Σεμινάριο Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2012 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ» Νέα Λογισμικά.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Πληροφορική Α’ Τάξης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Γιάννης Θωμαΐδης Πέτρος Οικονόμου
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δημοτικής, Προδημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών (21 Δεκεμβρίου 2010) Δ’ Φάση Επιμόρφωσης.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2012 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Οργάνωση Σεμιναρίου Καλωσόρισμα – Γενική ενημέρωση Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών - Πληροφορίες, Πορεία και Εξελίξεις. Αξιολόγηση του Μαθητή. Στόχοι Σχολικής Χρονιάς. Παγκύπριες Εξετάσεις.

Διδακτέα Ύλη Μαθηματικών Διδακτέα Ύλη Μαθηματικών και Βιβλία Μαθηματικών Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Διδακτέα Ύλη Μαθηματικών και Βιβλία Μαθηματικών Τεχνικής Εκπαίδευσης. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ

Πιλοτική Εφαρμογή Νέων Ωρολογίων Πιλοτική εφαρμογή σε ένα Γυμνάσιο κατά επαρχία Γυμνάσια Νήσου, Τσίρειο, Πετράκη Κυπριανού και Έμπας. Διδακτικές περίοδοι (Α=5, Β=4, Γ=4) των 40 λεπτών. Έχουμε ζητήσει και πήραμε διαβεβαιώσεις ΟΧΙ 80-λεπτα.

Εποπτικό Υλικό από την Αποθήκη του ΥΠΠ Ιστοσελίδα Αποθήκης ΥΠΠ – Εποπτικό Υλικό Μαθηματικών: http://www.moec.gov.cy/apothiki/ulika/dde/katalogos_epoptikon_mathimatikon.pdf

Εποπτικά Μέσα Μαθηματικών στην Αποθήκη του ΥΠΠ Γεωμετρικά Στερεά και τα Αναπτύγματα τους

με μαγνήτες

Εποπτικά Μέσα Μαθηματικών στην Αποθήκη του ΥΠΠ

Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σχολική Χρονιά 2012- 2013 Σεμινάριο Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2012

Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σχολική Χρονιά 2012-13 Μαθηματικά Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου: Εκτεταμένη εισαγ. ΝΑΠ Μαθηματικών. Προγραμματισμός Ύλης. Νέα Βιβλία. Τέρμα στα βιβλιάρια. Επιμόρφωση – Σεμινάρια – Στήριξη (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) Καμιά αλλαγή στις περιόδους διδασκαλίας (4-3-4), εκτός των πιλοτικών σχολείων.

Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών 2010 - 2011 Εφαρμογή στην Α΄ Γυμνασίου 2011 - 2012 Εφαρμογή στην Α΄ και Β΄ Γυμνασίου 2012 - 2013 Εφαρμογή στην Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ Ιστοσελίδα Εκπαιδευτικού Υλικού: http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/ Αναλυτικό Πρόγραμμα (Εκτενές + Συνοπτικό) Εκπαιδευτικό υλικό (Σημειώσεις+Εφαρμογίδια+Παρουσιάσεις) Ανακοινώσεις Ηλεκτρονικές Διευθύνσεις Επιθεώρησης Μαθηματικών: dme-mathimatika@schools.ac.cy

Προγραμματισμός Ύλης Μαθηματικά Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου: Ενδεικτικοί προγραμματισμοί ανηρτημένοι στην ιστοσελίδα «Εκπαιδευτικό Υλικό» του ΥΠΠ.

Ανατροφοδότηση Ετοιμασία νέου υλικού Ανατροφοδότηση Ετοιμασία νέου υλικού Δόθηκε ανατροφοδότηση με διάφορους τρόπους από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς που τα εφάρμοσαν: Έντυπα που συμπληρώνονταν στα Σεμινάρια Ενημέρωσης Έντυπα που συμπληρώθηκαν στο τέλος της σχολικής χρονιάς E-mail Προσωπική επικοινωνία Επισκέψεις στις σχολικές μονάδες Λήφθηκαν σοβαρά και άμεσα υπόψη στην ετοιμασία και αναδιαμόρφωση του υλικού.

