Ρητορικός όμιλος 2ου ΓΕΛ Πεύκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

παγκοσμιο πρωταθλημα Microsoft Office Specialist
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Μικρός οδηγός •Γενική συνέλευση τμήματος •3μελής εφορευτική επιτροπή Ψηφοδέλτια Υποψήφιοι •Μυστική ψήφος Ψηφοφορία: Καταμέτρηση ψήφων •Πρόεδρος-
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΟΠΣ – ΕΣΠΑ: ΕΠΙΛΟΓΗ / ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΛΗΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΝΙΣΧΥΣΕΩΝ Ελένη Μαγγίνα Μονάδα Α΄, Υπηρεσία ΟΠΣ Αθήνα,
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
PISA P rogramme for I nternational S tudent A ssessment Ενημέρωση Εκπαιδευτικών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Κατεύθυνση: Θεωρία και Πολιτική Ανάπτυξης και Διεθνούς Οικονομικής Μάθημα: Κοινωνικοοικονομική.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μαθητικές εκλογές Μικρός οδηγός
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Καλώς ορίσατε! [Έτος] Σχολικό έτος.
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ρητορικός όμιλος 2ου ΓΕΛ Πεύκης 2012-2013

Διττοί λόγοι Το άθλημα των διττών λόγων είναι μια πνευματική δραστηριότητα που φέρνει σε αντιπαράθεση 2 θέσεις σχετικά με ένα σημαντικό ζήτημα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ανάπτυξης και ανασκευής λογικών επιχειρημάτων ενώπιων αντιπάλων, κοινού και κριτών.

Σε έναν αγώνα λόγου συμμετέχουν : Ομιλητές: ομάδας Λόγου ομάδας Αντιλόγου Χρονομέτρης Κριτές Ακροατήριο

Ομιλητές Ομάδα λόγου: Ομάδα αντιλόγου: Ομιλητής Α (ΛΟΑ) Ομιλητής Β (ΛΟΒ) Ομιλητής Γ (ΛΟΓ) Ομάδα αντιλόγου: Ομιλητής Α (ΑΟΑ) Ομιλητής Β (ΑΟΒ) Ομιλητής Γ (ΑΟΓ)

Ομάδα του Λόγου

Ομάδα του Αντιλόγου

Χρόνοι κάθε ομιλητή ΛΟΑ = 6 λεπτά ΑΟΑ = 6 λεπτά επιτρέπεται η υποβολή ΑΟΑ = 6 λεπτά επιτρέπεται η υποβολή ΛΟΒ = 6 λεπτά ερωτήσεων. ΑΟΒ = 6 λεπτά ΛΟΓ = 4 λεπτά ΑΟΓ = 4 λεπτά

Τι είναι οι ερωτήσεις σε έναν ρητορικό αγώνα ; Οι αντίπαλοι του ομιλητή μπορούν στο μη προστατευόμενο χρόνο (4’ ανά λόγο) να υποβάλλουν αίτημα ερώτησης. Μια ερώτηση είναι ουσιαστικά μια ευκαιρία για να αναγκάσει κάνεις τον αντίπαλο να παραδεχτεί πράγματα που θα ωφελήσουν την επιχειρηματολογία του.

Καθήκοντα ομιλητών Έργο του ΛΟΑ είναι: Ορισμός του θέματος Γενική παρουσίαση θέσης Διατύπωση επιχειρημάτων Έργο του ΑΟΑ είναι: Αποδοχή ή απόρριψη του ορισμού Γενική παρουσίαση της αντίθεσης Αντίκρουση των γενικών επιχειρημάτων του ΛΟΑ και επιβολή νέων.

Θανάσης Μαριάννα Κατερίνα Ειρήνη

Έργο του ΛΟΒ είναι: Αντίκρουση της επιχειρηματολογίας του ΑΟΑ. Υποστήριξη του Λόγου με νέα επιχειρήματα. Έργο του ΑΟΒ είναι: Αντίκρουση της επιχειρηματολογίας των ΛΟΑ και ΛΟΒ. Υποστήριξη του Αντιλόγου με νέα επιχειρήματα.

Λευτέρης Φίλιππος

Έργο του ΛΟΓ είναι: Η τελική αντίκρουση της επιχειρηματολογίας του αντιλόγου. Η συνοπτική ανακεφαλαίωση των επιχειρημάτων της ομάδας χωρίς να δώσει νέα επιχειρήματα. Έργο του ΑΟΓ είναι: Η τελική αντίκρουση της επιχειρηματολογίας του λόγου.

