ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΗΜΕΡΑ
Οι υπηρεσίες της ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ και των επιμέρους δομών Καθ. Κυριαζής Πιτιλάκης, Επιστ. Υπεύθυνος ΔΑΣΤΑ ΑΠΘ.
‘’Γυναίκες, Απασχόληση και Τοπική Οικονομία στο Αιγαίο-MEVEL’’
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Συντονιστής Φορέας Intercollege Φορείς Υλοποίησης ΟΕΒ - Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων ΠΕΟ- Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία ΚΙΣΑ – Κίνηση.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ συγχρηματοδοτούμενες από το ΕΤΠΑ (Μέτρο 4.2) και το ΕΚΤ (Μέτρο 4.3)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
Απολογισμός ενεργειών της πράξης «ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΘΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ»
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες τις ενέργειες και τις υπηρεσίες που έχουν σαν στόχο την πληροφόρηση, τον προσανατολισμό και την υποστήριξη των ατόμων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. ● Επίσης παρέχει συστηματική υποστήριξη στους ωφελούμενους έτσι ώστε μέσα από τις ατομικές συνεδρίες να ενισχύσει το επίπεδο αυτοεκτίμησής τους και αυτοπεποίθησή τους καθώς και το επίπεδο της αυτενέργειας τους. ● Επίσης στοχεύει στο να βοηθήσει τους ωφελούμενους να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες, να αποκτήσουν “θετικές στάσεις” ζωής και να τους ενισχύσει τα εσωτερικά τους κίνητρα για ενεργό συμμετοχή στην αγορά εργασίας.

● Από 20 έως 24 Φεβρουαρίου τα στελέχη της συμβουλευτικής πραγματοποίησαν την πρώτη επαφή με τους υποψήφιους ωφελούμενους. Οι ωφελούμενοι με τη βοήθεια της επιστημονικής ομάδας συμπλήρωσαν το ΄Έντυπο Συνέντευξης, όπως αυτό προβλεπόταν από τον οδηγό εφαρμογής του προγράμματος. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν ατομικές συνεντεύξεις με όλους τους υποψηφίους, ώστε να διερευνηθεί η ικανότητα και η πραγματική διάθεσή τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα. ● Με την ολοκλήρωση της πρώτης συνέντευξης, τα Στελέχη της Συμβουλευτικής συνεδρίασαν και αξιολόγησαν τις πληροφορίες που είχαν συγκεντρωθεί για κάθε υποψήφιο ξεχωριστά. Λαμβάνοντας υπόψη τα διαμορφωμένα κριτήρια αξιολόγησης, η επιστημονική ομάδα προχώρησε στη σύνταξη καταλόγου με τους προτεινόμενους ωφελούμενους, τους επιλαχόντες, τους απορριφθέντες και τις προτεινόμενες δράσεις στις οποίες θα συμμετέχουν βάση των πληροφοριών που είχαν επεξεργαστεί. ● Στην πρώτη αυτή φάση ιδιαίτερα προβλήματα δεν παρουσιάστηκαν.

● Τον Μάιο του 2006 η τριμελής Επιτροπή ενέταξε στο σχέδιο 9 ωφελούμενους, για την δράση των Νέων Ελεύθερων Επαγγελματιών και ουσιαστικά ξεκίνησε η δράση τις συμβουλευτικής. ● Τον Ιούνιο του 2006 η τριμελής Επιτροπή ενέταξε στο σχέδιο και τους υπόλοιπους 90 ωφελούμενους, ώστε να συμπληρωθεί ο κατάλογος των ωφελουμένων. ● Με την ολοκλήρωση του καταλόγου και την έναρξη των συνεδριών η συμβουλευτική πραγματοποίησε ημερίδα με την συνεργασία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ευρυτανίας και του ΟΑΕΔ. ● Έως το τέλος του 2006 πραγματοποιήθηκαν 699 συνεδρίες από το σύνολο των 1683 συνεδριών. ● Έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περίπου 1400 συνεδρίες.

