ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Η εργασία μας γίνεται με βάση ένα ερωτηματολόγιο που έγινε στο σχολείο μας. Έχει θέμα την επιλογή μας στα παιχνίδια σε σχέση με το φύλο
Σε αυτή τη διαφάνεια βλέπουμε ότι τα κορίτσια επιλέγουν σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και το θέμα του παιχνιδιού, ενώ ενημερώνονται από τους φίλους τους και από το internet. Το ίδιο και τα αγόρια. Αλλά τα αγόρια ενδιαφέρονται πιο πολύ για τα γραφικά και το θέμα του παιχνιδιού.
Σε αυτή την διαφάνεια θα δούμε ποια ηλεκτρονικά αρέσουν πιο πολύ στο κάθε φύλο. Στα κορίτσια αρέσουν τα κοινωνικά παιχνίδια όπως το SIMS και η φάρμα. Και συνήθως παίζουν μόνες τους. Το ίδιο κάνουν και τα αγόρια με τη διαφορά ότι αυτά προτιμούν τους αγώνες ταχύτητας και τα παιχνίδια περιπέτειας όπως το SAN ANDREAS.
Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε το πώς και πότε τα παιδιά κανονίζουν το παιχνίδι τους και τα αποτελέσματα είναι συντριπτικά. Πρώτα είναι οι υποχρεώσεις.
Εδώ βλέπουμε τις απαντήσεις των μαθητών για την πολύωρη ενασχόληση με τα παιχνίδια. Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι αρνητική.
Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε τις προτιμήσεις των μαθητών στα επιτραπέζια παιχνίδια Σε αυτήν την διαφάνεια βλέπουμε το πόσο συχνά ασχολούνται οι μαθητές με τα παιχνίδια. οι περισσότεροι απάντησαν καθημερινά.
Σε αυτό το γράφημα παρατηρούμε πώς επηρεάζονται τα αγόρια και τα κορίτσια από το παιχνίδι. Διαπιστώνουμε πως το μεγαλύτερο ποσοστό των κοριτσιών επηρεάζονται με τον τρόπο σκέψης ενώ τα αγόρια με τον χαρακτήρα. Στο διπλανό γράφημα βλέπουμε αν τα σχόλια των παιδιών είναι θετικά ή αρνητικά. Και τα περισσότερα αγόρια αλλά και τα περισσότερα κορίτσια έκαναν θετικά σχόλια.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοριών και των κοριτσιών κερδίζουν διασκέδαση αλλά υπάρχει και μεγάλο ποσοστό που χαλαρώνουν από το παιχνίδι. Παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι σχολιάζουν σπάνια τη σχέση των παιδιών με το παιχνίδι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΡΑΚΙΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΟΓΚΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