ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Εθισμός στην Τεχνολογία
Άκου τι είπαν.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ

Η εργασία μας γίνεται με βάση ένα ερωτηματολόγιο που έγινε στο σχολείο μας. Έχει θέμα την επιλογή μας στα παιχνίδια σε σχέση με το φύλο

Σε αυτή τη διαφάνεια βλέπουμε ότι τα κορίτσια επιλέγουν σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και το θέμα του παιχνιδιού, ενώ ενημερώνονται από τους φίλους τους και από το internet. Το ίδιο και τα αγόρια. Αλλά τα αγόρια ενδιαφέρονται πιο πολύ για τα γραφικά και το θέμα του παιχνιδιού.

Σε αυτή την διαφάνεια θα δούμε ποια ηλεκτρονικά αρέσουν πιο πολύ στο κάθε φύλο. Στα κορίτσια αρέσουν τα κοινωνικά παιχνίδια όπως το SIMS και η φάρμα. Και συνήθως παίζουν μόνες τους. Το ίδιο κάνουν και τα αγόρια με τη διαφορά ότι αυτά προτιμούν τους αγώνες ταχύτητας και τα παιχνίδια περιπέτειας όπως το SAN ANDREAS.

Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε το πώς και πότε τα παιδιά κανονίζουν το παιχνίδι τους και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά. Πρώτα είναι οι υποχρεώσεις.

Εδώ βλέπουμε τις απαντήσεις των μαθητών για την πολύωρη ενασχόληση με τα παιχνίδια. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι αρνητική.

Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε τις προτιμήσεις των μαθητών στα επιτραπέζια παιχνίδια Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε το πόσο συχνά ασχολούνται οι μαθητές με τα παιχνίδια. οι περισσότεροι απάντησαν καθημερινά.

Σε αυτό το γράφημα παρατηρούμε πώς επηρεάζονται τα αγόρια και τα κορίτσια από το παιχνίδι. Διαπιστώνουμε πως το μεγαλύτερο ποσοστό των κοριτσιών επηρεάζονται με τον τρόπο σκέψης ενώ τα αγόρια με τον χαρακτήρα. Στο διπλανό γράφημα βλέπουμε αν τα σχόλια των παιδιών είναι θετικά ή αρνητικά. Και τα περισσότερα αγόρια αλλά και τα περισσότερα κορίτσια έκαναν θετικά σχόλια.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοριών και των κοριτσιών κερδίζουν διασκέδαση αλλά υπάρχει και μεγάλο ποσοστό που χαλαρώνουν από το παιχνίδι. Παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι σχολιάζουν σπάνια τη σχέση των παιδιών με το παιχνίδι.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΡΑΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΟΓΚΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