Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ‘’ΑΓΙOΣ ΠΑΥΛΟΣ’’
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
10 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Τεχνολογίας Εργασία στο μάθημα της :
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
10 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Δ1
Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 392 – 394 (μέχρι Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs) )
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
H τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Ερευνητικη εργασια 1ου τετραμηνου α’ λυκειου
2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Επικοινωνία.
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Οπτικές Επικοινωνίες Μαρινάκης Ιωάννης (2009)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄ Λυκείου Ιανουάριος 2012
10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης Προτάσεις για αντιμετώπισή τους (Λύσεις)
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
MEDIA KIT. IN BRIEF O Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ πρωτοπορεί επενδύοντας στα ψηφιακά μέσα. Διαμέσου του αλλά και των υπολοίπων ιστοσελίδων του ομίλου,
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
ΒΛΑΧΟΘΑΝΑΣΗ ΒΑΣΩ ΓΚΙΤΕΡΣΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΤΣΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
ΕΡΓΑΣΙΑ:ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ: ΓΑΤΣΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Γιώργος Καραγιοβανίδης Α.Μ 15/147
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση ερευνητικής εργασίας.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
Η τηλεόραση και η εξέλιξή της…
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος 10ο Δημοτικό Σχολείο Δ’1 Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος

Μ.Μ.Ε. Θα σας μιλήσουμε για τα Μ.Μ.Ε.

Τα Μ.Μ.Ε. ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΣΗΣ ΌΠΩΣ:ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ,ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΡΑΔΙΟΦΟΝΟ.

τηλεόραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως.Αποτελει το κυριότερο και δημοφιλέστερο Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας. Συνήθως, λέγοντας "τηλεόραση" εννοούμε τη συσκευή, δηλαδή τον δέκτη, ο οποίος λαμβάνει το (τηλεοπτικό) σήμα που εκπέμπουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί σε συγκεκριμένες συχνότητες (ή αλλιώς κανάλια) με την οθόνη που απεικονίζει το αποτέλεσμα της εκπομπής (μετατροπή του σήματος σε εικόνα και ήχο).

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ

Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά χρόνια πριν και τελειοποιήθηκε το 1873. Με τον καιρό εξελίχθηκε και δημιουργήθηκε η τηλεόραση που έχουμε σήμερα. Όταν πρωτοεφευρέθηκε, η τηλεόραση, ήταν ασπρόμαυρη. Όμως από το 1928 άρχισε να γίνεται έγχρωμη, δηλαδή να δείχνει τις εικόνες με ποικιλία χρωμάτων. Αυτό την βοήθησε να αγαπηθεί από τον άνθρωπο καθώς του παρουσίαζε καθετί όπως είναι στην πραγματικότητα, όμως ταυτόχρονα τον έκανε και "δέσμιό της".

Η τηλεόραση ένα από τα βασικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (Μ. Μ Η τηλεόραση ένα από τα βασικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε) βρίσκεται σήμερα στα σπίτια των περισσοτέρων Ελλήνων, ενώ οι οικογένειες που δεν έχουν αυτή την συσκευή αποτελούν μία μικρή μειοψηφία στην σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Δεν αποτελεί αξιοπερίεργο το γεγονός πολλά ελληνικά σπίτια να έχουν περισσότερες των μία συσκευές τηλεόρασης. Η τηλεόραση έχει κάποια θετικά και κάποια αρνητικά στοιχεία. Τα θετικά της είναι ότι ψυχαγωγεί και ενημερώνει τον άνθρωπο για ό,τι συμβαίνει στον κόσμο. Την ενημέρωση την επιτυγχάνει μέσω των δελτίων ειδήσεων και διαφόρων ενημερωτικών εκπομπών και την ψυχαγωγία του μέσω κάποιων μεταδόσεων μεγάλων γεγονότων(Ολυμπιακοί αγώνες), σειρών και ψυχαγωγικών εκπομπών. H τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει τον ενήλικα και το παιδί να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να αποκτήσουν γνώσεις, άγνωστες μέχρι τότε για αυτούς, ενώ αποτελεί το βαρόμετρο στην αυξομείωση του πολιτιστικού και μορφωτικού επιπέδου του λαού. Ακόμα ευαισθητοποιεί και κινητοποιεί χιλιάδες ανθρώπους για καλό σκοπό(π. χ. τηλεμαραθώνιος αγάπης κλπ)

Αυτή ήταν η εργασία μας ελπίζουμε να σας άρεσε!!!!

ΤΕΛΟΣ