Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
11 ο Εργαστήριο 11 ο Εργαστήριο Wiki ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ του Μαθήματος «Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού" Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η Β’ ΕΞΑΜ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Ζάππειο Μέγαρο Απρίλιος 2014 Νέα ψηφιακά μέσα στα χέρια των μαθητών: Καλό και δημιουργικό διαδίκτυο.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η επιστήμη του Web.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Miguel Ruiz

Δημοσίευση Ε. Μανούσου, Τ. Χαρτοφύλακα Καθηγήτρια Σύμβουλος Υποψήφια δρ. ΕΑΠ Κοινωνικά δίκτυα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πάτρα, Απρίλιος 2011

Περιεχόμενα 1.Στόχος της Παρουσίασης 2.Μέρη Εργασίας 3.Εφαρμογή 4.Social Media 5.Social Networks 6.Χαρακτηριστικά 7.Συγκριτικά με παραδοσιακά ΜΜΕ 8.Τα πιο δημοφιλή 9.Θετικά 10.Κατηγοριοποίηση 11.Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? 12.Θετικά για τον καθηγητή 13.Πώς επιτυγχάνεται εκπαίδευση? 14.Επικριτές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 15.Αποτελέσματα από την Εφαρμογή 16.Μέσο για υλοποίηση συζητήσεων 17.Πώς ελέγχεται το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης? 18.Συμπεράσματα

Στόχος της Παρουσίασης Παρουσίαση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Δυνατότητές τους στην εκπαίδευση με έμφαση στην εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή εκπαίδευση

Μέρη Εργασίας Μέρος 1 ο Εννοιολογική αποσαφήνιση Κατηγοριοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης Παιδαγωγική αξιοποίησή τους Μέρος 2 ο Εφαρμογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως

Εφαρμογή Προπτυχιακό τμήμα Open University, Βρετανία 2010 Θεματική ενότητα “Neighbourhood Nature”

Social Media Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μέσα-εργαλεία διαμοιρασμού της πληροφορίας, των δεδομένων και της επικοινωνίας στο κοινό

Social Networks Κοινωνικά δίκτυα Δημιουργία και αξιοποίηση κοινοτήτων για τη διασύνδεση ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα Διαδικασία κοινωνικής δικτύωσης

Μελετήθηκαν τόσο που.. Έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί όπως: “Είναι τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την κοινωνική αλληλεπίδραση, παρέχοντας υψηλή προσβασιμότητα και τεχνικές δυνατότητες έκδοσης και δημοσίευσης”, Wikipedia 2010 “Εφαρμογές που βασίζονται στο διαδίκτυο και αξιοποιούν τις τεχνολογίες της δεύτερης γενιάς του διαδικτύου Web 2.0”, Kaplan & Haenlein 2010

Χαρακτηριστικά Ενθαρρύνουν την ανατροφοδότηση Ενισχύουν τη Συζήτηση και Ψηφοφορίες Σχολιασμός και διάχυση πληροφορίας στους ενδιαφερόμενους Κλίμα άνετο

Συγκριτικά με παραδοσιακά ΜΜΕ Τα Κοινωνικά δίκτυα διαθέτουν Επικοινωνία Αλληλεπίδραση Άμεση σύνδεση με τις πηγές, sites, ανθρώπους

Τα πιο δημοφιλή 1.Facebook 2.Tweeter 3.Myspace 4.Linkedin.. ενώ μέσα που συμβάλλουν στην κοινωνική δικτύωση 1.Blogs 2.Micro-blog 3.Wikis 4.podcasts

Θετικά Βελτίωση στην προσωπική μας έκφραση Επικοινωνία Πρόσβαση στην πληροφορία αλληλεπίδραση αξιοποίηση της τεχνολογίας

Κατηγοριοποίηση Mirna Bard, 2010

Κατηγοριοποίηση Zhang, Ιστολόγια (πχ. Tweeter, Wordpress) 2.Social Networks (πχ, Facebook) 3.Social Bookmarking (πχ. Delicious) 4.Συνεργατική συγγραφή (πχ. Wikipedia) 5.Διαμοιρασμός πολυμέσων (πχ. Flickr, Youtube) 6.Διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις (πχ. WebEx) 7.NewsSites (πχ. Newsvine)

