ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Διδακτικοί στόχοι.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Γνωστικό μοντέλο με πολυμέσα Δέγγλερη Σοφία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
[Γ1] - Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ερευνητικό & Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα Γ1 (Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο) | Μέρος Γ (Εκπαιδευτικό Λογισμικό) 1 ΑΣΠΑΙΤΕ ΚΡΗΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ / ΜΥΤΙΛΗΝΗ / Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Ο Η/Υ ως διαμεσολαβητικό εργαλείο Δέγγλερη Σοφία

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Κρίσιμα ερωτήματα Μπορούν οι νέες τεχνολογίες να επηρεάσουν τη μάθηση; Σε ποιο βαθμό;

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Δύο προσεγγίσεις Μαθαίνω από την τεχνολογία Μαθαίνω με την τεχνολογία Ο Η/Υ σας μέσο διδασκαλίας Μετάδοση διδακτικού αντικειμένου Οι μαθητές να μάθουν κάτι Μαθαίνω με την τεχνολογία Ο Η/Υ δίνεται στον μαθητή Η τεχνολογία χρησιμοποιείται ως εργαλείο για Να αναλύσει τον κόσμο Να ερμηνεύσει πληροφορίες Να αναπαραστήσει και να παρουσιάσει όσα ξέρει

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (1/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (1/7) Οι Η/Υ είναι παντού Η τεχνολογία ανοίγει νέους ορίζοντες επικοινωνίας & μάθησης Η/Υ: επανάσταση στα εκπαιδευτικά δρώμενα Δεν είναι μαγικά εργαλεία Από μόνοι τους δεν μπορούν να αλλάξουν τη μαθησιακή διαδικασία (Montague, 1990a). Προϋπόθεση Επιτυχίας Hardware, Software & Humanware

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (2/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (2/7) Τα εργαλεία χαρακτηρίζονται ως: Γνωστικά (cognitive tools) Εργαλεία του νου (mindtools) Η χρήση τους βασίζεται στην κοινωνικοπολιτισμική θεωρία Ο συνδυασμός ανθρώπου – εργαλείου δημιουργεί μία νέα γνωσιακή οντότητα

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (3/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (3/7) Υπόθεση διπλού καναλιού μάθησης (dual channel assumption) Οπτικές αναπαραστάσεις Επεξεργάζονται από το οπτικό κανάλι (visual channel) του ανθρώπου Ακουστικές αναπαραστάσεις Επεξεργάζονται από το ακουστικό κανάλι (verbal channel) του ανθρώπου

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (4/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (4/7) Υπόθεση της μέγιστης χωρητικότητας (limited capacity assumption) H ποσότητα της επεξεργαζόμενης πληροφορίας στο αντίστοιχο κανάλι είναι μικρή

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (5/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (5/7) Παρουσίαση μαθησιακού αντικειμένου με διάφορες μορφές Αποφεύγεται η υπερφόρτωση ενός εκ των δύο καναλιών Αποφεύγεται ο επιπλέον γνωστικός φόρτος

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (6/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (6/7) Εκπαιδευτικά λογισμικά Πολλαπλή αναπαράσταση της πληροφορίας Επέμβαση του μαθητή Παροχή ανατροφοδότησης (feedback) Διαδραστικές πολυμεσικές εφαρμογές (interactive multimedia) Η κατανόηση ενός φυσικού συστήματος με τις πολυμεσικές αναπαραστάσεις είναι μια ενεργή διαδικασία οικοδόμησης γνώσης και όχι μια παθητική διαδικασία παρουσίασης πληροφορίας

Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (7/7) Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο (7/7) Τα εργαλεία διαμεσολαβούν τη μάθηση Πηγές πληροφοριών Εργαλεία κινητροδότησης Παροχείς ανατροφοδότησης (feedback) Οργάνωση ιδεών Συνεργατικά εργαλεία Προωθούν την κριτική σκέψη Λειτουργούν ως νοητικοί συνεργάτες Ενισχύουν την υψηλής τάξης μάθηση

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

ΤΠΕ στην εκπαίδευση (1/3) ΤΠΕ στην εκπαίδευση (1/3) ΤΠΕ Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση (NCET) Παρέχει στο μαθητή πρόσβαση σε πλούσιες πηγές πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού Διεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή Ενισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή στη διαδικασία μάθησης Κινητοποιεί τους αδύνατους μαθητές

