Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
Το σχέδιο LAB OF TOMORROW: Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολικό εργαστήριο του αύριο Μιχαήλ Ορφανάκης Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Διδακτική της Πληροφορικής
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Δημιουργία σεναρίου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ελληνογερμανική Αγωγή
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο του Εθνικού Αστεροσκοπείου της Εκπαίδευσης «Εύδοξος» στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

ΕΥΔΟΞΟΣ Συνεργασία Περιγραφή του έργου Στόχοι του έργου Εκπαιδευτική πλατφόρμα Υλοποίηση- Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες Αξιολόγηση Μελλοντικά σχέδια

ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος», Ελλάδα (Συντονιστής) Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα, Ελλάδα University of Cadiz, Ισπανία Management Center Innsbruck, Αυστρία Ελληνογερμανική Αγωγή, Ελλάδα Δίκτυο σχολείων από την Ελλάδα, Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία Η Συνεργασία

Περιγραφή του έργου Στα πλαίσια του έργου ΕΥΔΟΞΟΣ αναπτύσσεται ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσω του οποίου θα δοθεί η δυνατότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς από διαφορετικά μέρη της Ευρώπης να πραγματοποιούν αστρονομικές παρατηρήσεις κάνοντας χρήση του ρομποτικού τηλεσκοπίου Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος που βρίσκεται στο όρος Αίνος στην Κεφαλλονιά. Η διασύνδεση της σχολικής τάξης με το τηλεσκόπιο αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα μίας διαθεματικής προσέγγισης στη διδασκαλία θεμάτων Αστρονομίας, Φυσικής, Μαθηματικών και Τεχνολογίας.

Κεφαλλονιά

Αστεροσκοπείο Εύδοξος

Τηλεσκόπιο Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος

Στόχοι του έργου Ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού πλαισίου για την εφαρμογή τεχνολογιών αιχμής στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών Διασύνδεση της σχολικής τάξης με ένα ερευνητικό εργαστήριο Ανάπτυξη ενός νέου μαθησιακού περιβάλλοντος Ισοδύναμη και παράλληλη ανάπτυξη παιδαγωγικών και τεχνολογικών καινοτομιών Ανάπτυξη ενός πλαισίου συστηματικής αξιολόγησης

Εκπαιδευτική Πλατφόρμα Ενα διαδικτυακό περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη (μαθητή, καθηγητή). Παρέχει τη δυνατότητα για αστρονομικές παρατηρήσεις, καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων, επικοινωνία - διάδοση - δημοσίευση των συμπερασμάτων. Διαθέτει αρχείο όλων των αστρονομικών παρατηρήσεων για μελλοντική αξιοποίησή τους.

Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων Κατάρτιση εκπαιδευτικών Κατάρτιση εκπαιδευτικών Επαναλαμβανόμενοι κύκλοι εφαρμογής σε Επαναλαμβανόμενοι κύκλοι εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες πραγματικές συνθήκες Επανασχεδιασμός παιδαγωγικής και τεχνολογικής Επανασχεδιασμός παιδαγωγικής και τεχνολογικής προσέγγισης σύμφωνα με τις υποδείξεις προσέγγισης σύμφωνα με τις υποδείξεις εκπαιδευτικών και μαθητών εκπαιδευτικών και μαθητών Διαρκής αξιολόγηση (ποιοτική και ποσοτική) Διαρκής αξιολόγηση (ποιοτική και ποσοτική) Υλοποίηση του έργου

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα: Να πραγματοποιήσουν αστρονομικές παρατήρησεις Να πραγματοποιήσουν αστρονομικές παρατήρησεις Να συλλέξουν δεδομένα Να συλλέξουν δεδομένα Να αναλύσουν δεδομένα Να αναλύσουν δεδομένα Να συζητήσουν με τους συμμαθητές και τους Να συζητήσουν με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους καθηγητές τους Να συντάξουν εργασίες παρουσιάζοντας τα Να συντάξουν εργασίες παρουσιάζοντας τα αποτελέσματά τους αποτελέσματά τους

Μέτρηση Ύψους Σεληνιακών Κρατήρων

Περιστροφή Αστεροειδών

Περιστροφή Ήλιου

Η αξιολόγηση της εκπαιδευτικής προσέγγισης επικεντρώνεται σε τρεις άξονες: Αξιολόγηση του παιδαγωγικού πλαισίου Διερεύνηση του κατά πόσο η εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσιών διαδικτύου συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας των Φ.Ε. Αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας Διερεύνηση της βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών Εθνογραφική έρευνα Συγκριτική έρευνα της επίδρασης της εφαρμογής των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στις συμμετέχουσες χώρες Αξιολόγηση της προτεινόμενης εκπαιδευτικής προσέγγισης

Πλάνο Αξιολόγησης Πειραματική Ομάδα TIMSS III ICT Επιπρόσθετα Τεστ Φάση A Φάση B TIMSS II ICT Βιντεοσκοπήσεις ΤΙMSS Ομάδα Ελέγχου TIMSS II ICT TIMSS III ICT Επιπρόσθετα Τεστ pre-test 1ος Μήνας 3ος Μήνας post-test 6ος Μήνας

Μελλοντικά Σχέδια Oλοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλιακού τηλεσκοπίου ΑΠΟΛΛΩΝ Oλοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλιακού τηλεσκοπίου ΑΠΟΛΛΩΝ Δημιουργία Δικτύου Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων Δημιουργία Δικτύου Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων (Κανάριες Νήσοι, Χιλή) (Κανάριες Νήσοι, Χιλή) Διεύρυνση του Εκπαιδευτικού Υλικού για εφαρμογές στην Διεύρυνση του Εκπαιδευτικού Υλικού για εφαρμογές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Δορυφορική σύνδεση του Τηλεσκοπίου με το ΕΚΕΦΕ Δορυφορική σύνδεση του Τηλεσκοπίου με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος και την Ελληνογερμανική Αγωγή Δημόκριτος και την Ελληνογερμανική Αγωγή

Το έργο ΕΥΔΟΞΟΣ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια του προγράμματος Preparatory and innovative actions - eLearning Αction plan – DG EAC/25/01