REVOW Re cognition of V alue o f W ork Πρώτη συνάντηση εργασίας, Πάτρα, 21/12/2100.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Advertisements

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF): Θεωρία και Πράξη - Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η εφαρμογή του στους κλάδους του Εμπορίου και του Αγροτικού.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
UNIVERSITY OF PATRAS DEPARTMENT OF MECHANICAL ENGINEERING AND AERONAUTICS LABORATORY OF TECHNOLOGY & STRENGTH OF MATERIALS HORIZON 2020 Η προετοιμασία.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
Παρουσίαση του έργου TANDEM και της εφαρμογής TANDEM Library 21/12/2010 How to establish intergenerational and -cultural communication and how to provide.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Τίτλος Ημερίδας: «Η υποστήριξη των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2006, 9: :00 στο Ξενοδοχείο PARK, Διεύθυνση: Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
ΗΜΕΡΙΔΑ Η Ηλεκτρονική Μάθηση στην Εκπαίδευση και Δια Βίου Κατάρτιση των Α.Μ.Ε.Α. Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010, Συνεδριακό Κέντρο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος» Τίτλος.
Συμπεράσματα Συνάντηση Αδελφοποιημένων πόλεων Δήμου Τρίπολης 21/9-24/9 ΤΡΙΠΟΛΗ 2012.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
This project has been founded with support form the European Commission. This presentation reflects the views only of the authors, and the Commission cannot.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
“We mean Business” Επενδύουμε στους νέους, στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ 16 Οκτωβρίου.
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
1 Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Εθνικό Δίκτυο Κινητικότητας Ερευνητών Παρόν και μέλλον.
ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το Δίκτυο Επιταχυνσιογράφων της Πάτρας (UPAN) Αθανασόπουλος, Γ.Α., Πολιτικός Μηχανικός, Καθηγητής,
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
“Πρακτική άσκηση Erasmus: Μοναδική εμπειρία ζωής” Ιταλία, Τορίνο Ιανουάριος 2013 – Ιούνιος 2013 Θεοδώρου Σοφία-Εμμανουέλα.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δρ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Leonardo da Vinci Certificate
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Δ. Παπαδημητρίου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Πατρών
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

REVOW Re cognition of V alue o f W ork Πρώτη συνάντηση εργασίας, Πάτρα, 21/12/2100

Συμμετέχοντες φορείς 1. The Education and Training Service Centre, ICELAND – project leader 2. Laboratory of Electronics, Department of Physics, University of Patras, GREECE 3. Department of Didactics, University College Capital, DENMARK 4. Irish Congress of Trade Unions, IRELAND Διάρκεια: 1/10/09 – 30/9/11 Χρηματοδότηση: Leonardo da Vinci, Lifelong Learning Programme, Transfer of Innovation

Η Ελληνική ερευνητική ομάδα Επιστημονικός υπεύθυνος Γ. Χαριτάντης, καθηγητής, διευθυντής Εργαστηρίου Ηλεκτρονικής, Πανεπιστήμιο Πατρών Μέλη ερευνητικής ομάδας  Θανάσης Καραλής, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών  Σοφία Κασόλα, ερευνήτρια, Πανεπιστήμιο Πατρών  Βασιλική Αθανασοπούλου, ψυχολόγος

Βασική ιδέα του προγράμματος  Η ανάπτυξη ενός πλαισίου αναγνώρισης ικανοτήτων και προσόντων που αποκτήθηκαν από την εργασία  Εργαζόμενοι ή άνεργοι με μικρή ή καθόλου τυπική εκπαίδευση, αλλά με επαγγελματική εμπειρία από τον εργασιακό χώρο  Τα βασικά εργαλεία έχουν αναπτυχθεί από το πρόγραμμα VOW  Επικαιροποίηση και ανάπτυξη νέων εργαλείων  Σύνδεση με το EQF και το υπό δημιουργία NQF

Η υλοποίηση στην Ελλάδα  Τα Επαγγελματικά Περιγράμματα και η σύνδεσή τους με το EQF και το NQF  Οι λόγοι επιλογής της ομάδας – στόχου (Μηχανικοί Αυτοκινήτου)  Η διαδικασία αναγνώρισης προσόντων  Η εμπειρία από την υλοποίηση του προγράμματος