Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Ανακεφαλαίωση των βασικών αρχών της ολοκλήρωσης Καραμπέρη Χριστίνα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Οδηγία για τις Υπηρεσίες στην Εσωτερική Αγορά και Ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφόρησης - ΙΜΙ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Τι είναι ολοκλήρωση. Ανάλυση των διαφορετικών μορφών ολοκλήρωσης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
ΕΠΙΤΕΛΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΙ ΕΠΙΤΕΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΕΘΥΝΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ. ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Ανακεφαλαίωση των βασικών αρχών της ολοκλήρωσης Καραμπέρη Χριστίνα, EU Project Management (e-Trikala SA) “PRISSM” 1 ο Workshop, Trikala February 2014

Τι είναι ολοκλήρωση Με τον όρο «ολοκλήρωση» ορίζουμε την ολοκληρωμένη φροντίδα ως μια καλά σχεδιασμένη και καλά οργανωμένη σειρά υπηρεσιών και μεθόδων φροντίδας, που εστιάζει στις πολυ-διάστατες ανάγκες/προβλήματα ενός μόνο πελάτη ή μιας κατηγορίας ατόμων με παρόμοιες ανάγκες/προβλήματα. Βασικός Στόχος: Η επίτευξη των βέλτιστων αποτελεσμάτων Η ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες Η μείωση του κόστους στο επίπεδο του σχεδιασμού, της οργάνωσης και της λειτουργίας των εν λόγω υπηρεσιών

Ανάγκη για ολοκληρωμένες υπηρεσίες Η ολοκληρωμένη φροντίδα μπορεί να ιδωθεί ως φροντίδα που καθοδηγείται από τον πελάτη ή τον καταναλωτή (Kodner 2003) Σε όλους τους τομείς, στη βιομηχανία, τη γεωργία, τις εμπορικές υπηρεσίες, ή άλλους δημόσιους τομείς όπως είναι η εκπαίδευση, ο χωροταξικός σχεδιασμός σε πόλεις και ύπαιθρο, η κοινωνική φροντίδα των νέων ή τα μέσα μαζικής μετακίνησης, τα συστήματα διαχείρισης αντικαθιστούνται από ολοκληρωμένα συστήματα που καθοδηγούνται και αναπτύσσονται λόγω της ζήτησης των πελατών, αλλά και επειδή είναι αποτελεσματικά και αποδοτικά οικονομικά, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στους εργαζόμενους σε σχέση με τη δουλειά τους και παρέχουν νέες προοπτικές καριέρας και επαγγελματικής εξέλιξης Η ολοκληρωμένη υπηρεσία είναι σε θέση να: να υποστηρίζει το «σύμπαν ζωής» των πελατών να συνδυάζει τα καθήκοντα επαγγελματιών, ανεπίσημων φροντιστών και εθελοντών να συνδέει και να συνδυάζει υπηρεσίες στο εσωτερικό των οργανώσεων να συντονίζει υπηρεσίες που παρέχονται από διάφορες προμηθευτές να αλληλοσυνδέεται με το συγκεκριμένο πλαίσιο εργασίας ή σύστημα.

(αυτονομία- σύνδεση) Συντονισμός υπηρεσιών Ολοκληρωμένο μοντέλο δομικής ολοκλήρωσης Διαφορετικοί βαθμοί ολοκλήρωσης Κάθε βαθμίδα έχει εσωτερικές διαβαθμίσεις Η δομική ολοκλήρωση δεν είναι πάντα η πιο βέλτιστη Κανένας βαθμός δεν είναι ανώτερος από του άλλους Η επιλογή εξαρτάται από την κατάσταση της υπηρεσίας, τον στόχο και τις θεσμικές πρακτικές

1 ο επίπεδο ολοκλήρωσης Σύνδεση/ αυτονομία Αυτό το επίπεδο λειτουργεί μέσα στο πλαίσιο των υφιστάμενων υπηρεσιών. Εν γένει, αποδέχεται την υφιστάμενη κατανομή εργασίας και συμμορφώνεται με τα κριτήρια καταλληλότητας για αυτόνομες υπηρεσίες. Η ενσωμάτωση συνεπάγεται επαρκείς παραπομπές, που καθοδηγούν τον χρήστη στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή μέσα στο σύστημα Οι προμηθευτές καταλαβαίνουν ποιος είναι υπεύθυνος για τις πληρωμές για κάθε μορφή υπηρεσίας Τα έξοδα και οι ευθύνες δεν μεταθετονται.

2 ο επίπεδο ολοκλήρωσης Συντονισμός σε δίκτυα Αυτό το επίπεδο έρχεται στην επιφάνεια σε καταστάσεις όπου οι ρυθμιστικοί φορείς και οι οργανώσεις υπηρεσιών αναζητούν νέες ισορροπίες στην παροχή υπηρεσιών, τον επαναπροσδιορισμό των κύριων ασχολιών, τη ροή των πελατών, και τα κριτήρια καταλληλότητας. Αυτό το επίπεδο είναι πιο δομημένο αλλά λειτουργεί ακόμη σε μεγάλο βαθμό μέσα από τις ξεχωριστές δομές των υφιστάμενων συστημάτων. Αποσκοπεί: 1.Στο συντονισμό των οφελών ή την κάλυψη και τη χρήση των υπηρεσιών 2.Στη διάχυση πληροφοριών με προγραμματισμένο τρόπο 3.Στη διαχείριση της μετάβασης από τη μια κατάσταση στην άλλη 4.Στην ανάθεση πρωταρχικής ευθύνης του συντονισμού.

