Μέρος 1ο Πρόγραμμα Σπουδών Τμήμα ΗΜ&ΤΥ Μύθοι και Πραγματικότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Σενάριο.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Δημιουργία σεναρίου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέρος 1ο Πρόγραμμα Σπουδών Τμήμα ΗΜ&ΤΥ Μύθοι και Πραγματικότητα

Πρόγραμμα Σπουδών - Μύθοι Μύθος 1ος - Ο πιο μεγάλος μύθος. «Δεν υπάρχει πρόβλημα, το σύστημα (ΠΣ) είναι καλό» Μύθος 2ος «Το κράτος δεν διαθέτει πόρους» Μύθος 3ος. «Το κράτος ευθύνεται για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τμήμα» Μύθος 4ος. «Οι φοιτητές διαλύουν το σύστημα γιατί κάνουν καταλήψεις» Πηγή: “Τμήμα ΗΜ&ΤΥ: Hacking ή Re-engineering”, Κ. Θραμπουλίδης, 24/01/2002

ΠΣ - Πραγματικότητα Εμείς φταίμε γιατί: έχουμε αρκετούς πόρους, αλλά ελάχιστους αξιοποιούμε προς την σωστή κατεύθυνση. η πολιτεία μας έδωσε πολλές ελευθερίες τις οποίες δυστυχώς καταχραστήκαμε. Η εκπαίδευση επαφίεται στον πατριωτισμό (που κάποτε είχαμε) του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου οι φοιτητές μας, βρέθηκαν στην κατάσταση αυτή γιατί εμείς τους διαμορφώσαμε έτσι. Διετέλεσαν είσοδοι και έξοδοι κατά σειρά σε ένα «άθλιο γυμνάσιο» (το ζω σαν πατέρας μαθητή), ένα «άθλιο λύκειο» (μου το περιγράφουν και το πιστεύω) για να καταλήξουν σε ένα «άθλιο πανεπιστήμιο». Πηγή: “Τμήμα ΗΜ&ΤΥ: Hacking ή Re-engineering”, Κ. Θραμπουλίδης, 24/01/2002

Διαστάσεις ΠΣ Τρεις Διαστάσεις Προγράμματος Σπουδών: – Σχεδιασμός – Εφαρμογή – Αξιολόγηση

Σχεδιασμός ΠΣ - Πραγματικότητα Σχεδιασμός της 10ετίας του 80. Αποδεκτό από όλους ότι δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές απαιτήσεις Επικαλύψεις Απουσία βασικής ύλης Έλλειψη προαπαιτούμενης γνώσης

Εφαρμογή ΠΣ (1) Ακροατήρια φοιτητών σε αίθουσες των θέσεων Εργαστήρια ? Μη αξιοποίηση διαθέσιμων πόρων Έλλειψη πόρων ? Θα μπορούσαμε να το πούμε μόνο μετά την αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων

Εφαρμογή ΠΣ (2) – Ο ανταγωνισμός Μάθημα: Προγραμματισμός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Αξιολόγηση ΠΣ - Μύθος Σύστημα αξιολόγησης Πανεπιστημίου –Διαδικασία συμπλήρωσης έντυπου αξιολόγησης –Περιεχόμενο εντύπου –Αξιοποίηση αποτελεσμάτων διαδικασίας Στασιμότητα στην βελτίωση του όλου συστήματος

Αξιολόγηση ΠΣ - Πραγματικότητα Παντελής έλλειψη –συστήματος αξιολόγησης σε επίπεδο Τμήματος –κινήτρων για ενασχόληση με την εκπαιδευτική διαδικασία Τρέχουσα κατάσταση –Φοιτητές που δεν έχουν παρουσία στα αμφιθέατρα αξιολογούν το ΠΣ –Φοιτητές και ΜΦ αξιολογούν διδάσκοντες για τους οποίους δεν έχουν προσωπική άποψη, αλλά μεταφέρουν «τι άκουσαν» –Συνάδελφοι αξιολογούν συναδέλφους μεταφέροντας το «τι άκουσαν» για να πετύχουν τους «σκοπούς τους»

Αναβάθμιση ΠΣ Αναγκαία διαδικασία Source: ACM Computing Curriculum - Computer Engineering (Feb 2004)

Αναβάθμιση ΠΣ Θέλουμε – Μπορούμε ? «Θέλουμε να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση;» ερώτηση δική μου. «Μπορούμε να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση;» πολύ εύστοχη ερώτηση συναδέλφου. Μπορούμε να προσπαθήσουμε για να κάνουμε την υπέρβαση. Η κοινωνία το περιμένει από όλους μας.

Πρόταση (1) Ορισμός ολιγομελούς ομάδας σχεδιασμού Η ομάδα σχεδιασμού θα πρέπει να αποτελείται από άτομα ειδικών προδιαγραφών Κανένα αξιόλογο σύστημα δεν αναπτύχθηκε από γενική συνέλευση ατόμων δεν σχεδιάσθηκε από τους πόρους (resources) που θα το υλοποιήσουν δεν σχεδιάσθηκε από τις εισόδους του που θέλουν το συντομότερο και χωρίς κόπο να γίνουν έξοδοι του συστήματος. Πηγή: “Τμήμα ΗΜ&ΤΥ: Hacking ή Re-engineering” Κ. Θραμπουλίδης, 24/01/2002

Πρόταση (2) Ορισμός συμβουλευτικών επιτροπών Οργάνωση συμβουλευτικών επιτροπών : Ομάδα μελών ΔΕΠ θα μεταφέρει την εμπειρία την γνώση και τις ιδέες της στην ομάδα σχεδιασμού. Ομάδα φοιτητών του 4ου και 5ου έτους με αποδεδειγμένη ενεργό συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία θα μεταφέρει την εμπειρία της από την τρέχουσα εκπαιδευτική διαδικασία. Σύλλογος των φοιτητών με δραστηριότητες που θα πρέπει να οριστούν Πηγή: “Τμήμα ΗΜ&ΤΥ: Hacking ή Re-engineering” Κ. Θραμπουλίδης, 24/01/2002

Πλαίσιο για πρόταση Επιτροπής ΘΠ Μόνο Ολοκληρωμένες προτάσεις Αναφορά στην διαδικασία δημιουργίας τους (σαφώς ορισμένη και ελεγχόμενη διαδικασία) Αναφορές σε πρωτότυπα προγράμματα σπουδών και προγράμματα σπουδών άλλων Πανεπιστημίων Μόνο τεκμηριωμένες τροποποιήσεις και επεκτάσεις

Πηγές προς αξιοποίηση ACM Curricula Recommendations – IEEE Computer Society/ACM Computing Curriculum - Computer Engineering / Conference Presentations –SIGCSE 2003 Presentation on the CCCE Report Example Software Engineering Undergraduate Programs