8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
2ο Εκπαιδευτικό σενάριο
Κρυστα ρακαλλιδου.
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών 8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών

Διδακτικό Σενάριο Ε΄ Τάξης Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Φούζας Παναγιώτης Αγγελίδης Κωνσταντίνος

Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Το σενάριο αυτό αφορά στο γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας της Ε΄ τάξης, ενότητα 4: Τα ζώα που ζουν κοντά μας. Υποενότητα: Ο Τεντέν και ο μιλού Πληροφορική Εικαστικά Μουσική Γεωγραφία

Τρέξε Μιλού!!! Κάτι συμβαίνει στο 8ο Δημοτικό!!! Τεν τεν και Μιλού Τρέξε Μιλού!!! Κάτι συμβαίνει στο 8ο Δημοτικό!!! Αλήθεια;;;;; Έρχομαι!!!!!! Κόκαλα θα βρω;;;

Συμβατότητα με τα νέα πιλοτικά προγράμματα σπουδών Διερευνητική-Βιωματική μάθηση Συνεργατική μάθηση Επικοινωνιακή προσέγγιση Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη γλώσσα Ενεργή συμμετοχή Παραγωγή γραπτού λόγου

Οργάνωση της διδασκαλίας Εργασία στο σύνολο της τάξης Ομάδες μεικτής ικανότητας Ατομικά

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ως προς το γνωστικό αντικείμενο Οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με διαφορετικές μορφές κειμένων, μέσα από τις οποίες μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για ζώα (ποίημα, πεζογράφημα, εικονογραφημένη ιστορία, μύθο), αντλούν πληροφορίες για τον τόπο και το χώρο που εξελίσσεται η ιστορία, εκφράζουν τα συναισθήματα που τους προκαλούν τα γεγονότα που διαδραματίζονται στην εικονογραφημένη ιστορία (ανατροφοδότηση) υποδυθούν ρόλους σε μια εικονογραφημένη ιστορία,

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 2. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία να εντοπίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός πολυτροπικού κειμένου (εικόνα + λόγος, απλές ή ελλειπτικές προτάσεις) συγκρίνουν ένα πολυτροπικό κείμενο με ένα περιγραφικό βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές, μετατρέπουν μια εικονογραφημένη ιστορία σε περιγραφικό κείμενο, συμπληρώσουν το διάλογο σε δοσμένη εικονογραφημένη ιστορία

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ 3. ως προς τη χρήση των νέων τεχνολογιών Αναζήτηση πληροφοριών μέσω διαδικτύου Δημιουργία εικονογραφημένων κειμένων με δοσμένο λογισμικό. (Comic Strip Creator) Χρησιμοποίηση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για τις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο. Να αξιολογούν τις πληροφορίες που λαμβάνουν.

Γνωστικά προαπαιτούμενα Οι μαθητές πρέπει να κατέχουν βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ. Ικανότητα κατανόησης κειμένου Εντοπισμός και αναγνώριση απλών και εξαρτημένων προτάσεων Επαφή με πολυτροπικά κείμενα

Υλικοτεχνική Υποδομή - Laptop ανά ομάδα - Projector - φύλλα εργασίας - πίνακας - βιβλίο μαθητή - Laptop ανά ομάδα - Projector - φύλλα εργασίας - περιοδικά, κόμικς

Εκτιμώμενη διάρκεια 1 δίωρο

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Συζήτηση στην τάξη Καταιγισμός ιδεών Διερευνητική μάθηση Ανακαλυπτική μάθηση Συνεργασία ομάδων

Το προτεινόμενο σενάριο (παρουσίαση δραστηριοτήτων με φύλλα εργασίας)

ΕΡΓΑΣΙΑ 1η Παρουσίαση διαφόρων κειμενικών ειδών ΕΡΓΑΣΙΑ 1η Παρουσίαση διαφόρων κειμενικών ειδών. Ζητείται από τις ομάδες εργασίας να επεξεργαστούν, να συγκρίνουν και να ανακοινώσουν τα αποτελέσματά τους στην ολομέλεια της τάξης

