Αξιολόγηση του μαθήματος Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές I Πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2010 και αφορά το Α’ εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2010-2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Υπουργείου Απασχόλησης &
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
1 Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Δημήτρης Πλεξουσάκης 10/2/2015ΗΥ180 – Μάθημα 1ο Διδάσκων: Δημήτρης Πλεξουσάκης Καθηγητής
«Ψηφιακά και Ενσωματωμένα Συστήματα – Βιομηχανικές Εφαρμογές Αιχμής»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Διδακτικό Προσωπικό: Παραδόσεις: Φροντιστήρια: Χρήστος Δ. Ταραντίλης
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Διδακτική Πληροφορικής
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση του μαθήματος Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές I Πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2010 και αφορά το Α’ εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους

Επεξήγηση συμβολισμών f i : Απόλυτη συχνότητα. Υπολογίστηκε με τη συνάρτηση FREQUENCY. p i %: Σχετική συχνότητα επί τοις εκατό. Υπολογίστηκε με τον τύπο p i %= (f i /N)*100, όπου Ν ο αριθμός των συμμετεχόντων στην αξιολόγηση του μαθήματος.

«Ταυτότητα» της έρευνας (1) Στην αξιολόγηση συμμετείχαν 103 άτομα, 39 φοιτητές και 64 φοιτήτριες. Φύλοfifi p i % Αγόρια3938% Κορίτσια6462%

«Ταυτότητα» της έρευνας (2) Από τις συμμετέχουσες και τους συμμετέχοντες, ενενήντα πέντε παρακολουθούν το 1 ο έτος σπουδών, ένας/μία το 2 ο, ένας/μία το 4 ο και έξι το 5 ο. Έτος Σπουδώνfifi p i % 1ο1ο %92% 2ο2ο 11%1% 3ο3ο 00% 4ο4ο 11% 5ο5ο 66%

Προσέλευση των φοιτητών στο μάθημα fifi p i % Καθόλου44% Λίγο00% Μέτρια77% Πολύ111% Ανελλιπώς818179%79%

Λόγος παρακολούθησης ή μη του μαθήματος fifi p i % Δεν θεωρείται αναγκαία00% Το μάθημα είναι βαρετό00% Επαφή με τις/τους συναδέλφους22% Καλύτερη κατανόηση του μαθήματος9794% Δεν γνωρίζω/Δεν απαντώ44%

Πόσο αποτελεσματική κρίνετε την παρουσία του διδάσκοντα fifi p i % Καθόλου33% Λίγο99% Ικανοποιητική363635% Πάρα Πολύ424241%41% Υποδειγματική1313%

Βαθμός επίτευξης των σκοπών του μαθήματος fifi p i % Καθόλου33% Λίγο1817% Ικανοποιητικά3938% Πάρα Πολύ3534% Άριστα88%

Οι 11 παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις αφορούν το μάθημα

1.Χαρακτηρίζεται από δυσνόητες έννοιες fifi p i % Καθόλου66% Λίγο3231% Αρκετά4241% Πολύ77% Πάρα πολύ1616% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

2.Περιέχει πολλές μαθηματικές και στατιστικές έννοιες fifi p i % Καθόλου00% Λίγο1111% Αρκετά4039% Πολύ3534% Πάρα πολύ1717% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

3.Έχει σχέση με την πραγματικότητα fifi p i % Καθόλου33% Λίγο1010% Αρκετά2726% Πολύ3433% Πάρα πολύ2625% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ33%

4.Συνδέεται άμεσα με παράλληλα μαθήματα fifi p i % Καθόλου88% Λίγο1918% Αρκετά3231% Πολύ2322% Πάρα πολύ1918% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

5.Δίνει τις πληροφορίες και γνώσεις που είναι απαραίτητες για την εύρεση απασχόλησης fifi p i % Καθόλου11% Λίγο2120% Αρκετά3433% Πολύ1918% Πάρα πολύ2120% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ77%

6.Το περιεχόμενό του μαθήματος είναι ενδιαφέρον fifi p i % Καθόλου33% Λίγο1616% Αρκετά3736% Πολύ2928% Πάρα πολύ1817% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

7.Είναι χρήσιμο για τις σπουδές fifi p i % Καθόλου33% Λίγο88% Αρκετά3029% Πολύ3029% Πάρα πολύ2625% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ66%