Τρόπος παρουσίασης του υλικού Συγκεντρωμένο το υλικό κάθε τάξης σε δύο τεύχη Έγχρωμη εκτύπωση του υλικού Αναδιαμόρφωση της παρουσίασης του υλικού στο βιβλίο: Εξερευνήσεις – Διερευνήσεις Μαθαίνω Δραστηριότητες Δραστηριότητες Ενότητας Δραστηριότητες Εμπλουτισμού Λήφθηκαν σοβαρά και άμεσα υπόψη στην ετοιμασία και αναδιαμόρφωση του υλικού.

Απαντήσεις των Δραστηριοτήτων (θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο) Δημιουργία και κυκλοφορία CD με συγκεντρωμένα όλα τα εφαρμογίδια και όλο το υλικό κάθε τάξης (1 cd για κάθε μαθητή και καθηγητή) Ενδεικτικό Δοκίμιο Αξιολόγησης για κάθε τάξη Υποστήριξη των συναδέλφων από την Ομάδα Υποστήριξης των ΝΑΠ, με καθορισμένες επισκέψεις στις σχολικές μονάδες.

ΒΙΒΛΙΑ Για καλύτερο προγραμματισμό της ύλης έχουν εκδοθεί βιβλία. Για κάθε τάξη του Γυμνασίου υπάρχει τόμος Α και τόμος Β. Ο τόμος Α για κάθε τάξη βρίσκεται ήδη τυπωμένος στα σχολεία. Ο τόμος Β αναμένεται να βρίσκεται στα σχολεία πολύ σύντομα. Όλοι οι τόμοι της Α΄ της Β΄ και ο πρώτος τόμος της Γ΄ τάξης είναι ήδη αναρτημένοι στο διαδίκτυο.

Α΄ Γυμνασίου

Α΄ Γυμνασίου Επανάληψη από το Δημοτικό! Προτείνονται: 5 περίοδοι Α΄ Γυμνασίου Επανάληψη από το Δημοτικό! Προτείνονται: 5 περίοδοι Αξία θέσης ψηφίου – Στρογγυλοποίηση Πράξεις Φυσικών, Δεκαδικών και Κλασματικών Αριθμών Μέτρηση (Τριγώνου – Τετραγώνου – Ορθογωνίου – Παραλληλογράμμου) Έλεγχος και ανάκληση των προαπαιτούμενων γνώσεων για την ύλη του Γυμνασίου ΝΕΟ!

Α΄ Γυμνασίου Αριθμοί Βασικές πρωταρχικές έννοιες Συνόλων Α΄ Γυμνασίου Βασικές πρωταρχικές έννοιες Συνόλων Προτείνονται: 3 περίοδοι Αριθμοί Προτείνονται: 14 περίοδοι Έννοια της μεταβλητής, αλγεβρική παράσταση, ισότητα, ιδιότητες ισοτήτων, επίλυση εξίσωσης (με ιδιότητες ισοτήτων αλλά και με γνωστούς αλγόριθμους) Δυνάμεις με έκθετη και βάση φυσικό αριθμό Συστήματα Αρίθμησης ΝΕΟ! ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ!

Α΄ Γυμνασίου Διαιρετότητα Ακέραιοι – Ρητοί Αριθμοί Εξισώσεις Α΄ Γυμνασίου Διαιρετότητα Προτείνονται: 10 περίοδοι Ακέραιοι – Ρητοί Αριθμοί Εξισώσεις Προτείνονται: 24 περίοδοι + ( 10 Δυνάμεις) Ακέραιοι – Ρητοί ενοποιήθηκαν σε ένα κεφάλαιο Γίνεται επέκταση στην επίλυση εξίσωσης στο σύνολο των Ρητών Αριθμών. ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ!

Α΄ Γυμνασίου Βασικές Γεωμετρικές Έννοιες Δυνάμεις Ρητών Αριθμών Α΄ Γυμνασίου Βασικές Γεωμετρικές Έννοιες Προτείνονται: 14 περίοδοι Ενοποιηθήκαν κάποιες έννοιες, Κατασκευάστηκαν και βελτιώθηκαν εφαρμογίδια Δυνάμεις Ρητών Αριθμών Προτείνονται: 10 περίοδοι Απλοποιήθηκαν οι δραστηριότητες και με ακέραιο εκθέτη ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ! ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ!

