Εξ αποστάσεως μάθηση της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού στη Διασπορά- Το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Χατζηδάκη Ασπασία Διευθύντρια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Διδασκαλία γλώσσας και περιεχομένου
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Διδακτική Πληροφορικής
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τπε και γλώσσα.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξ αποστάσεως μάθηση της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού στη Διασπορά- Το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Χατζηδάκη Ασπασία Διευθύντρια Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίου Κρήτης E-mail: aspahatz@edc.uoc.gr Σπαντιδάκης Ιωάννης Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίου Κρήτης E-mail: ispantid@edc.uoc.gr

Tο Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (Ε.ΔΙΑ.Μ.Μ.Ε) Εργαστήριο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημoτικής Εκπαίδευσης Παν/μίου Κρήτης Ίδρυση 1996 Αποστολή: - η έρευνα πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα για 1.τον Ελληνισμό της διασποράς 2. μαθητές αλλοδαπούς και παλιννοστούντες - η επιμόρφωση εκπαιδευτικών και - η παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

1997-2008 Πρόγραμμα ΕΠΕΑΚ ‘’Παιδεία Ομογενών’’ Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για μαθητές της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού σε διάφορες μορφές εκπαίδευσης (ηλικίες 6-18) (www.ediamme.edc.uoc.gr) Επιμόρφωση ομογενών και αποσπασμένων εκπαιδευτικών (δια ζώσης, τηλεπιμόρφωση) Συγκρότηση δικτύων μεταξύ σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης ανά τον κόσμο 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

Πρόγραμμα ΕΣΠΑ ‘’Ελληνόγλωσση Διαπολιτισμική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στη Διασπορά’’ 2011-Ioύνιος 2014 [1] Έμφαση στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση ενός βιώσιμου συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην ελληνική γλώσσα και ιστορία/πολιτισμό [2] Συγκρότηση Κοινοτήτων Πρακτικής μεταξύ εκπαιδευτικών σε διαφορετικές σχολικές μονάδες, χώρες, ηπείρους κ.λπ. [2] Συγκρότηση Κοινοτήτων Μάθησης (τάξεις- συνεργατικές δραστηριότητες) 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

2011- Έρευνα σε διάφορες χώρες και επιλεγμένες σχολικές μονάδες Συμπεράσματα γύρω από: την κατάσταση της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης την ετοιμότητα και την προθυμία εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών να αξιοποιήσουν την ηλεκτρονική μάθηση και τις ΤΠΕ ως συμπληρωματικό εργαλείο 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

Στόχοι του εξ αποστάσεως συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης Να χρησιμοποιηθεί ως συμπληρωματικό παιδαγωγικό εργαλείο σε συμβατικές τάξεις ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης για τηλε-διδασκαλία και τηλε-εκπαίδευση σε απομακρυσμένες περιοχές (δάσκαλος σε κέντρο Α, μαθητές σε περιοχές Β1, Β2,Βν) Για ατομική χρήση μεμονωμένων μαθητών/ γονέων/ εκπαιδευτικών 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

Πάντως, το εξ αποστάσεως σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης του Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. σε καμία περίπτωση Δε στοχεύει στην υποκατάσταση του εκπαιδευτικού Ούτε υπόσχεται την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας μόνο μέσω της χρήσης του. 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

Έργο της Διεπιστημονικής ομάδας Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ. Παράδειγμα σχεδίασης της προσέγγισης Μέθοδοι και στρατηγικές Ανάλυση περιεχομένου Ανάλυση ακροατηρίου Ανάλυση των στόχων Ανάλυση των παιδαγωγικών χαρακτηριστικών των (ΤΠΕ) Οργάνωση Σχεδίαση σελίδων ΟΜΑΔΕΣ Παιδαγωγική Γλωσσολογική – Διδακτική Τεχνολογική Εικαστική Εκπαιδευτική 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr 8

Το Διαδικτυακό Μαθησιακό Περιβάλλον ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

Ιστορική αναδρομή (CALL) Φάση 1970-1980 1980-1990 1995- Τεχνολογία Κεντρικός Υπολογιστής Προσωπικός υπολογιστής Πολυμέσα και διαδίκτυο Διδασκαλία - μάθηση Συμπεριφοριστική προσέγγιση Γνωστική προσέγγιση- Επικοινωνιακή προσέγγιση Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση Κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση Γλώσσα Δομική Γλωσσολογία Έμφαση στη φόρμα Κοινωνιογλωσσολογία Ψυχογλωσσολογία Έμφαση στο νόημα και στη χρήση της γλώσσας Έμφαση στην αυθεντική αλληλεπίδραση και στην αντιμετώπιση της Γλώσσας ως «κοινωνική πρακτική» Αρχή της χρήσης της Γλώσσας Πρακτική και εξάσκηση Υπολογιστής ως φροντιστής Επικοινωνιακές δραστηριότητες Ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες ΤΠΕ ως Κοινωνιογνωσιακά & κοινωνικοπολιτισμικά επικοινωνιακά εργαλεία 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr 10

