Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών
δύο λογικές για το λύκειο… Λύκειο … της προπαρασκευής της ασκησιολογίας της μεθοδολογίας του ανταγωνισμού του ωφελιμισμού Λύκειο φροντιστήριο Λύκειο… της συνεργατικότητας της διαθεματικότητας των νέων τεχνολογιών της αναζήτησης της κριτικής Λύκειο …σχολείο
το ερευνητικό ερώτημα Γιατί επέλεξαν ως μάθημα την Πληροφορική; Πώς βλέπουν τον εαυτό τους, τους συμμαθητές και τον καθηγητή τους στο νέο μαθησιακό περιβάλλον; Πώς βλέπουν το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο εργασίας τους; Πώς το φύλο και η επίδοση επηρεάζουν τις απαντήσεις;
το δείγμα: το δείγμα: 252 μαθητές Α΄ & Β΄ τάξης από 4 Λύκεια Το φύλο: Το φύλο: 41% αγόρια 59% κορίτσια Η επίδοση: Η επίδοση: 36% υψηλή (17-20) 48% μέτρια (13-17) 16% χαμηλή (10-13) Η συνεργατικότητα: Η συνεργατικότητα: 86% εργάζονται σε ομάδες 14% εργάζονται μόνοι
γιατί επέλεξες ως μάθημα επιλογής την πληροφορική;
σύγκριση του μαθήματος στο εργαστήριο με αυτό στην τάξη
Στο εργαστήριο επικοινωνείς με τους συμμαθητές σου;
πώς επέλεξες τον διπλανό σου;
στην εργαστηριακή τάξη επικοινωνείς με τον καθηγητή σου;
η μάθηση μαζί με τον διπλανό μπροστά στην οθόνη
πώς είναι ο καθηγητής σου στην εργαστηριακή τάξη;
θα ήθελες και άλλα μαθήματα να γίνονται σε υπολογιστικό περιβάλλον;
τι σου αρέσει περισσότερο στο περιεχόμενο του μαθήματος;
συμπεράσματα μάθημα οικείο και χρήσιμο εργασία σε ομάδες δάσκαλος πιο χαλαρός και αποτελεσματικός κορίτσια και άριστοι: διατηρούν τους ρόλους αγόρια, μέτριοι και αδύνατοι: ευπροσάρμοστοι εφαρμογή σε άλλα διδακτικά αντικείμενα