Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που δίνει το κινητό τηλέφωνο; ΤΩΝ: ΚΩΝ/ΝΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑ ΘΑΝΟΥ ΘΩΔΟΥ.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Ερωτηματολόγιο για την ζωή της Μαρίας Κιουρί Παρακάτω θα δούμε τα αποτελέσματα των 9 ερωτήσεων του ερωτηματολογίου που δόθηκε σε άτομα ποικίλων ηλικιών,
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
KINHTO.
{ Κοινωνικοοικονομικό & εργασιακό περιβάλλον εν μέσω οικονομικής κρίσης Απόψεις – Στάσεις μιας ομάδας φοιτητών Κυραγγέλου Χριστίνα Αρ. Μητρώου 6983.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Καλωσήρθατε!!!.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εθισμός στην Τεχνολογία
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;" Σχολικό Έτος: (Α’ Τετράμηνο) Ονόματα: Αναγνώστου Ειρήνη, Γαβαλά Αρετή, Ζαχαράκη Χριστίνα

Σχετικά με έρευνες έχει αποδειχθεί ότι υπάρχουν τρείς βασικές αιτίες της παράλογης αυτής χρήσης του κινητού στην καθημερινή μας ζωή:  Ο βαθμός αποξένωσης των ατόμων από την πραγματική ζωή και η αποστασιοποίηση μεταξύ των ανθρώπων.  Η τάση των ανθρώπων να ψάχνουν εύκολες λύσεις ώστε να καταφέρουνε να γίνει η επικοινωνία τους πιο απλή.  Η ανάγκη τεχνικής κάλυψης του συναισθηματικού κενού που βιώνει το κάθε άτομο στην κοινωνία.

Αναζητώντας τρόπους για περεταίρω συλλογή πληροφοριών σκεφτήκαμε να δούμε το θέμα από την άποψη των συμμαθητριών και των καθηγητών μας. Έτσι αποφασίσαμε να συντάξουμε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο οι ερωτηθέντες θα απαντούσαν ανώνυμα, προκειμένου να σχηματίσουμε μια αντικειμενική εικόνα για την άποψη απλών πολιτών πάνω στο θέμα. Ερωτηματολόγιο

1)  Από τους 80 ερωτηθέντες: οι 49 ήταν μεταξύ 12 και 16 ετών οι 25 μεταξύ 17 και 20 οι 6 ήταν μεταξύ 20 και 25 ετών Ποια είναι η ηλικία σας;

Πόσες ώρες χρησιμοποιείτε το κινητό την ημέρα; 2)  Αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό στις δύο μικρότερες ηλικιακά ομάδες, χρησιμοποιεί το κινητό τουλάχιστον πάνω από δύο ώρες, αν όχι πάνω από τρεις, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους ηλικιακά ερωτηθέντες που φαίνεται να το χρησιμοποιούν, στην πλειοψηφία τους, λιγότερο από μια ώρα την ημέρα. [Κάποιοι ερωτηθέντες επέλεξαν 2 πιθανές απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις.]

Χρησιμοποιείτε το κινητό για: 3)  Όπως βλέπουμε ο βασικός λόγος για τον οποίο χρησιμοποιείτε το κινητό είναι για επικοινωνία με φίλους, και δευτερευόντως για επικοινωνία με την οικογένεια.

Πιστεύετε ότι μας απομακρύνει ή μας φέρνει πιο κοντά;  Σε αυτή την ερώτηση, τόσο στην ομάδα όσο και σε αυτή των η συντριπτική πλειοψηφία απάντησε πως εξαρτάται από την χρήση, ενώ στην ομάδα οι μισοί συμφωνούν και οι άλλοι μισοί πιστεύουν ότι ανεξαρτήτως, μας φέρνει πιο κοντά. 4)

Χρησιμοποιείτε"Greeklish"; 5)  Είναι αρκετά σημαντικό το ότι σύμφωνα με αυτά τα αποτελέσματα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες δεν χρησιμοποιούν ‘ Greeklish ’ πράγμα πολύ θετικό, αφού η χρήση τους μπορεί να οδηγήσει σε ανορθογραφία ή όπως κάποιοι πιστεύουν στο να χαθεί η ίδια η Ελληνική γλώσσα. Είναι αρκετά σημαντικό το ότι σύμφωνα με αυτά τα αποτελέσματα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες δεν χρησιμοποιούν ‘ Greeklish ’ πράγμα πολύ θετικό, αφού η χρήση τους μπορεί να οδηγήσει σε ανορθογραφία ή όπως κάποιοι πιστεύουν στο να χαθεί η ίδια η Ελληνική γλώσσα.

