Η Σημασία των Τεχνολογικών Εξελίξεων και Παραδείγματα Συγκεκριμένων Εφαρμογών για την Εκπαίδευση Θεόδωρος Σ. Παπαθεοδώρου Καθηγητής Πανεπιστήμιο Πατρών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
DILIGENT A DIgital Library Infrastructure on Grid ENabled Technology Proposal/Contract no.: Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΤΕ 21,23/2/2005Πληροφοριακή σχεδίαση για πολιτισμική τεκμηρίωση και διαλειτουργικότητα1 Τεκμηρίωση.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ The NEDLIB Project Επιμέλεια παρουσίασης: Μαυρομιχάλη Μαρίνα, Νικάκη Θεοδώρα.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διαχείριση πολιτιστικών αγαθών και προβολή τους
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Σημασία των Τεχνολογικών Εξελίξεων και Παραδείγματα Συγκεκριμένων Εφαρμογών για την Εκπαίδευση Θεόδωρος Σ. Παπαθεοδώρου Καθηγητής Πανεπιστήμιο Πατρών

Προεπισκόπηση Ψηφιοποίηση Πρότυπο Εκπαιδευτικό Απόθεμα Καινοτόμες τεχνολογίες για την ενίσχυση της εκπαίδευσης, της έρευνας και της ψυχαγωγίας τεχνολογίες πλέγματος τεχνολογία Haptics και εφαρμογές της [εικονικό άγγιγμα και αίσθηση αντικειμένων και ασκούμενων δυνάμεων] 3D αναπαράσταση πραγματικού χρόνου αρχαίων μνημείων

Ψηφιοποίηση Αξιοποίηση των επιστημονικών-τεχνολογικών εξελίξεων για να μη χαθούν και για να ενισχυθούν απαραίτητα στοιχεία της κοινωνίας Αρχές Lund (Lund Principles), Σουηδία 4 Απριλίου 2001 “Το απόθεμα της Ευρώπης στην πολιτισμική και επιστημονική γνώση είναι ένα μοναδικό κεφάλαιο που διαμορφώνει την εξελισσόμενη μνήμη των διαφορετικών κοινωνιών μας [και παρέχει μια στέρεα βάση για την ανάπτυξη της βιομηχανίας του περιεχομένου σε μια κοινωνία διατήρησης της γνώσης]” “Europe's cultural and scientific knowledge resources are a unique public asset forming the collective and evolving memory of our diverse societies [and providing a solid basis for the development of our digital content industries in a sustainable knowledge society]”

Ψηφιοποίηση Ψηφιακό υποκατάστατο (digital surrogate) μαζί με συνοδευτική πληροφορία (για αναζήτηση κι ανάκτηση) Βασική και απαραίτητη η Ψηφιοποίηση (Digitization) Μέσο για: τη διατήρηση/διάσωση πολύτιμης πληροφορίας για την Ιστορία, τις Παραδόσεις, την Παιδεία, τη Γλώσσα, τον Πολιτισμό, την Επιστήμη, …  τη διάσωση κι ενίσχυση της συλλογικής μνήμης των λαών και των ιδιαιτεροτήτων του κάθε πολιτισμού την προβολή-ενημέρωση και την οικονομική ανάπτυξη

Αξιοποίηση της Πληροφορίας Η πληροφορία στο Διαδίκτυο  ανάκτηση π.χ. Για γνωστά ιστορικά μνημεία και πώς αυτά σχετίζονται με την Ελληνική Ιστορία Για το Ψηφιακό Πλανητάριο στην Αθήνα, το Μουσείο Λούβρου, το Βρετανικό Μουσείο, … (εικονικές επισκέψεις) Ποια ντοκιμαντέρ αναφέρονται στο θέμα X και τί έλεγαν οι … Να δούμε μερικές εφευρέσεις του 20ου αιώνα; Τί έχει γράψει ο Stephen Hawking για … Πώς ήταν ο Παρθενώνας τότε; Ο ναός της Αγίας Σοφίας;