ΤΠΕ στην εκπαίδευση (2/3) ΤΠΕ στην εκπαίδευση (2/3) Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση Συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση δύσκολων εννοιών Δυνατότητα πολλαπλών αναπαραστάσεών τους Προσφέρει στο μαθητή τη δυνατότητα να ελέγξει την ορθότητα των γνώσεών του Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή Προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικής συλλογικής εργασίας

ΤΠΕ στην εκπαίδευση (3/3) ΤΠΕ στην εκπαίδευση (3/3) Οι ΤΠΕ συμβάλλουν πραγματικά στη μάθηση μόνο όταν Xρησιμοποιούνται μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες Mε σαφώς καθορισμένους στόχους Όχι απλά η χρήση ενός νέου εργαλείου αλλά η ανάπτυξη μιας νέας διάστασης & νέας φιλοσοφίας στην εκπαιδευτική διαδικασία

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (1/4) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (1/4) Η χρήση Η/Υ αναφέρεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς Κατά την εκπαίδευση – επιμόρφωση των εκπαιδευτικών συνήθως επιδιώκεται Να αντιμετωπίζονται οι ήδη διαμορφωμένες στάσεις των εκπαιδευτικών

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (2/4) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (2/4) Μήπως η υιοθέτηση του εκπαιδευτικού λογισμικού σημαίνει το τέλος της παραδοσιακής τάξης και του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας;

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (3/4) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (3/4) Με τη χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ο ρόλος του δασκάλου δεν αποδυναμώνεται Αντιθέτως Γίνεται πιο σύνθετος και πιο απαιτητικός Παρουσιαστής της πληροφορίας συντονιστής της μαθησιακής διαδικασίας Δρα περισσότερο ως σύμβουλος και καθοδηγητής παρά ως ομιλητής και παρουσιαστής

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (4/4) Ο ρόλος του εκπαιδευτικού (4/4) Αντιθέτως Γίνεται πιο σύνθετος και πιο απαιτητικός Παρουσιαστής της πληροφορίας συντονιστής της μαθησιακής διαδικασίας Δρα περισσότερο ως σύμβουλος και καθοδηγητής παρά ως ομιλητής και παρουσιαστής Θέτει ερωτήματα και δεν προσφέρει έτοιμες απαντήσεις Δίνει μόνο ένα αρχικό σχέδιο εργασίας στους μαθητές ενθαρρύνοντας την πρωτοβουλία τους και την αυτοδιαχείριση της μαθησιακής τους πορεία

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Η στάση των εκπαιδευτικών Συνήθως: παθητική Συχνά: μοιρολατρική Σπανίως: εποικοδομητική Κατηγορίες εκπαιδευτικών Αδιάφοροι Υποστηρικτές Αντιρρησίες Τηρούντες κριτική στάση

Περιεχόμενα Κρίσιμα ερωτήματα Δύο προσεγγίσεις Ο Η/Υ ως γνωστικό εργαλείο ΤΠΕ στην εκπαίδευση Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Η στάση των εκπαιδευτικών Τελικά…

Τελικά… (1/3) Στο χέρι μας είναι να Τελικά… (1/3) Στο χέρι μας είναι να Αξιοποιήσουμε με περισσότερο νόημα το χρόνο που θα μας εξοικονομήσει η τεράστια απομνημονευτική και υπολογιστική ικανότητα του υπολογιστή ή Να πέσουμε στην παγίδα ενός ξέφρενου ρυθμού τον οποίο θα είναι δύσκολο να παρακολουθήσει το νευρικό μας σύστημα, στην προσπάθειά μας να πετύχουμε όλο και περισσότερα γρήγορα αποτελέσματα…

Τελικά… (2/3) Με την εισαγωγή των Η/Υ στην εκπαίδευση Τελικά… (2/3) Με την εισαγωγή των Η/Υ στην εκπαίδευση Έχει επηρεαστεί ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά σκέπτονται και μαθαίνουν Έχουν αλλάξει οι μέθοδοι προσπέλασης της γνώσης Έχουν αλλάξει οι κοινωνικές σχέσεις

Τελικά… (3/3) Ο κίνδυνος δεν προέρχεται από το ότι το παιδί δε θα «ακονίζει» δήθεν το μυαλό του με το να χρησιμοποιεί υπολογιστή για τις αριθμητικές του πράξεις αλλά από το πώς θα χρησιμοποιεί την κρίση του στο χρόνο που έχει κερδίσει….