Κριτές Μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών, οι ομάδες αφού συγχαρούν η μια την άλλη, αποχωρούν και οι κριτές παραμένουν στην αίθουσα για να προβούν στην αξιολόγηση των ομιλητών ατομικά και των ομάδων συνολικά αποφασίζουν την έκβαση του αγώνα, συμπληρώνοντας το έντυπο αναλυτικής βαθμολόγησης. Έπειτα από συζήτηση και ανάλογα με τη βαθμολογία αποφασίζουν για το αποτέλεσμα του αγώνα, δίνοντας 2 βαθμούς στην ομάδα που νίκησε και 1 βαθμό στην ομάδα που έχασε.

Κριτήρια αξιολόγησης ομιλητών Μεθοδολογία (τήρηση κανόνων) Επιχειρηματολογία Δομή (εύστοχη τοποθέτηση του θέματος) Ομαδικότητα (κατανομή εργασίας) Ύφος Συμμετοχή (υποβολή ερωτήσεων) Αντίκρουση

Θέματα που μας απαχόλησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς

2) Οι Έλληνες είμαστε ρατσιστές. 1) Η διεθνής κοινότητα δεν πρέπει να παρεμβαίνει στα εσωτερικά μιας χώρας. 2) Οι Έλληνες είμαστε ρατσιστές. ----- Meeting Notes (4/14/13 22:17) ----- δφγη

3. Η νέα γενιά οφείλει να παραμείνει στην Ελλάδα και να μην αναζητήσει την τύχη της στο εξωτερικό. 4. Η στρατιωτική θητεία πρέπει να είναι υποχρεωτική και για τα δύο φύλα. 5. Οι κυβερνήσεις πρέπει να λογοκρίνουν το διαδίκτυο.

Θέματα Πανελληνίων Μαθητικών Αγώνων Επιχειρηματολογίας (αντιλογιας) 2012 - 2013

1) Πρέπει να υπάρχουν σχολεία αριστείας στα οποία οι μάθητες θα εισάγονται με εξετάσεις. Θέση σχολείου: ΚΑΤΑ Βαθμολογία: 403 Βαθμολογία Δούκα: 430

Βαθμολογία Κολλεγίου Αθηνών: 321 2) Οι σημαντικές αποφάσεις της ζωής πρέπει να λαμβάνονται με βάση το συναίσθημα κι όχι τη λογική. Θέση σχολείου: ΥΠΕΡ Βαθμολογία: 329 Βαθμολογία Κολλεγίου Αθηνών: 321

3) Δικαιολογείται η φορολόγηση των πολιτών για τη χρηματοδότηση της Δημόσιας Τηλεόρασης. Θέση σχολείου: ΚΑΤΑ Βαθμολογία: 336 Βαθμολογία Α’ Τοσίτσειο Αρσάκειο Εκάλης: 500

Διδακτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Θεοχαράκη Παρακολούθηση σεμιναρίου «Η Τέχνη της Αγχιμαχίας»

Τα μέλη του ομίλου: Κυριάκου Γεωργία Κατερίνα Καραθανάση Σοφία Μαντζανά Μαριάννα Μανδραβέλλου Χριστίνα Χρυσαφάκη Ειρήνη Σφυρή Θανάσης Καλαμπόκας Λευτέρης Γεωγοπετρέας Φώτης Κόσκορος Ορέστης Φεγγουδάκης Κώστας Καμαράτος Φίλιππος Μοσχάτος Νεφέλη Πουλοπούλου Χριστίνα Μενάγια

Ορέστης Φεγγουδάκης Φίλιππος Μοσχάτος Λευτέρης Γεωργοπετρέας Κώστας Καμαράτος Θανάσης Καλαμπόκας

Κατερίνα Καραθανάση Σοφία Μαντζανά Ειρήνη Σφυρή

Γεωργία Κυριάκου

Χριστίνα Μενάγια Μαριάννα Μανδραβέλλου

Χριστίνα Χρυσαφάκη

Πανελλήνιοι ρητορικοί αγώνες 2012-2013 Λευτερης Γεωργοπετρέας Μαριαννα Μανδραβέλου Σοφια Μαντζανά Ειρηνη Σφυρή Ορεστης Φεγγουδάης