Πιστεύετε ότι κινητά είναι απαραίτητα ; 6)

Κάνετε χρήση του Internet μέσο κινητού; 7)  Σε αυτή την ερώτηση φαίνεται μια βασική διαφορά ανάμεσα στη χρήση που κάνουν οι μικρότεροι σε ηλικία από τους μεγαλύτερους. Όπως βλέπουμε όλοι στην ομάδα 20  έως 25 ετών απάντησαν αρνητικά σε αυτήν ερώτηση, ενώ στις άλλες ομάδες το ποσοστό των αρνητικών απαντήσεων είναι λιγότερο από 50%.

Γνωρίζετε ότι υπάρχουν πιθανές επιπτώσεις Α. στην υγεία από τη χρήση του κινητού; 8)  Ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα που προκύπτει από αυτές τις απαντήσεις είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία γνωρίζει τα αποτελέσματα που μπορεί να έχει η εκτενής χρήση του κινητού στην υγεία, πράγμα που σημαίνει ότι η συνεχής ενημέρωση και πληροφόρηση έχει λειτουργήσει, τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο. Παρ ’ όλα αυτά, όπως θα δούμε στην επόμενη ερώτηση αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζει πολύ τους περισσότερους χρήστες.

Β. αν ναι πόσο σας επηρεάζει αυτό στην καθημερινή χρήση του κινητού σας;  Όπως παρατηρούμε αν και οι περισσότεροι ερωτηθέντες απάντησαν πως γνωρίζουν τις συνέπειες της χρήσης του κινητού, αυτό επηρεάζει την πλειοψηφία λίγο, με πάνω από το 45% σε όλες τις ομάδες να επιλέγει αυτή την απάντηση, και ένα αρκετά μικρό ποσοστό να επιλέγει την απάντηση ‘ πολύ ’.

Έχετε απενεργοποιημένο το κινητό εν ώρα μαθήματος; 9)  Αρκετά ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι ενώ απαγορεύεται δια νόμου οι μαθητές να έχουν ενεργοποιημένο κινητό στο χώρο του σχολείου, πολλοί από αυτούς που ρωτήθηκαν απάντησαν πως δεν το έχουν απενεργοποιημένο, ή ότι το απενεργοποιούν μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις, ενώ λιγότεροι από τους μισούς στις κατηγορίες ετών και ετών δήλωσαν πως το απενεργοποιούν εν ώρα μαθήματος.

Συμπεράσματα  Αυτή η νέα τάση που μπήκε στην καθημερινή μας ζωή, μπορεί να μας φέρει είτε αρνητικά είτε θετικά αποτελέσματα: Αρνητικό γιατί το κινητό τηλέφωνο μας απομακρύνει διότι δεν θα υπάρχει άμεση επικοινωνία με το άτομο. Άρα το συμπέρασμα είναι ότι επηρεάζει άσχημα τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και αποξενώνει τα άτομα μεταξύ τους. θετικό γιατί σε φέρνει πιο κοντά με ένα άτομο που μπορεί να είχες χαθεί στο παρελθόν και αυτός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας για να έρθει κάποιος πιο κοντά με ένα άτομο που επιθυμεί. o Ένα τελευταίο συμπέρασμα είναι ότι τα άτομα που χρησιμοποιούν κινητό το θεωρούν χρήσιμο και είναι διατεθειμένοι να δώσουν αρκετά χρήματα ώστε να αποκτήσουν ένα καινούργιο τηλέφωνο και μάλιστα σε οποιαδήποτε ηλικία.

 Μερικοί επιστήμονες έχουν εξετάσει αυτό το φαινόμενο και έχουν πει ότι μπορεί στο μέλλον να υπάρξουν κάποιες καλές και ωφέλιμες προτάσεις ώστε να μπορέσει να μειωθεί αυτό το φαινόμενο όσο το δυνατόν γίνεται περισσότερο.