2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
7η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2000 – η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Καθηγητής
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
5.ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ
Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών  Ιδρύθηκε το  Τα θέματα που διαπραγματεύεται είναι: Διεθνείς Σχέσεις, Διεθνή και Ευρωπαϊκά.
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Διαδικτυακό εργαλείο ταξινόμησης καρτών Κώστας Σιώζος, Λευτέρης Παπαχρήστος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Υποδείγματα Συμπεριφοράς n Η ερμηνεία της χωροθέτησης πρέπει να στηρίζεται στην συμπεριφορά: –των ατόμων (decision makers) –των επιχειρήσεων (decision.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ «Ανακοίνωση εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων «Ισολογισμός ελληνικής τράπεζας 3. «Περιμένοντας το μη αναμενόμενο»

4. «Βλέποντας πριν απ’ όλα το μέλλον» (Fortune)

«Το δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης της ΔΕΗ»

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ(συνέχεια) «Πηγές αυτοχρηματοδότησης επενδύσεων και συνολικών αναγκών σε κεφάλαια περιόδου 1990 – 1995 στη ΔΕΗ» «Το νοητικό κεφάλαιο των επιχειρήσεων» «Το επιχειρησιακό πρόγραμμα της φαρμακευτικής εταιρείας FARMACON»

«Ο κύκλος ζωής των προϊόντων» «Για μια εθνική στρατηγική» «Ο ΟΤΕ το 2000»

3.ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ I.ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η στρατηγική διοίκηση χρειάζεται πριν απ’όλα την κατανόηση πολλών όρων και εννοιών, η οποία μπορεί να γίνει στη βάση δύο κατευθύνσεων: Η πρώτη εμπεριέχει γνώσεις που αφορούν τη λειτουργία, την οργάνωση και τη διοίκηση των επιχειρήσεων και ειδικότερα τη φύση της στρατηγικής διοίκησης, το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων, την κατεύθυνση και το περιεχόμενο του στρατηγικού προγράμματος καθώς και την υλοποίησή του. Η δεύτερη αναφέρεται σε α.μεθοδολογικά στοιχεία από τη μέχρι σήμερα πορεία της στρατηγικής διοίκησης, β.σε συμπεράσματα και σκέψεις που κυριαρχούν στους επιστημονικούς κύκλους και ανάμεσα στα στελέχη των επιχειρήσεων και γ.στον συνδυασμό όλων αυτών με τις έννοιες της παγκοσμιοποίησης, των συστημάτων κ.ά.

ΙΙ. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Δυναμική μορφή Το στρατηγικό πρόγραμμα έχει δυναμικό χαρακτήρα.Είναι μηχανισμός προβλέψεων, ελέγχου και ανάδρασης πληροφοριών και ταυτόχρονα διαδικασία επιδίωξης και πραγματοποίησης στόχων. Τεχνική αρτιότητα Το πληροφοριακό σύστημα διοίκησης (management information system - MIS) πρέπει να είναι αναπόσπαστο μέρος και της οργανωτικής δομής και της στρατηγικής διοίκησης της επιχείρησης.Οι εξειδικευμένες εταιρείες συλλογής στοιχείων του εξωτερικού περιβάλλοντος των επιχειρήσεων προσφέρουν χρησιμότατες πληροφορίες και αναλύσεις.Το ζήτημα είναι ότι οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να ταξινομήσουν την πληθώρα των στοιχείων που έχουν και να τα χρησιμοποιήσουν.Οι καλά οργανωμένες επιχειρήσεις έχουν επάρκεια στοιχείων του εσωτερικού τους περιβάλλοντος.

Διαφορές στη διαδικασία των αλλαγών μεταξύ των θεωριών Ε και Ο (Beer και Νohria 2000)

Οργανωτική συνοχή και διάρθρωση Η οργανωτική μορφή και διάρθρωση της επιχείρησης παίζει καθοριστικό ρόλο στην εσωτερική λειτουργία αλλά και σε άλλες δραστηριότητες μεταξύ των οποίων και η δημιουργία στρατηγικών προγραμμάτων. Πέντε τρόποι - αντιλήψεις για την εφαρμογή ενός στρατηγικού προγράμματος Εντολή από Δ.Σ.για εφαρμογή συγκεκριμένου στρατηγικού προγράμματος Εφαρμογή στρατηγικού προγράμματος παράλληλα με αλλαγές στην οργανωτική δομή Εφαρμογή σε άμεση συνεργασία με τα βασικά στελέχη της Επιχείρησης Εφαρμογή με τη συμμετοχή ολόκληρης της επιχείρησης Εφαρμογή δίνοντας πρωτοβουλίες σε στελέχη για εφαρμογή καινοτόμων ιδεών.

Αλληλεπίδραση του συστήματος των 7S

Ιδεολογική υπεροχή και γνώση Η δημιουργία και εφαρμογή του στρατηγικού προγράμματος προϋποθέτει ιδεολογική υπεροχή και γνώση (culture): -Σοβαρή προετοιμασία σε επίπεδο ιδεών και απόψεων -Γνώση των επιστημονικών εξελίξεων και των εξελίξεων στα οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα -Δυνάμεις ικανές να αφομοιώσουν τα σχετικά με τη στρατηγική διοίκηση

ΙΙI. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΩΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ Η ιστορική της πορεία – η παγκόσμια προέκταση Η περίοδος μετά το 1950 χαρακτηρίζεται από αλλαγές στην τεχνολογία, στις αγορές στα προϊόντα, στη γεωπολιτική κατάσταση.Ο κόσμος περνάει από το διεθνές εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών στην παγκόσμια παραγωγή.Η ιστορική της πορεία κατανοείται πλήρως με αναφορά στις μεγάλες πολιτικές, κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές. Στάδια εξέλιξης των διοικητικών συστημάτων: Η διοίκηση με έλεγχο του αποτελέσματος Η διοίκηση με προβολή στο μέλλον στοιχείων του παρελθόντος Η διοίκηση με έγκαιρη πρόβλεψη Η διοίκηση με ευέλικτες ενέργειες