ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Advertisements

Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
" ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ" Eιρήνη Λουρδή, Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Μάρα Νικολαΐδου, Γιώργος Πυρουνάκης.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Η βασική αρχή του οικονομικού σχεδιασμού είναι η δημιουργία οικονομικών και κοινωνικών στόχων για το μέλλον, εκφρασμένων σε ποσοτικοποιημένα.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Πως αξιοποιούμε παραγωγικά στην καθημερινή λειτουργία του κράτους τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών; Θ.ΚΑΡΟΥΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Ελεγκτική Δημοσίου Τομέα: Οι πυλώνες της διεθνούς μεθοδολογίας
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Το κόστος Ποιότητας    
Ν.2861/2010.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (m-government) ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ  m-G2G (μεταξύ κυβερνητικών οργανισμών – δημόσιων υπηρεσιών)  m-G2E (μεταξύ κυβέρνησης και δημοσίων υπαλλήλων)  m-G2C (μεταξύ κυβέρνησης και πολιτών)  m-G2B (μεταξύ κυβέρνησης και επιχειρήσεων)

Φόρος εισοδήματος, Φόρος επιχειρήσεων, Εισφορές κοινωνικής ασφάλισης για τους εργαζόμενους, Φ.Π.Α., Τελωνειακές διασαφήσεις ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΣΟΔΩΝ Καταχώριση οχήματος, Πιστοποιητικά, Ανακοίνωση μετακόμισης, Έναρξη επιχείρησης, Υποβολή δεδομένων σε στατιστικές υπηρεσίες ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΩΝ Υπηρεσίες αναζήτησης εργασίας, Παροχές κοινωνικής ασφάλισης, Δήλωση στην αστυνομία, Δημόσιες βιβλιοθήκες, Υπηρεσίες υγείας, Δημόσιες προμήθειες ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Προσωπικά έγγραφα, Αίτηση οικοδομικής άδειας, Εγγραφή στην ανώτατη εκπαίδευση, Περιβαλλοντικές άδειες ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ – ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Βαθμολόγηση των Υπηρεσιών Κινητής Διακυβέρνησης ως προς τη Σημαντικότητά τους να Δοθούν μέσω Κινητών Συσκευών (για κάθε ένα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος χρήσης των κινητών συσκευών) Σύντομος χρόνος χρήσης της συσκευής Κρίσιμες χρονικά καταστάσεις Αυθόρμητες ανάγκες - αποφάσεις Ο χρήστης βρίσκεται μακριά από σπίτι / γραφείο Αξιοποίηση των “νεκρών” χρονικών περιόδων μιας μέρας mG2C Υπηρεσίες δημιουργίας εσόδων Χαμηλής σημαντικό- τητας Μέτριας (ή υψηλής ανάλογα με τις προθεσμίες) ΜέτριαςΧαμηλής mG2B Υπηρεσίες δημιουργίας εσόδων Χαμηλής Μέτριας (ή υψηλής ανάλογα με τις προθεσμίες) Χαμηλής Χαμηλής (ή μέτριας – τελωνειακές διασαφήσεις) Χαμηλής mG2C Υπηρεσίες καταχωρίσεων ΜέτριαςΧαμηλής Χαμηλής (ή μέτριας – πιστοποιητικά) Μέτριας

mG2B Υπηρεσίες καταχωρίσεων Χαμηλής (ή μέτριας – εταιρία) Χαμηλής Χαμηλής (ή μέτρια – εταιρία) Χαμηλής mG2C Ανταποδοτικές υπηρεσίες Υψηλής Μέτριας (ή υψηλής – υγεία, αστυνομία) Υψηλής Μέτριας (ή υψηλής – βιβλιοθήκες, αναζήτηση εργασίας) mG2B Ανταποδοτικές υπηρεσίες ΧαμηλήςΥψηλήςΧαμηλήςΜέτριαςΧαμηλής mG2C Υπηρεσίες χορήγησης αδειών Μέτριας Χαμηλής (ή μέτριας – εκπαίδευση) Μέτριας Μέτριας (ή υψηλής – εκπαίδευση) mG2B Υπηρεσίες χορήγησης αδειών Χαμηλής Υπηρεσίες αποκλειστικά για κινητές συσκευές Υψηλής

1 Όλες οι υπηρεσίες που μπορούν να προσφερθούν αποκλειστικά σε πλατφόρμες κινητών συσκευών (smartphones, tablets…) 2 mG2C ανταποδοτικές υπηρεσίες & mG2C υπηρεσίες χορήγησης αδειών (υπηρεσίες των οποίων η διάθεση σε κινητές συσκευές είναι σημαντική για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους) 3 Όλες οι άλλες υπηρεσίες που είναι απλά συμπληρωματικές των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΜΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ “Το σύνολο των χαρακτηριστικών των υπηρεσιών (και των κινητών συσκευών, μέσω των οποίων παρέχονται) σύμφωνα με τα οποία ικανοποιούνται οι εκφρασμένες αλλά και οι συναγόμενες ανάγκες των χρηστών με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο” Η ποιότητα είναι μετρήσιμο μέγεθος, ωστόσο δεν υπάρχει η απόλυτη συναίνεση αναφορικά με το ποιά είναι τα παραπάνω χαρακτηριστικά