8.Η ύλη διακρίνεται από συνοχή και οργάνωση fifi p i % Καθόλου55% Λίγο1414% Αρκετά3332% Πολύ3130% Πάρα πολύ2019% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

9.Χρειάζεται ενίσχυση με φροντιστήρια fifi p i % Καθόλου3332% Λίγο3029% Αρκετά1717% Πολύ99% Πάρα πολύ1212% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

10.Η ύλη διδάχτηκε με συγκεκριμένο πλάνο που είχε μοιραστεί στους φοιτητές fifi p i % Καθόλου1010% Λίγο1313% Αρκετά2524% Πολύ2322% Πάρα πολύ2524% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ77%

11.Χρησιμοποιήθηκε και άλλο υλικό εκτός του προσφερόμενου συγγράμματος fifi p i % Καθόλου44% Λίγο1616% Αρκετά1918% Πολύ2019% Πάρα πολύ3635% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ88%

Οι 7 παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις αφορούν το υλικό του μαθήματος

1.Τα παρεχόμενα συγγράμματα δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες & γνώσεις fifi p i % Καθόλου1918% Λίγο2726% Αρκετά2928% Πολύ1616% Πάρα πολύ66% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ66%

2.Τα παρεχόμενα συγγράμματα διευκολύνουν την κατανόηση της ύλης fifi p i % Καθόλου1212% Λίγο3332% Αρκετά3534% Πολύ1414% Πάρα πολύ44% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ55%

3.Οι παρεχόμενες σημειώσεις διακρίνονται από επάρκεια fifi p i % Καθόλου00% Λίγο1616% Αρκετά3130% Πολύ2423% Πάρα πολύ2928% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ33%

4.Οι παρεχόμενες σημειώσεις διακρίνονται από σαφήνεια fifi p i % Καθόλου00% Λίγο1414% Αρκετά3736% Πολύ2524% Πάρα πολύ2524% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

5.Υπήρξε χρήση πρόσθετου οπτικοακουστικού υλικού fifi p i % Καθόλου77% Λίγο88% Αρκετά1515% Πολύ2322% Πάρα πολύ4746% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ33%

6.Το υλικό του μαθήματος χρειάζεται αλλαγή fifi p i % Καθόλου1313% Λίγο5755% Αρκετά1313% Πολύ88% Πάρα πολύ66% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ66%

7.Θεωρείτε ότι η χρήση πρόσθετου οπτικοακουστικού υλικού βοηθάει στην κατανόηση του μαθήματος fifi p i % Καθόλου11% Λίγο88% Αρκετά1616% Πολύ2625% Πάρα πολύ4948% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ33%

Οι 12 παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις αφορούν τον διδάσκοντα (Αθ. Σταυρακούδη)

1.Παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους φοιτητές fifi p i % Καθόλου22% Λίγο2019% Αρκετά3433% Πολύ2423% Πάρα πολύ2322% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

2.Αγαπά το αντικείμενο που διδάσκει fifi p i % Καθόλου00% Λίγο55% Αρκετά2019% Πολύ2726% Πάρα πολύ4746% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ44%

3.Δείχνει ενδιαφέρον για την πρόοδο των φοιτητών fifi p i % Καθόλου1414% Λίγο2726% Αρκετά2625% Πολύ2221% Πάρα πολύ1010% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ44%

4.Είναι συνεπής στην προσέλευσή του στις παραδόσεις fifi p i % Καθόλου22% Λίγο77% Αρκετά2221% Πολύ2928% Πάρα πολύ4241% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

5.Διακρίνεται για τη σαφήνειά του fifi p i % Καθόλου44% Λίγο1414% Αρκετά4645% Πολύ2726% Πάρα πολύ1111% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

6.Έχει ζήλο για τη διδασκαλία fifi p i % Καθόλου44% Λίγο66% Αρκετά3736% Πολύ3029% Πάρα πολύ2019% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ66%

7.Έχει μεταδοτικότητα fifi p i % Καθόλου66% Λίγο2423% Αρκετά3534% Πολύ2221% Πάρα πολύ1515% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

8.Υποκινεί το ενδιαφέρον των φοιτητών για συμμετοχή στο μάθημα fifi p i % Καθόλου1212% Λίγο2221% Αρκετά3130% Πολύ2827% Πάρα πολύ1010% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

9.Ενσωματώνει νέες γνώσεις και εξελίξεις στο μάθημά του fifi p i % Καθόλου00% Λίγο1313% Αρκετά2827% Πολύ3231% Πάρα πολύ2827% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