● Σε όλη αυτή την διάρκεια τις συμβουλευτικής διαδικασίας παρουσιάστηκαν και ορισμένα προβλήματα. Αυτά είχαν να κάνουν με την αποχώρηση ορισμένων ωφελουμένων από το πρόγραμμα καθώς και με την μη συμπλήρωση του αριθμού των ατόμων για το τρίτο πρόγραμμα κατάρτισης. Αυτό ξεπεράστηκε με την είσοδο νέων ατόμων στο πρόγραμμα. ● Επίσης η αδυναμία να προωθηθούν στη απασχόληση ορισμένοι ωφελούμενοι και ιδιαίτερα αυτοί που είχαν επιλεγεί για τις ΝΘΕ οδήγησε την τριμελή επιτροπή στην αλλαγή των θέσεων αυτών σε θέσεις STAGE και στην είσοδο νέων ωφελουμένων. ● Η αποχώρηση και η είσοδο νέων ατόμων στο πρόγραμμα αποτελεί ίσος και την μεγαλύτερη δυσκολία στην όλη διαδικασία της συμβουλευτικής διαδικασίας.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η θεματικές ενότητες που αναπτύχθηκαν στη συμβουλευτική είναι η εξής: ● Προσέγγιση Ενημέρωση Στόχος της συνεδρίας αυτής ήταν η προσέγγιση, η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η ενεργοποίηση των ωφελουμένων έτσι ώστε να συμμετέχουν στις διαδικασίες του προγράμματος. Επίσης να απαντήσει στα ατομικά ερωτήματα και τους προβληματισμούς των ωφελουμένων. ● Υπηρεσίες πληροφόρησης Στόχος εδώ ήταν η εκπαίδευση των ανέργων ώστε να αποκτήσουν τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες στην πρόσβαση και την αποτελεσματική χρήση των πηγών πληροφόρησης. Τους δόθηκε αναλυτικό έντυπο με χρήσιμες πληροφορίες. ● Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων Σκοπός αυτής της θεματική ενότητας ήταν η διερεύνηση, η καλλιέργεια και η ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων σύμφωνα με τους στόχους του και τη φιλοσοφία του σχεδίου.

● Εκπαίδευση στην οργάνωση σχεδίου σταδιοδρομίας Σ' αυτή την θεματική ενότητα οι ωφελούμενοι εκπαιδεύτηκαν στην διαμόρφωση του ατομικού τους πλάνου σταδιοδρομίας, καθώς και στην ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης στην λήψη των αποφάσεών τους. Τους δόθηκε ειδικό έντυπο όπου έφτιαξαν το δικό τους πλάνο σταδιοδρομίας με την βοήθεια του συμβούλου. ● Ατομική ψυχοκοινωνική στήριξη Στόχος της συνεδρίας αυτής ήταν η ψυχοκοινωνική στήριξη του ατόμου ώστε μέσα από την διερεύνηση των ιδιαίτερων αναγκών του, να ενεργοποιηθεί για το σχεδιασμό του ατομικού του σχεδίου δράσης. ● Οικογενειακή συμβουλευτική Η συνεδρία αυτή στόχευε στην διερεύνηση των οικογενειακών προβλημάτων που ίσος να αντιμετώπιζε το άτομο και αυτά τα προβλήματα να δρούσαν ανασταλτικά στην προσπάθεια του για την ένταξή του στην αγορά εργασίας. ● Εκπαίδευση στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας Στόχος αυτής της συνεδρίας ήταν η εκπαίδευση και η εξοικείωση των ωφελουμένων με την έννοια της επιχείρησης και την προετοιμασία που απαιτείται. Δόθηκε στους ωφελούμενους ειδικό έντυπο.

● Εκπαίδευση σε τεχνικές εξεύρεσης εργασίας και προσέγγισης της αγοράς εργασίας Σκοπός αυτής της θεματικής ενότητας ήταν η ενδυνάμωση του ωφελουμένου ώστε να οργανώσει και να προετοιμάσει τη διαδικασία αναζήτησης εργασίας ή την ένταξή του σε κάποια από τις ενεργητικές πολιτικές απασχόλησης μέσα από την καλλιέργεια δεξιοτήτων αυτοπαρουσίαση και χρήσης του λόγου. Ο κάθε ωφελούμενος έφτιαξε το δικό του βιογραφικό με τη βοήθεια του συμβούλου καθώς μια προσομοίωση σε συνέντευξη επιλογής με εργοδότη. ● Διερεύνηση ατομικών διαφορών, ενδιαφερόντων, δεξιοτήτων Στόχος της συνεδρίας αυτής ήταν η υποστήριξη των ατόμων ώστε να αναπτύξουν μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους (αυτοεκτίμηση). Δόθηκε ειδικό έντυπο στους ωφελούμενους. ● Πληροφόρηση για θεσμικά, νομικά και εργασιακά θέματα Σ' αυτή την θεματική ενότητα οι ωφελούμενοι πληροφορήθηκαν για ορισμένα θέματα που αφορούν το εργασιακό τοπίο (εργασιακή νομοθεσία, δικαιώματα και υποχρεώσεις των εργαζομένων κ.α.λ).