Κατηγοριοποίηση Owyang, Επίπεδο Κοινωνικών σχέσεων 2.Επίπεδο Κοινωνικής Λειτουργικότητας 3.Επίπεδο Κοινωνικής Επίκοισης 4.Επίπεδο Κοινωνικού Περιεχομένου 5.Επίπεδο Κοινωνικής Αγοράς

Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους φοιτητές και μαθητές Σπουδές στο χρόνο και τόπο που ο φοιτητής επιθυμεί Εύκολη και έγκαιρη πρόσβαση στην πληροφορία Αποκέντρωση πρόσβασης στην πληροφορία (cloud)

Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Οι εργασίες των φοιτητών βασίζονται στη συνεργασία Συνεργασία ανεξάρτητα από το έτος σπουδών και τμήματος Ενδυναμώνεται η κοινωνικοποίηση Καλλιέργεια δεξιοτήτων και στάσεων επικοινωνίας

Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Ενισχύεται η κριτική σκέψη Καλλιεργούνται πολύπλευρες δεξιότητες Ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα Ταυτόχρονη ύπαρξη Σύγχρονης και Ασύγχρονης μάθησης Πρωτότυπος και Ενδιαφέρων τρόπος μάθησης

Θετικά για τον καθηγητή Παρακολουθεί πιο στενά την πορεία κάθε φοιτητή Αναγνωρίζει έγκαιρα τον τρόπο γραφής των φοιτητών Εκσυγχρονίζει τη διδασκαλία του

Πώς επιτυγχάνεται εκπαίδευση? Εξατομίκευση Διδασκαλίας Αυτονομία του εκπαιδευόμενου

Πώς επιτυγχάνεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση? Μελέτη με βάση τον προσωπικό ρυθμό και τα προσωπικά ενδιαφέροντα Ο φοιτητής δεν υποχρεώνεται να ενταχθεί σε ομάδα για να μελετήσει Άρα..Ο φοιτητής χαράσσει μόνος του τη μαθησιακή πορεία του

Επικριτές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναφέρουν ότι ο εκπαιδευόμενος.. - Απομονώνεται - Δεν έχει κοινωνική ομάδα για πληροφόρηση - Δεν έχει ανατροφοδότηση

Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Πλήρης αυτονομία διδασκαλίας Εξατομίκευση διδασκαλίας Αλληλεπίδραση μεταξύ μελών ομάδας με κοινά ενδιαφέροντα

Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Πιο ειδικά.. Οι συζητήσεις μεταξύ εκπαιδευόμενων είχαν ιδιαίτερη βαρύτητα ήταν δομημένες οργανώνονται από τον καθηγητή εμπλουτίζονται από τους συμμετέχοντες χρησιμοποιούνται ως πηγή πληροφορίας

Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Οι φοιτητές εξοικειώνονται με το “portfolio” Ανακαλύπτουν νέα πεδία συζητήσεων και έρευνας Το υλικό από προκατασκευασμένο σε δυναμικό

Αποτελέσματα από την Εφαρμογή ispot, 2010

Μέσο για υλοποίηση συζητήσεων

Πώς ελέγχεται το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης? Όταν χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση πολυμελής ομάδα επιστημόνων ελέγχει και διορθώνει το περιεχόμενο

Συμπεράσματα Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως Αλλάζουν την παραδοσιακή προσέγγιση σχεδιασμού του μαθήματος

Συμπεράσματα Πρέπει να γίνει έρευνα στο χώρο των κοινωνικών δικτύων Πρέπει να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί Πρέπει να επαναπροσδιοριστεί η μαθησιακή διαδικασία

Συμπεράσματα Στην τριτοβάθμια φέρνει αλλαγές σε κομβικούς τομείς.. αλλαγή στο ρόλο των ακαδημαϊκών σπουδές με ευελιξία από οποιοδήποτε σημείο ανάγκη για συνεργασία

Συμπεράσματα Όπως το ‘90 τα forum έτσι.. αναμένεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να επηρεάσουν τη φιλοσοφία του σχεδιασμού των θεματικών ενοτήτων

Συμπεράσματα Όπως το ‘90 τα forum έτσι.. αναμένεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελέσουν εκπαιδευτικά εργαλεία με τις κατάλληλες υποδομές

Συμπεράσματα Η αξιοποίησή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο μάθησης και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της διδασκαλίας των πανεπιστημιακών μαθημάτων

Πηγές

x5AOU HhNfY&feature=related 7bE8&feature=related

Ερωτήσεις