3 ο επίπεδο ολοκλήρωσης Πλήρης ολοκλήρωση Για να ενορχηστρώσει κανείς την ολοκληρωμένη φροντίδα, μια σειρά υπηρεσιών χρειάζεται να συνδεθεί, να συντονιστεί ή να ενσωματωθεί. Η δομική ολοκλήρωση προϋποθέτει την ανασύσταση του συνόλου του προσωπικού διαφορετικών υπηρεσιών, διαφορετικών καταβολών (κουλτούρα εργασίας, τεχνογνωσία/εξειδίκευση, οικονομικά) στο εσωτερικό ενός και μόνο οργανισμού ή ενός και μόνο οργάνου λήψης αποφάσεων (ενιαία δομή), με στόχο την παροχή μιας γκάμας υπηρεσιών σε ειδική ομάδα του πληθυσμού. Ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά ενός ολοκληρωμένου οργανισμού είναι η δημιουργία ενός ενιαίου χώρου πρόσβασης για τους εν δυνάμει χρήστες, ώστε να είναι δυνατή η συνολική αξιολόγηση των αναγκών τους και η επιλογή των πιο ενδεδειγμένων υπηρεσιών (αξιολόγηση των αναγκών, επεξεργασία του φακέλου και παροχή από την ίδια υπηρεσία).

Εμπόδια κατά την ολοκλήρωση Υπευθυνότητα – Στα περισσότερα συστήματα, κανείς μέσα στο επαγγελματικό, διοικητικό και διαχειριστικό σύστημα δεν έχει τη συνολική ευθύνη για την ολοκληρωμένη παροχή της φροντίδας και των υπηρεσιών, ούτε για τα αποτελέσματα. Αυτό αποτελεί εμπόδιο στη λήψη αποφάσεων. Προβλήματα αλληλεπίδρασης – Προστριβές στη συνεργασία μεταξύ οργανώσεων και επαγγελματιών συνήθως ανακλούν τη διάσπαση των διαφόρων εμπλεκομένων συστημάτων. Προστριβές μεταξύ επαγγελματιών μπορούν να παρεμποδίσουν τη συνεργασία εξαιτίας της διαφορετικότητας όσον αφορά στις επαγγελματικές νοοτροπίες και απόψεις. Συστήματα που κατευθύνονται από την προσφορά – Πέραν της ιδεολογίας των πολιτικών και των συστημάτων που κατευθύνονται από τον καταναλωτή ή τον πελάτη, η καθημερινή πρακτική εξάσκηση ακόμη καθορίζεται πρωτίστως από την τρέχουσα προσφορά και τα συμφέροντα των προμηθευτών.

Εμπόδια κατά την ολοκλήρωση Ανθρώπινο δυναμικό – Ελλείψεις σε προσωπικό, αδυναμίες στην ποιότητα του προσωπικού και, αντιστρόφως, προσωπικό με άνω των απαιτήσεων προσόντα μπορούν να εμποδίσουν την εφαρμογή της ολοκληρωμένης υπηρεσίας. Μη-σχετιζόμενες νοοτροπίες. Διαχείριση ποιότητας – Οι κοινωνικές υπηρεσίες στερούνται συστημάτων ποιότητας και πολιτικών. Σε κάποιες περιπτώσεις οι ορισμοί της ποιότητας συγκρούονται μεταξύ των διαφόρων μερών οπότε συχνά δεν επιτυγχάνεται συμφωνία ως προς αυτούς.

Σχεδιάζοντας την ολοκλήρωση Φάση 1: Προσεκτική εξέταση – «Αποτελεί επιλογή για εμάς η ολοκλήρωση;» Φάση 2: Διερεύνηση – «Πως πρέπει να ξεκινήσουμε τη διαδικασία;» Φάση 3: Πρακτικά ζητήματα – «Πως πρέπει να σχεδιάσουμε την ολοκληρωμένη υπηρεσία;» Φάση 4: Εφαρμογή – «Πως θα επιτύχουμε τη λειτουργία της ολοκληρωμένης υπηρεσίας ;» Πως πρέπει να σχεδιάσουμε την οργάνωση του έργου ώστε να προετοιμάσουμε την εφαρμογή; Πως πρέπει να επιλέξουμε τον επικεφαλή του έργου και ποιες είναι οι συνθήκες για την επίτευξη της βέλτιστης λειτουργίας; Πως θα διαχειριστούμε τη διαδικασία συνεργασίας; Πως μπορούμε να παρακολουθήσουμε την πρόοδο των προετοιμασιών; Ποια είναι τα στοιχεία που βοηθούν και ποια τα εμπόδια στην εφαρμογή; Πως μπορούμε να αναγνωρίσουμε την αντίσταση και πως πρέπει να την αντιμετωπίσουμε; Φάση 5: Αξιολόγηση – «Πως αποφασίζουμε εάν πρέπει να συνεχίσουμε;»

Εφαρμόζοντας όσα έχουμε μάθει