ΕΡΓΑΣΙΑ 2η

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Α. 1η διδακτική ώρα Παρουσίαση διαφορετικών κειμενικών ειδών (πεζό, ποίημα, μύθος, κόμικ) Ανταλλαγή ιδεών και επιλογή πολυτροπικού κειμένου Ανάγνωση της εικονογραφημένης ιστορίας Χρήση λεξικού Εντοπισμός των χαρακτηριστικών στοιχείων του κειμένου Υπόδυση ρόλων

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Β.2η διδακτική ώρα Βασικά στοιχεία ενός πολυτροπικού κειμένου Σύγκριση πολυτροπικού και περιγραφικού κειμένου Χρήση απλών και ελλειπτικών προτάσεων Χρήση γλώσσας με σημεία στίξης Μετατροπή εικονογραφημένης ιστορίας σε περιγραφικό κείμενο Ιστορία…χωρίς λόγια!

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Συνδυασμός εικόνας και λόγου Απλές και ελλειπτικές προτάσεις Συχνή χρήση σημείων στίξης Έκφραση συναισθημάτων

Επέκταση- αξιολόγηση Αρχική αξιολόγηση: συναισθήματα, συνεργασία, συμμετοχή Μηνύματα που παίρνουν Αυτοαξιολόγηση με τα φύλλα εργασίας Τελική αξιολόγηση: Ομαδοποίηση δυσκολιών, και ερμηνεία τους. Δημιουργία κόμικ.

Βιβλιογραφία-Αναφορές ΑΠΣ-ΔΕΠΠΣ Βιβλίο Γλώσσας Ε΄τάξης Τσίμας Β.- Διδακτικά σενάρια με τη συνδρομή των ΤΠΕ Σαμαρά Σ. – Λογισμικό εφαρμογών για τη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στο δημοτικό σχολείο.

Πώς φτιάχνουμε το δικό μας κόμικ Στην ομάδα σας επιλέξτε το θέμα του κόμικ σας και δώστε ένα τίτλο (Μπορείτε να πάρετε και μερικές ιδέες από το τετράδιο εργασιών):___________________________________________________________ Αποφασίστε ποια θα είναι τα πρόσωπα της ιστορίας σας και συμπληρώστε τον πιο κάτω πίνακα. 3. Αποφασίστε τον τόπο και το χρόνο που θα συμβεί η ιστορία σας και πώς θα τα δείξετε: Τόπος:__________________________________________________ Χρόνος:_________________________________________________ 4. Σκεφτείτε ποια θα είναι η έκπληξη στο τέλος της ιστορίας: _______________________________________________________

Πρόσωπα (ονόματα) Χαρακτήρας Εμφάνιση (χρώματα)

ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΑΣ Όνομα: ________________________Τάξη:__________ Ημερ.: ______ 1. Τα συννεφάκια με τα λόγια των ηρώων ταιριάζουν με τα σκίτσα μας; 2. Τα σκίτσα μας είναι τέτοια , ώστε κάποιος να αναγνωρίζει τους ήρωες σε όλα τα τετραγωνάκια (με βάση τα μαλλιά τους, τα ρούχα τους, κ.α.); 3. Μπορεί κάποιος να καταλάβει πού και πότε συμβαίνουν αυτά που διηγείται η ιστορία; 4. Είναι ξεκάθαρη στην ιστορία η ταυτότητα των ηρώων (όνομα, ιδιότητα, κ.α.); 5. Χρησιμοποιήσαμε τα κατάλληλα σημεία στίξης; 6. Χρησιμοποιήσαμε επιφωνήματα, διάφορους ήχους και γκριμάτσες για να δείξουμε τα συναισθήματα των ηρώων; 7. Υπάρχουν στο κόμικ μας χιουμοριστικά στοιχεία; 8. Χρησιμοποιήσαμε σωστά τα σημεία στίξης; 9. Αφήσαμε την έκπληξη για το τέλος;