10.Το μάθημά του έχει οργάνωση και συνοχή fifi p i % Καθόλου55% Λίγο66% Αρκετά3736% Πολύ2524% Πάρα πολύ2827% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

11.Ο ρυθμός διδασκαλίας είναι πολύ γρήγορος fifi p i % Καθόλου55% Λίγο3029% Αρκετά3635% Πολύ1717% Πάρα πολύ1515% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ00%

12.Συνδέει τη θεωρία με τα πραγματικά οικονομικά και κοινωνικά γεγονότα fifi p i % Καθόλου33% Λίγο88% Αρκετά3433% Πολύ2827% Πάρα πολύ2827% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

Οι 4 παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις αφορούν τις προσδοκίες των συμμετεχόντων από την παρακολούθηση του μαθήματος

1.Συμβάλλει στην απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων fifi p i % Ελάχιστες33% Χαμηλές88% Μέτριες3534% Υψηλές3837% Πολύ υψηλές1717% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

2.Είναι απαραίτητο για την ένταξη σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών fifi p i % Ελάχιστες22% Χαμηλές44% Μέτριες3635% Υψηλές3130% Πολύ υψηλές1817% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ1212%

3.Είναι απαραίτητο για την παρακολούθηση άλλων μαθημάτων fifi p i % Ελάχιστες1111% Χαμηλές2928% Μέτριες3736% Υψηλές1515% Πολύ υψηλές44% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ77%

4.Βοηθάει στην κατανόηση της ελληνικής πραγματικότητας fifi p i % Ελάχιστες1010% Χαμηλές2019% Μέτριες3837% Υψηλές2524% Πολύ υψηλές66% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ44%

Πόσο κατάλληλο ήταν το επίπεδο του μαθήματος; fifi p i % Καθόλου00% Λίγο66% Μέτριο3130% Πολύ4645% Πάρα πολύ1918% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

Πόσο κατάλληλες ήταν οι εργασίες για το μάθημα; fifi p i % Καθόλου00% Λίγο55% Μέτριες2726% Πολύ4241% Πάρα πολύ2726% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ22%

Τρόπος βαθμολόγησης fifi p i % Εξετάσεις3231% Εργασία33% Εξετάσεις και εργασία1717% Εξετάσεις, εργασία και παρουσίαση5150%

Οι 5 παρακάτω ερωτήσεις αφορούν τις υποδομές/την τεχνική και διοικητική στήριξη του προγράμματος σπουδών

1.Πόσο καλή υπήρξε η γραμματειακή υποστήριξη του τμήματος; fifi p i % Καθόλου καλή2827% Λίγο καλή3534% Αρκετά καλή2928% Πολύ καλή55% Πάρα πολύ καλή22% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ44%

2.Πόσο καλή υπήρξε η υλικοτεχνική υποδομή του τμήματος (αίθουσες, οπτικοακουστικό υλικό, κ.τ.λ.); fifi p i % Καθόλου καλή1010% Λίγο καλή1515% Αρκετά καλή3938% Πολύ καλή2726% Πάρα πολύ καλή1111% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

3.Πόσο καλή υπήρξε η διοικητική υποστήριξη (ανακοινώσεις, διανομή βιβλίων, κ.τ.λ.); fifi p i % Καθόλου καλή88% Λίγο καλή2221% Αρκετά καλή4342% Πολύ καλή2019% Πάρα πολύ καλή99% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

4.Πόσο καλή ήταν η επικοινωνία και η συνεργασία φοιτητή και γραμματείας; fifi p i % Καθόλου καλή2019% Λίγο καλή4746% Αρκετά καλή2322% Πολύ καλή66% Πάρα πολύ καλή22% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ55%

5.Πόσο καλή ήταν η επικοινωνία και η συνεργασία φοιτητή και διδακτικού-τεχνικού προσωπικού; (κυρίως στους υπολογιστές) fifi p i % Καθόλου καλή55% Λίγο καλή1414% Αρκετά καλή4847% Πολύ καλή2322% Πάρα πολύ καλή1212% Δεν ξέρω/Δεν απαντώ11%

Επιμέλεια-παρουσίαση Γκαρτζονίκα Κωνσταντίνα Γκριμμότσης Κωνσταντίνος Καραβοσιάνη Ευρυδίκη Μποβίλα Ίρις

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!