Γλώσσα και ΤΠΕ – Ρόλοι – Γ2/ΞΓ Επικοινωνιακά εργαλεία Τράπεζες πληροφοριών Κοινωνιο-Γνωσιακά εργαλεία Φροντιστηριακά εργαλεία Υπερμεσικά εργαλεία

Αποτελέσματα της CALL στη Γ2/ΞΓ Προάγουν τη γλωσσική και επικοινωνιακή επιδεξιότητα για τους μαθητές της Γ2 Αυξάνουν τα επίπεδα μαθησιακής αυτονομίας, κινήτρων, ικανοποίησης και αυτο-εικόνας, μαθησιακού ελέγχου, Προτρέπουν σε αλληλεπίδραση Δημιουργούν αυθεντικά ακροατήρια και περιβάλλοντα χρήσης της γλώσσας Αυξάνουν το μαθησιακό χρόνο (Boswood,1997; Chapelle, 2001; Crystal, 2001; Dedski & Levy, 1999; Egbert & Hanson-Smith,2000; Ellis, 2002; Fotos, 2001; Healy, 1999; Fotos & Browne, 2004; Levy, 1999; Warschauer & Kern, 2000; Warschauer, Shetzer & Meloni, 2000)

Τρέχοντα Αποτελέσματα του CALL Διατήρηση του ενδιαφέροντος μάθησης για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα Αποτελεσματικότερη διαχείριση του μαθησιακού χρόνου Αυθεντικότερα μαθησιακά περιβάλλοντα (Warschauer, 2004)

Αποτελέσματα της TUTORIAL CALL – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΓΜΥΥ (1/2) Παρά τα χαμηλά επίπεδα αλληλεπιδραστικότητας και την περιορισμένη ικανότητα κατασκευής νοήματος οι γραμματικές ασκήσεις έχουν θέση αν λάβει κάποιος υπόψη του το ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ (Hubbard & Bradin Siskin, 2004; http://www2.ed.gov/rschstat/eval/tech/evidence-based-practices/finalreport.pdf Προτίμηση των μαθητών έναντι των Web 2.0 τεχνολογιών blogs, wikis, online chatting (Peters, Weinberg & Sarma, 2009; Warschauer & Crimes, 2007)

Αποτελέσματα της TUTORIAL CALL – ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΓΜΥΥ (2/2) Θετικά αποτελέσματα στη μάθηση του λεξιλογίου, της αναγνωστικής και ακουστικής κατανόησης ειδικά για τα υψηλότερα επίπεδα (Blake, 2011; Chun, 2006; Codd, 2007; Lafford, Lafford & Sykes, 2007; Ranalli, 2009) Βελτίωση της προφοράς (Lafford, 2004)

1.2 COMPUTER-MEDIATED COMMUNICATION Asynchronous CMC (e-mail, forums, blogs, wikis) Synchronous CMC (skype) Chat –facebook, myspace, linkedln Cultura Κοινότητες Υψηλά επίπεδα αλληλεπιδραστικότητας και διαπραγμάτευσης (Beltz & Thorne, 2006; Blake, 2000; Blake, 2011; Lee, 2007; Sauro, 2009; Smith,2003; Smith, 2009; Sotillo,2000)

1.3 Κοινωνιογνωστικά εργαλεία Inspiration Writing partner Ιδεοκατασκευές Καθώς μεγαλώνουμε… στον κόσμο των ελληνικών Βήματα προς το κείμενο Μαργαρίτα 3,4,5,6

Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Μάθησης (ΣΥ. ΔΥ. Μ Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Μάθησης (ΣΥ.ΔΥ.Μ.ΜΑ) στη δεύτερη και ξένη γλώσσα Negotiation/ Cognitive Apprenticeship Tutor -CALL SOCIAL COMPUTING Scaffolding Language learning Language use SOCIO-COGNITIVE TOOLS

Οργάνωση- Διαδικτυακό περιβάλλον e-learning Περιβάλλον μαθητή Περιβάλλον εκπαιδευτικού 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ

Κοινότητες μάθησης

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! 3/4/2017 ispantid@edc.uoc.gr