Καλές Εφαρμογές Ψηφιοποίησης Επιστήμη Ιατρική Πολιτισμός Παιδεία Ψυχαγωγία Τουρισμός Οικονομική Ανάπτυξη Και: Μέσα από το Διαδίκτυο: μελέτη, έρευνα, διαλέξεις, σημειώσεις, … CD, DVD, posters, …

Δράσεις Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση – Επέκταση της ήδη υπάρχουσας πλατφόρμας (e-class) Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση Ιδρυματική Εκπαιδευτική Πύλη και Παρατηρητήριο Πρότυπο Εκπαιδευτικό Απόθεμα Αναβάθμιση Εκδοτικού Μηχανισμού του Πανεπιστημίου Πατρών - Ιδιοπαραγωγή εκπαιδευτικών ηλεκτρονικών και έντυπων εκδόσεων

Πρότυπο Εκπαιδευτικό Απόθεμα Μηχανισμός για την περιγραφή, αποθήκευση, διαχείριση, αξιοποίηση και διάχυση ψηφιοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού Διεθνή πρότυπα Σύγχρονες μέθοδοι και ευχρηστία εργαλείων Ενίσχυση των δυνατοτήτων ατομικής και ευέλικτης διαδρομής στη μάθηση

Πρότυπο Εκπαιδευτικό Απόθεμα Κατάλληλο για: Ψηφιοποιημένο υλικό σε οποιοδήποτε μορφότυπο Για την περιγραφή υλικού: Χρήση περιγραφικών και τεχνικών μεταδεδομένων Μόνιμα αναγνωριστικά (URL) Διατήρηση: Μεγάλης κλίμακας, σταθερή και μακροπρόθεσμη Διάχυση: Δυνατότητα αναζήτησης με χρήση των μεταδεδομένων των στοιχείων Διάχυση μέσω Web, με τους απαραίτητους ελέγχους πρόσβασης Διγλωσσία: Σε επιφάνεια διεπαφής Στα μεταδεδομένα

Πρότυπο Εκπαιδευτικό Απόθεμα Περιεχόμενο: Άρθρα, Βιβλία, Δημοσιεύσεις, Διπλωματικές Εργασίες, Διδακτορικές Διατριβές, Εικόνες, Βίντεο, Ηχογραφήσεις, Χάρτες, Μαθησιακά Αντικείμενα, Ψηφιοποιημένες Συλλογές, Λογισμικό, … Διαχωρισμός χρηστών σε κατηγορίες με διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης. Χρήστες: Με δικαιώματα υποβολής Συμμετέχοντες στη διαδικασία υποβολής (αποδοχή/απόρριψη υποβολών) Συνδρομητές (λήψη ενημερωτικών e-mail) Με δυνατότητα πρόσβασης σε εμπιστευτικό περιεχόμενο Δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης του υλικού για την παραγωγή έντυπων και ηλεκτρονικών εκδόσεων (CD-ROM) με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Προστασία πνευματικών δικαιωμάτων

Τεχνολογίες Πλέγματος Grid: Αναπτυσσόμενη υποδομή που παρέχει πρόσβαση σε υπολογιστική ισχύ και αποθηκευτικό χώρο κατανεμημένα σε όλο τον κόσμο Συλλογή γεωγραφικά κατανεμημένων ετερογενών υπολογιστικών πόρων Πρόσβαση σε έναν ενιαίο ισχυρό εικονικό υπολογιστή Υποβολή από τους χρήστες μεγάλου πλήθους εργασιών χωρίς να ενδιαφέρονται που θα εκτελεστούν

Τεχνολογίες Πλέγματος στην Εκπαίδευση Οι ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες μπορούν να επωφεληθούν από σχετικά εργαλεία για πρόσβαση σε κατανεμημένα δεδομένα Η ηλεκτρονική μάθηση μπορεί να επιτευχθεί με τη δημιουργία εικονικών τάξεων με μαθητές, πόρους και εκπαιδευτές που βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη

Τεχνολογίες Πλέγματος στην Εκπαίδευση Αξιοποίηση του e-Science και άλλων σχετικών ερευνητικών κυβερνητικών ή επιχειρησιακών πλεγμάτων των οποίων οι πόροι μπορούν να προσαρμοστούν προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση Δυνατότητα να γίνει η εκπαίδευση πιο «πραγματική» Μια πρώτη επαφή των μαθητών με την επιστημονική έρευνα Υποστήριξη της εικονικής οργάνωσης που αποτελείται από την κοινότητα των εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων Πρόκειται για μια ετερογενή κοινότητα από δασκάλους, μαθητές, γονείς, υπαλλήλους, εκδότες, ακαδημαϊκούς, … Οργάνωση του Εκπαιδευτικού Πλέγματος (Education Grid) σαν Πλέγμα Πλεγμάτων (Grid of Grids)

MUVII IST Project Βασικός στόχος: α) Ανάπτυξη H3DI ( 3D απτικό περιβάλλον διεπαφής) β) Ανάπτυξη πρωτοτύπου μιας διασυνδεδεμένης πλατφόρμας χρησιμοποιώντας το IKD (Interactive Kiosk Demonstrator -Διαδραστικός Σταθμός Επίδειξης) Σκοπός του MUVII IKD: Επίδειξη νέων διαδραστικών παραδειγμάτων σε μια νέα μορφή παρουσίασης 3D εικόνας, 3D ήχου και απτικής ανάδρασης

IKD (Interactive Kiosk Demonstrator) Η Απτική Συσκευή (Haptic Device) που αναπτύχθηκε: Αποτελείται από δύο 3-DOF robot (DOF:Βαθμοί ελευθερίας κίνησης) που βρίσκονται στο χέρι Επιτρέπει απεριόριστες κινήσεις των δακτύλων Η ανάδραση δύναμης σε κάθε δάχτυλο είναι 5 N σε όλες τις κατευθύνσεις Το μέγεθος της συσκευής είναι προσαρμόσιμο σε χέρια διαφορετικών μεγεθών

Παραδείγματα (ειδικά για διδασκαλία) «Μόνος» τρόπος για να αισθάνονται και να κατανοούν τους νόμους της βαρύτητας να πλοηγούνται στο ηλιακό σύστημα και να νιώθουν την έλξη του πλανήτη να νιώθουν τη σύγκρουση με αντικείμενα στο χώρο Feeling the gravity (Planet: Mercury. Diameter: 4.878 km) Επιτυχία και με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου

Παραδείγματα Συναρμολογώντας έναν ανεμόμυλο Συναρμολογώντας ένα μηχανικό ρολόι

IKD Testing Τυχαία επιλεγμένοι χρήστες Συμμετοχή 163 μαθητών 64 μαθητές δημοτικού 74 μαθητές γυμνασίου 25 μαθητές λυκείου Πειράματα σε μικρές ομάδες (4-5 μαθητές κάθε φορά) Ερωτηματολόγια πριν και μετά το πείραμα Ικανοποιητική ανταπόκριση των μαθητών χωρίς αντιμετώπιση ιδιαίτερων δυσκολιών Τα νεαρά άτομα προσαρμόζονται γρήγορα στον χειρισμό συσκευών μέσω υπολογιστή, όπως η MUVII απτική διεπαφή IKD Testing στην Πάτρα, νεαρός χρήστης

Παρθενώνας VR – Ανακατασκευή και Περιήγηση σε Πραγματικό Χρόνο Ανακατασκευή υψηλής ανάλυσης που βασίζεται σε επιστημονικές περιγραφές και μετρήσεις Αποτυπώνει όλες τις καμπύλες και τα χαρακτηριστικά του Παρθενώνα. Περιήγηση σε Πραγματικό Χρόνο σε μια ιδιαίτερα πολύπλοκη σκηνή (500.000 πολύγωνα) Καλή απόδοση σε χαμηλού κόστους προσωπικούς υπολογιστές Αποτυπώνει τις τελειότερες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του Αρχαίου Ναού Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εκπαιδευτικούς ή πληροφοριακού περιεχομένου σταθμούς.

Παρθενώνας – Walkthrough Video