Α΄ Γυμνασίου Συναρτήσεις Παράλληλες ευθείες/Τρίγωνα/Συμμετρία Α΄ Γυμνασίου Συναρτήσεις Προτείνονται: 6 περίοδοι Παράλληλες ευθείες/Τρίγωνα/Συμμετρία Προτείνονται: 14 περίοδοι Λόγοι - Αναλογίες Προτείνονται: 12 περίοδοι Ιδιότητες των αναλογιών, ποσοστά και προβλήματα καταναλωτή Στατιστική - Πιθανότητες Προτείνονται: 8 περίοδοι Απλοποιήθηκαν έννοιες ( π.χ συνεχής – διακριτή μεταβλητή, ιστογράμματα) ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ! ΝΕΟ! ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ!

Β΄ Γυμνασίου

Β΄ Γυμνασίου Αναδιαμόρφωση της σειράς των ενοτήτων που θα διδαχθούν Β΄ Γυμνασίου Αναδιαμόρφωση της σειράς των ενοτήτων που θα διδαχθούν Σύνολα Αλγεβρικές Παραστάσεις – Ταυτότητες Εξισώσεις – Ανισώσεις Γεωμετρία Ι Πυθαγόρειο Θεώρημα – Πραγματικοί Αριθμοί Συναρτήσεις – Συστήματα Λόγοι – Αναλογίες Γεωμετρία ΙΙ: ( Τετράπλευρα – Κύκλος) Στατιστική – Πιθανότητες Τριγωνομετρία

Β΄ Γυμνασίου Προτείνονται: 3 περίοδοι Προτείνονται: 6 περίοδοι Β΄ Γυμνασίου Επανάληψη από Α΄ Γυμνασίου Προτείνονται: 3 περίοδοι Σύνολα Προτείνονται: 6 περίοδοι Αλγεβρικές Παραστάσεις – Ταυτότητες Προτείνονται: 10 περίοδοι Προστέθηκαν οι ταυτότητες Εξισώσεις - Ανισώσεις Προτείνονται: 8 περίοδοι Η επίλυση εξίσωσης μεταφέρθηκε στην Α΄ Προστέθηκαν οι ανισώσεις

Β΄ Γυμνασίου Συναρτήσεις – Συστήματα Λόγοι - Αναλογίες Γεωμετρία Ι Β΄ Γυμνασίου Γεωμετρία Ι Προτείνονται: 8 περίοδοι Πυθαγόρειο Θεώρημα – Πραγματικοί Αριθμοί Προτείνονται: 10 περίοδοι Συναρτήσεις – Συστήματα Προτείνονται: 12 περίοδοι Λόγοι - Αναλογίες Προστέθηκαν τα ποσοστά, οι ιδιότητες των αναλογιών και τα προβλήματα του καταναλωτή

Β΄ Γυμνασίου Γεωμετρία ΙΙ ( Τετράπλευρα – Κύκλος) Β΄ Γυμνασίου Γεωμετρία ΙΙ ( Τετράπλευρα – Κύκλος) Προτείνονται: 12 περίοδοι Στατιστική – Πιθανότητες Προτείνονται: 5 περίοδοι Τριγωνομετρία Προτείνονται: 4 περίοδοι

Γ΄ Γυμνασίου

ΝΕΟ! Γ΄ Γυμνασίου Επανάληψη (4 π.) Γ΄ Γυμνασίου Επανάληψη (4 π.) Ιδιότητες Αναλογιών – Ποσοστά (5 π.) Ανισώσεις – Απόλυτη Τιμή (6 π.) Αλγεβρικές Παραστάσεις (32 π.) Στατιστική - Πιθανότητες (5 π.) Τριγωνομετρία (7 π.) Γραμμικά Συστήματα - Ευθεία (6 π.) Εξισώσεις (7 π.) Συναρτήσεις (8 π.) Γεωμετρία (28 π.) Στερεομετρία (7 π.) ΝΕΟ!

Εξερεύνηση: Χαρακτηριστικά Δομής κάθε Ενότητας Μια δραστηριότητα μέσα από την οποία θα φαίνεται η ανάγκη της έννοιας που θα ακολουθήσει.

Διερεύνηση: Χαρακτηριστικά Δομής κάθε Ενότητας Δραστηριότητα μέσα από την οποία ο μαθητής διερευνά σχέσεις γύρω από την νέα έννοια.

