ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επιλογές Marketing & Logistics
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Τηλεματικές Εφαρμογές
Μεταφορές και Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η Διαχείριση του Πλούτου των Εθνών στο σύγχρονο Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον Οδυσσέας Κοψιδάς (ΠΕ 09, 17.05)
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης στο ΤΕΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Στρατηγική της Εφοδιαστικής Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής

Στρατηγική Επιχειρήσεων και Logistics Έννοια της Στρατηγικής. Επιχειρηματική Στρατηγική. Στρατηγικός Σχεδιασμός. Στρατηγική του εφοδιασμού. Στρατηγική των Διανομών. Στρατηγική Παροχής Υπηρεσιών. Στρατηγική των Πληροφοριών. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Έννοια της Στρατηγικής Μακροχρόνιος Σχεδιασμός. Σχεδιασμός αντιμετώπισης των ανταγωνιστών. Εντοπισμός και προετοιμασία για την ανάληψη και αντιμετώπιση του επιχειρηματικού κινδύνου. Σχεδιασμός υλοποίησης του επιχειρηματικού οράματος των επενδυτών. Συστηματική προετοιμασία για την προσέλκυση συνεργασιών. Συστηματική αξιοποίηση της δημιουργικότητας. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Μέρη της Επιχειρηματικής Στρατηγικής Επιχειρηματικό όραμα. Συγκρότηση της κεντρικής ομάδας των επενδυτών. Διατύπωση της «αλυσίδας αξίας». Προσέλκυση συνεργατών. Προσέλκυση χρηματοδοτών. Προσδιορισμός της φυσιογνωμίας της επιχείρησης στην αγορά. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Στρατηγικός Σχεδιασμός Αφορά την επενδυτική ομάδα και όχι τα στελέχη της επιχείρησης. Εντοπίζει τους επιχειρηματικούς κινδύνους και προετοιμάζει την αντιμετώπιση των περισσότερο πιθανών και σημαντικότερων. Διατυπώνει τις επιχειρηματικές αξίες (όπως είναι η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, η Εταιρική Διακυβέρνηση, η σχέση με το Οικολογικό Περιβάλλον). Διατυπώνει τους οικονομικούς στόχους, μακροχρόνια και σταδιακά. Διατυπώνει τα μοναδικά πλεονεκτήματα απέναντι στους ανταγωνιστές. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Στρατηγική του εφοδιασμού Σχέσεις με τους προμηθευτές. Σχεδιασμός των μεταφορών εφοδιασμού. Σχεδιασμός των εσωτερικών μεταφορών. Διατύπωση του συστήματος επιλογής προμηθευτών. Διατύπωση των κατευθύνσεων της πιστωτικής πολιτικής. Διασφάλιση των οδών εφοδιασμού. Εφοδιασμός ενεργειακών πόρων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Στρατηγική των Διανομών Επιλογή μεταξύ ιδιόκτητου ή ανεξάρτητου δικτύου διανομών. Επιλογή αποθηκευτικών θέσεων. Επιλογή συστημάτων παρακολούθησης αποθεμάτων. Επιλογή συστημάτων λήψης παραγγελιών. Επιλογή συστημάτων παρακολούθησης παραγγελιών – αποστολών – εισπράξεων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Στρατηγική Παροχής Υπηρεσιών Σύστημα σύναψης συμφωνιών. Σύστημα επιλογής των σημείων παροχής υπηρεσιών. Σύστημα προμήθειας, διάθεσης, παρακολούθησης και διαχείρισης υλικών. Σύστημα πιστοποίησης της παροχής της υπηρεσίας. Σύστημα εξασφάλισης σημείων υπεροχής, απέναντι στους ανταγωνιστές. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Στρατηγική των Πληροφοριών Διατύπωση στόχων που αφορούν: Την ασφάλεια των πληροφοριών, από: Διαρροές στους ανταγωνιστές. Ακεραιότητα των πληροφοριών – προστασία από εξωτερικές επιθέσεις. Εγκυρότητα και επιβεβαίωση των πληροφοριών. Την έκταση των πληροφοριών που απαιτούνται. Τον τρόπο αξιοποίησης των πληροφοριών. Την έκταση της χρήσης πληροφορικών συστημάτων. