«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ισχύον Θεσμικό πλαίσιο για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Α/θμια Εκπ/ση. Μαρίνα Βαχτσεβάνου ΜSc Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Υπεύθυνη Π.Ε. Α/θμιας Εκπ/σης.
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Burnout Εκπαιδευτικών
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΝΩΝΕΙ, ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΠΑΡΗΓΟΡΕΙ
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΓEΩΡΓΙΟΣ πρώην Δ/ντής Ειδικής Αγωγής ε.τ Συντονιστής προγράμματος  

μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές « Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση τηςΑκαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση ΝέωνΤεχνο- λογιών και Ψηφιακού ΕκπαιδευτιΚού Υλικού» MIS 440994 και 440995 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση " και κωδικούς ΣAE 2013ΣΕ24580010 και 2013ΣΕ24580011 Χρονική διάρκεια υλοποίησης: 01/05/2013 - 31/10/2014 Δημόσια Δαπάνη: 37.400.000 €

Ομάδα Συντονισμού του Προγράμματος Επιστημονικός Υπεύθυνος: Κουρμπέτης Βασίλειος Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ Συντονιστής :Αλεβίζος Γεώργιος πρώην Δ/ντής ΕΑΕ ε.τ Μέλη Ασβεστάς Αναστάσιος Σχολ.Σύμβουλος Α/θμιας Γκυρτής Κων/νος Εκπ/κός Β/θμιας ΠΕ:19-20 3. Λαδιάς Αναστάσιος Σχολ.Σύμβουλος ΠΕ:19-20 4. Παπαδοπούλου Ελένη Εκπ/κός Β/θμιας ΠΕ:02 5. Χαρούπιας Αριστείδης Σχολ.Σύμβουλος ΕΑΕ ε.τ

Το πρόγραμμα αφορά: Α) τον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Β) την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις

Υλικό από το Ψηφιακό Σχολείο Προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό Προσβάσιμα λογισμικά Ειδικής Αγωγής Ειδικά λογισμικά που έχουν αναπτυχθεί από συγχρηματοδοτούμενες δράσεις του Υπουργείου Παιδείας Προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύσσεται από το ΙΕΠ Ειδικά λογισμικά που αναπτύχθηκαν στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής Ανάπτυξη οδηγού, από 13 ειδικούς επιστήμονες, για τη διαφοροποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής. Ανάγκη ανάπτυξης διδακτικών στρατηγικών οι οποίες θα διέπονται από ευελιξία, ευρύτητα και ισορροπία σε ό,τι αφορά στην ανταπόκριση στα χαρακτηριστικά της μάθησης των μαθητών με αναπηρία.

(διάρκειας 12 ωρών) 1η ΦΑΣΗ 14-15 Μαϊου 2013 1η ΦΑΣΗ 14-15 Μαϊου 2013 (διάρκειας 12 ωρών) Επιμορφωτικό σεμινάριο σε Σχολικούς Συμβούλους ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων και σε εκπαιδευτικούς πιστοποιημένους στις ΤΠΕ 2ου επιπέδου (16Χ4=64 ατόμων συνολικά) σε θέματα που θεωρούνται βασικά και απαραίτητα για την εφαρμογή του προγράμματος εξατομικευμένης υποστήριξης και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

2η φάση: Οι 1610 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης θα ομαδοποιηθούν, κατά Δ/νση Εκπ/σης, σε 90 ομάδες πανελλαδικά των 18 ατόμων περίπου κατά Μ.Ο. Θα διενεργηθεί η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών από τους Σχολικούς Συμβούλους ειδικής και γενικής Αγωγής εντός χρονικού διαστήματος 25 ημερών .

3η φάση: Υλοποίηση 2ου επιμορφωτικού σεμιναρίου στους Επιμορφωτές 3η φάση: Υλοποίηση 2ου επιμορφωτικού σεμιναρίου στους Επιμορφωτές . Θα είναι ημερήσιο διάρκειας 6 ωρών. Θα υλοποιηθεί το Α΄10/ήμερο του Οκτωβρίου 2013, στο ΥΠΑΙΠΘΑ, όπου οι Σχολ. Σύμβουλοι θα λειτουργήσουν ανατροφοδοτικά ως προς τη διαδικασία της ενδοσχολικής επιμόρφωσης που υλοποίησαν.

4η φάση: Θα διενεργηθεί Επιμόρφωση διάρκειας μίας (1) ημέρας (6 συνολικά ωρών), το τελευταίο 20/ήμερο του Οκτωβρίου 2013, στους εκπαιδευτικούς από τους Σχολικούς Συμβούλους ειδικής και γενικής αγωγής αφού ληφθούν υπόψη τα αποτελέσματα των τριών προηγούμενων φάσεων.

α) με το υλικό της επιμόρφωσης (το υλικό του Ψηφιακού σχολείου, το προσβάσιμο και επεξεργάσιμο εκπαιδευτικό υλικό, τα προσβάσιμα υλικά ειδικής αγωγής και τα ειδικά λογισμικά) β) με τη συνολική διαδικασία της επιμόρφωσης γ) με τη δημιουργία φακέλου (portfolio) των μαθητών και δ) με τον Οδηγό Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής

Ηλεκτρονική πλατφόρμα Για την εξ αποστάσεως υποστήριξη, τα προς διαμοίραση αρχεία αναρτώνται προσωρινά στον αποθηκευτικό χώρο της εταιρίας dropbox Tο εκπαιδευτικό υλικό που θα δημιουργηθεί θα φιλοξενηθεί στην διαδικτυακή πύλη του ΙΕΠ, όπου με τη χρήση πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα και κατάλληλης διεπαφής θα είναι προσβάσιμο από όλους τους χρήστες

5η φάση: (8η ) Κατά τη λήξη του επόμενου σχολικού έτους (2013-2014), το 3ο 10/ήμερο του Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί συνάντηση όλων των ομάδων των επιμορφωτών για την εξαγωγή των τελικών συμπεράσμάτων όλων των φάσεων, στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.

πρώην Δ/ντής Ειδικής Αγωγής ε.τ Σας ευχαριστώ Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας!!! ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΓEΩΡΓΙΟΣ πρώην Δ/ντής Ειδικής Αγωγής ε.τ Συντονιστής προγράμματος geoaleviz@yahoo.gr alevizgeo@gmail.com