Μαθαίνω Χαρακτηριστικά Δομής κάθε Ενότητας Η θεωρία γύρω από την έννοια την οποία μελετούμε.

Δραστηριότητες Χαρακτηριστικά Δομής κάθε Ενότητας Δραστηριότητες: Παραδείγματα και ασκήσεις με απλές εφαρμογές. Δραστηριότητες Εμπλουτισμού: Δραστηριότητες που στοχεύουν κυρίως τους χαρισματικούς μαθητές.

Τεχνολογία Δραστηριότητες με λογισμικά μαθηματικών που θα βοηθήσουν το μαθητή στην καλύτερη κατανόηση της έννοιας. Geogebra Cabri II Plus

Χρήση τεχνολογίας Όπου υπάρχει δυνατότητα εργαστηρίου να γίνονται οι προτεινόμενες δραστηριότητες-κατασκευές από τους μαθητές. Όταν δεν υπάρχει εργαστήριο να γίνεται χρήση του Η.Υ, που παραχωρήθηκε από την υπηρεσία και ενός βιντεο-προβολέα από το σχολείο, για την παρουσίαση έτοιμων εφαρμογιδίων. Η αίθουσα Μαθηματικών είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική, παραγωγική εφαρμογή του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος στα Μαθηματικά.

2011-2012 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών 2011-2012 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Οι εκπαιδευτικοί χωρίζονταν σε ομάδες των 20-25 και γινόταν επιμόρφωση από την ομάδα υποστήριξης. Συναντήσεις κατά τάξη Επισκέψεις Επιθεωρητών και Ομάδας υποστήριξης σε όσα σχολεία το ζητήσουν.

Επιμόρφωση – Στήριξη για τα ΝΑΠ Μαθηματικών επιτόπου Υπό την ευθύνη του Π.Ι. Επιμόρφωση στα σχολεία (χωρίς απουσίες και χάσιμο διδακτικού χρόνου) Συνεχής επικοινωνία και ανατροφοδότηση για αντιμετώπιση δυσκολιών Δημιουργία δικτύων σχολείων – συνεργασία σχολείων – καθηγητών δειγματικές διδασκαλίες, μικροδιδασκαλίες, κοινοί σχεδιασμοί, σχέδια μαθήματος, ανταλλαγή γνώσεων, εμπειρίας και τεχνογνωσίας.

Επιμόρφωση – Στήριξη για τα ΝΑΠ Μαθηματικών Επιμόρφωση για όλους τους διδάσκοντες το μάθημα των Μαθηματικών στα Γυμνάσια (4 φορές ετήσια) Ενημέρωση δ/ντών με εισηγήσεις για καλύτερο προγραμματισμό της σχολικής μονάδας με στόχο πιο αποδοτική επιμόρφωση (πχ. κοινή κενή, ώρες στήριξης, ανταλλαγή περιόδων κλπ.)

Επιμόρφωση – Στήριξη για τα ΝΑΠ Μαθηματικών Η επιμόρφωση θα γίνεται σε σχολική βάση. 2-3 γειτονικά σχολεία αποτελούν ένα δίκτυο. Το κάθε δίκτυο έχει τον εκπαιδευτή του. Συνολικά θα γίνουν 4 συναντήσεις κάθε δικτύου με τον εκπαιδευτή του. Κάθε συνάντηση θα γίνεται σε 2 διδακτικές περιόδους σε ένα από τα σχολεία. Άμεση επαφή μεταξύ των καθηγητών του δικτύου.

Επιμόρφωση – Στήριξη για τα ΝΑΠ Μαθηματικών Η συνεργασία μεταξύ των σχολείων κάθε δικτύου μαζί με τον επιμορφωτή τους θα είναι συνεχής και δε θα περιορίζεται μόνο στις 4 ημέρες των επιμορφωτικών συναντήσεων. Εκείνες τις περιόδους θα μπορούν να πραγματοποιούν επιπρόσθετες επιμορφωτικές δραστηριότητες σε μεταξύ τους συνεργασία, (πχ παρουσιάσεις του νέου αναλυτικού, δειγματικές και μικρο- διδασκαλίες, κοινοί σχεδιασμοί και σχέδια μαθημάτων, ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και τεχνογνωσίας).