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Μεθοδολογία της Στρατηγικής Ανάλυση του εξωτερικού Περιβάλλοντος. Ανάλυση του εσωτερικού Περιβάλλοντος. Εκτίμηση του επιχειρηματικού κινδύνου. Εκτίμηση της δυναμικής της αγοράς του μεταφορικού έργου. Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης στο ΤΕΙ Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Υποδείγματα (μοντέλα) Στρατηγικής Ανάλυσης Το πρότυπο του Porter. Το πρότυπο του Boston Consulting Group. Το πρότυπο του Igor Ansoff. Η ανάλυση SWOT. Η ανάλυση PEST. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Το πρότυπο του Porter Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ισχύς των μεταφορέων Τάση μεταβολής της αξίας της γης Ισχύς των προμηθευτών Ισχύς των πελατών Τάση εισόδου νέων ανταγωνιστών Τάση υποκατάστασης προϊόντων Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Το Υπόδειγμα του Boston Consulting Group Στόχοι επενδύσεων σε: Μεταφορικά μέσα. Αποθήκες. Πληροφορικά Συστήματα. Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού. Επέκταση συνεργασιών. Έρευνα και Τεχνολογική Ανάπτυξη Μεταφορών και Διαχείρισης Αποθεμάτων. Έρευνα Marketing για τις μεταβολές στις επιθυμίες των πελατών. Αποφάσεις των επενδυτών: Να μεγιστοποιήσουν την περιουσία και τα κέρδη; Να εισπράξουν όσα περισσότερα μπορούν μέχρι να διαλυθεί η επιχείρηση; Να διαφοροποιήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή την ίδια την επιχείρηση; Να πουλήσουν όσο ακριβότερα μπορούν ή να κλείσουν την επιχείρηση; Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Το Υπόδειγμα του Igor Ansoff Σε σχέση με τις Μεταφορές: Περισσότερα μέσα; Νεώτερα μέσα; Ταχύτερα μέσα; Ανεξάρτητα; Σε σχέση με τις Αποθήκες: Κεντρικές; Διάσπαρτες; Διαφορετικού τύπου; Σε σχέση με τις πληροφορίες: Περισσότερες; Διαφορετικές; Νέες; Δίκτυα διανομών: Ταχύτερα; Ασφαλέστερα; Διαφορετικά; Καινοτόμα; ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΝΕΑ ΑΓΟΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ Ανάπτυξη της αγοράς Διείσδυση σε νέες αγορές Διαφοροποίηση Ανάπτυξη Προϊόντων – Υπηρεσιών Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Η ανάλυση SWOT Συγκριτική ανάλυση σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Strengths (στοιχεία υπεροχής). Weaknesses (στοιχεία υστέρησης). Opportunities (ευκαιρίες). Threats (απειλές). Σε σχέση με την εφοδιαστική αλυσίδα: Οι ανταγωνιστές εξετάζονται και συγκρίνονται ως προς την ισχύ τους απέναντι στους προμηθευτές, τους ανεξάρτητους μεταφορείς, τα δίκτυα διανομών, τα χρηματοδοτικά ιδρύματα (που μεσολαβούν στις διεθνείς μεταφορές), την προνομιακή πρόσβαση στην πληροφορία, τη δημοσιοποιημένη φερεγγυότητα και την έκταση της ακίνητης περιουσίας, ιδιόκτητης ή ενοικιασμένης. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής Η ανάλυση PEST Πρόκειται για την ανάλυση του ευρύτερου περιβάλλοντος, χρήσιμη για την εκτίμηση του επιχειρηματικού κινδύνου. Political (πολιτικό). Economic (Οικονομικό). Socio-cultural (κοινωνικό – εθιμικό). Technological (Τεχνολογικό). Σε ότι αφορά την εφοδιαστική αλυσίδα, εξετάζεται το απρόσκοπτο των μεταφορών των πρώτων υλών και προϊόντων, την εξέλιξη του κόστους μεταφορών και αποθήκευσης, τις τοπικές συνήθειες, τις εξελίξεις της τεχνολογίας μεταφορών, αποθήκευσης και πληροφόρησης. Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής