργίας πρατηρίου ο υπεύθυνος εκμεταλλευτής πρέπει να έχει παρακολουθήσει το σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καθορίζεται στην πιο πάνω απόφαση». ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/20084

ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕΕΠΕ  Σε εφαρμογή της απαίτησης του ΠΔ 118/2006 ο ΣΕΕΠΕ, τον Σεπτέμβριο του 2007, κατέθεσε στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ολοκληρωμένες σκέψεις για την εκπαίδευση των Πρατηριούχων που περιλαμβάνει: Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Υπόχρεους εκπαίδευσης Υπόχρεους εκπαίδευσης Θεματολόγιο εκπαίδευσης Θεματολόγιο εκπαίδευσης Εκπαιδευτικούς φορείς Εκπαιδευτικούς φορείς Πιστοποίηση (Διαδικασία – Διάρκεια) Πιστοποίηση (Διαδικασία – Διάρκεια) ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  Η διατήρηση της ασφαλούς λειτουργίας του πρατηρίου καυσίμων  Η εφαρμογή των νόμων σχετικά με την ασφάλεια και υγιεινή του προσωπικού αλλά και του κοινού  Η προστασία του περιβάλλοντος και η εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας  Η διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων  Η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών  Η αύξηση των πωλήσεων  Η εφαρμογή των αγορανομικών διατάξεων, κλπ  Η προστασία της περιουσίας 6ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008

ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Α. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ Β. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ Γ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δ. SECURITY Ε. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 7ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008

Α. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ Εκπαίδευση Εκπαίδευση  Στον τρόπο λειτουργίας του πρατηρίου με κυρίαρχο γνώμονα την ασφάλεια, την υγιεινή και την προστασία του περιβάλλοντος και την εξυπηρέτηση των πελατών: Στις δυνατότητες του εξοπλισμού, Στις δυνατότητες του εξοπλισμού, Στην σωστή και ασφαλή χρήση του εξοπλισμού Στην σωστή και ασφαλή χρήση του εξοπλισμού  Στη νομιμότητα της λειτουργίας του πρατηρίου  Στον ασφαλή εφοδιασμό των οχημάτων  Στον ασφαλή εφοδιασμό του πρατηρίου  Την ασφαλή λειτουργία πλυντηρίου-λιπαντηρίου  Τη χρήση πυροσβεστικών μέσων ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/20088

Β. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ Η εκπαίδευση αφορά στη γνώση για:  Τον έλεγχο του εξοπλισμού Αντλιών Αντλιών Φρεατίων Δεξαμενών Φρεατίων Δεξαμενών Ανυψωτήρων Ανυψωτήρων Εξοπλισμού Λιπαντηρίου Εξοπλισμού Λιπαντηρίου  Τη σήμανση Κατάσταση σημάτων, διαφημιστικών πινακίδων Κατάσταση σημάτων, διαφημιστικών πινακίδων  Τον έλεγχο των υπολοίπων μηχανημάτων Μηχανοστασίου Μηχανοστασίου Πλατείας Πλατείας  Την ασφαλή εργασία από οποιοδήποτε συνεργείο αποκατάστασης βλαβών ή συντήρησης εξοπλισμού στο πρατήριο ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/20089

Γ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η εκπαίδευση αφορά στη γνώση για:  τον εφοδιασμό του πρατηρίου με καύσιμα  τον εφοδιασμό των αυτοκινήτων  τη λειτουργία του πλυντηρίου -λιπαντηρίου  την ανακύκλωση προϊόντων και υλικών επιβλαβών στο περιβάλλον (καμένα λαδιά, λάστιχα, μπαταρίες, απόβλητα ελαιολασποσυλλέκτη, κλπ)  τον έλεγχο δεξαμενών και αντλιών για διαρροές (wet stock control)  την λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ατμών (Stage I) ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/200810

Δ. SECURITY  Για την ασφάλεια των χώρων του πρατηρίου κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας  Για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων  Για την επάρκεια του φωτισμού ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/200811

Ε. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Εκπαίδευση στους τομείς:  Εξυπηρέτησης του πελάτη  Καθαριότητας και Υγιεινής (προσωπικού και χώρων)  Γνώση των προϊόντων και των προδιαγραφών τους ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/200812

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ  Ο κύκλος εκπαίδευσης των Πρατηριούχων είναι: Ευρώπη : ~ 3 έτη για το σύνολο των Πρατηρίων Ευρώπη : ~ 3 έτη για το σύνολο των Πρατηρίων Ελλάδα : ~ 5 έτη για το 70% των Πρατηρίων Ελλάδα : ~ 5 έτη για το 70% των Πρατηρίων  Ο κύκλος εκπαίδευσης του προσωπικού των Πρατηρίων είναι: Ευρώπη: ~ 3 έτη για το σύνολο των Πρατηρίων Ευρώπη: ~ 3 έτη για το σύνολο των Πρατηρίων Ελλάδα : σχεδόν ανύπαρκτος Ελλάδα : σχεδόν ανύπαρκτος 13ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008

Τα προγράμματα αυτά διεξάγονται ανάλογα με το θέμα από:  Προσωπικό της Εταιρίας Εμπορίας  Εξωτερικούς συνεργάτες - εκπαιδευτές  Κοινή ομάδα ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΛΗΣ Οι ανάγκες για εκπαίδευση συνήθως εντοπίζονται από:  Νομοθετικές απαιτήσεις  Το προσωπικό και τις διοικήσεις των Εταιριών Εμπορίας  Προτάσεις- ανάγκες των πρατηριούχων  Ανάγκες των καταναλωτών  Περιβαλλοντικές ανάγκες  Τεχνολογικές εξελίξεις ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/200815

 Επέκταση εκπαίδευσης σε όλο το προσωπικό που απασχολείται στα Πρατήρια Καυσίμων  Ανάγκη στήριξης με θεσμοθέτηση και πιστοποίηση της εκπαιδευτικής ύλης από την Πολιτεία  Συμμετοχή και υποστήριξη κοινών εκπαιδευτικών δράσεων από Εταιρείες Εμπορίας, φορείς και Πολιτεία  Ανάπτυξη και χρήση διαδικτυακών εφαρμογών  Έκδοση της Υπουργικής Απόφασης (όπως προβλέπεται από Π.Δ. 118/2006) για εκπαίδευση και πιστοποίηση πρατηριούχων ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 16

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ  Ασφάλεια στη λειτουργία των πρατηρίων  Προστασία του καταναλωτή  Προστασία του περιβάλλοντος  Άριστες υπηρεσίες προς το κοινό 17ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008