Εξειδίκευση Σχεδίαση Πληροφόρηση Απτά στοιχεία Ασφάλεια / Ιδιωτικότητα Επίλυση προβλημάτων Εντύπωση Εξοπλισμός Περιβάλλον χρήσης Αξιοπιστία Παραμετροποί ηση Ποιότητα Αλληλεπίδρασης Ποιότητα Αποτελέσματος Ποιότητα Περιβάλλοντος Ποιότητα υπηρεσιών ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

Διαστάσεις Κριτήρια Ποιότητας Εξειδίκευση Άριστη γνώση της υπηρεσίας Απάντηση των ερωτήσεων του χρήστη από τον πάροχο Κατανόηση των αναγκών του χρήστη από τον πάροχο Κατανόηση από τον πάροχο ότι ο χρήστης βασίζεται στις γνώσεις του παρόχου Επίλυση προβλημάτων Ενδιαφέρον για την επίλυση των προβλημάτων του χρήστη Ύπαρξη τμήματος υποστήριξης του χρήστη Άμεση επίλυση των προβλημάτων του χρήστη Επίγνωση από τον πάροχο της σοβαρότητας ενός ενδεχόμενου προβλήματος της υπηρεσίας Πληροφόρηση Ακριβής πληροφόρηση από τον πάροχο Ενημέρωση του χρήστη για τον ακριβή χρόνο παροχής της υπηρεσίας Αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων / πληροφοριών του χρήστη Γνώση του παρόχου για τις ακριβείς πληροφορίες που χρειάζεται ο χρήστης Ασφάλεια / Ιδιωτικότητα Αίσθηση ασφάλειας στο χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια παροχής της υπηρεσίας Ύπαρξη πιστοποιητικού ασφάλειας Παροχή εγγυήσεων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη Αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων του χρήστη κατόπιν άδειάς του Προτεινόμενα Κριτήρια για την Ανάλυση των Διαστάσεων της Ποιότητας Υπηρεσιών Μέσω Κινητών Συσκευών

Διαστάσεις Κριτήρια Ποιότητας Παραμετρο- ποίηση Παροχή παραμετροποιημένων υπηρεσιών στο χρήστη Αντιμετώπιση προβλημάτων του χρήστη κατά περίπτωση Παροχή εξατομικευμένων πληροφοριών στο χρήστη Κάλυψη εξατομικευμένων προσδοκιών του χρήστη Εξοπλισμός Αξιοποίηση στο έπακρο των δυνατοτήτων του τηλεπικοινωνιακού δικτύου Αξιοποίηση στο έπακρο των δυνατοτήτων της κινητής συσκευής του χρήστη Υψηλή ταχύτητα απόκρισης της υπηρεσίας Σχεδίαση Περιβάλλον αλληλεπίδρασης (οθόνες/φόρμες) υψηλής αισθητικής Ευχρηστία στις οθόνες/φόρμες μιας υπηρεσίας Καθοδήγηση του χρήστη μέσα από οθόνες/φόρμες όταν απαιτείται Απλοποίηση των απαιτούμενων ενεργειών του χρήστη Περιβάλλον χρήσης Αξιοποίηση πληροφοριών θέσης της κινητής συσκευής από την υπηρεσία Λειτουργία υπηρεσίας σε συνθήκες ασταθούς σύνδεσης Ανταπόκριση υπηρεσίας σε συνθήκες μειωμένης φωτεινότητας / θορύβου Προτεινόμενα Κριτήρια για την Ανάλυση των Διαστάσεων της Ποιότητας Υπηρεσιών Μέσω Κινητών Συσκευών (2)

Διαστάσεις Κριτήρια Ποιότητας Αξιοπιστία Ολοκλήρωση της υπηρεσίας εντός των προβλεπόμενων ορίων Ενημέρωση από τον πάροχο για ενδεχόμενες χρονικές καθυστερήσεις παράδοσης της υπηρεσίας Δυνατότητα ακύρωσης/συνέχισης της υπηρεσίας σε ενδεχόμενες καθυστερήσεις Απτά στοιχεία Δυνατότητα εκτύπωσης από την υπηρεσία στοιχείων που παρήχθησαν ή/και ζητήθηκαν Παροχή διαβεβαιώσεων από τον πάροχο για την ολοκλήρωση ή μη της διαδικασίας Δυνατότητα αποστολής από την υπηρεσία στοιχείων που παρήχθησαν ή/και ζητήθηκαν σε προορισμό που επιλέγει ο χρήστης Εντύπωση Διακοπή στην παροχή της υπηρεσίας δημιουργεί αρνητική εντύπωση στο χρήστη Ο πάροχος οφείλει να αναλαμβάνει το κόστος από τη διακοπή στην παροχή της υπηρεσίας Παροχή της υπηρεσίας στον ελάχιστο δυνατό χρόνο δημιουργεί θετική εντύπωση στο χρήστη Αίσθηση καλής εμπειρίας του χρήστη κατά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας Προτεινόμενα Κριτήρια για την Ανάλυση των Διαστάσεων της Ποιότητας Υπηρεσιών Μέσω Κινητών Συσκευών (3)