Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία Εσωτερικής Αξιολόγησης Προπτυχιακών Μαθημάτων από τους Φοιτητές
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Το ερωτηματολόγιο Χρήση του ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ για την εσωτερική αξιολόγηση των μαθημάτων από τους φοιτητές. ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ Διαφοροποίηση του ερωτηματολογίου μόνο για την Σχολική Πρακτική Άσκηση ( επίπεδα Ι έως IV), ώστε να αποκτήσει επιπλέον στοχευμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Βασικοί άξονες : Το μάθημα Ο διδάσκων Το εργαστήριο Ο φοιτητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία Αξιολόγησης Ηλεκτρονική καταγραφή με χρήση του λογισμικού limesurvey. limesurvey Κάθε φοιτητής λαμβάνει ένα ανώνυμο κουπόνι. Μπορεί να το χρησιμοποιήσει : μόνο μία φορά. από οποιοδήποτε τερματικό εντός η εκτός Πανεπιστημίου. Μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πλεονεκτήματα Άμεση καταγραφή των απαντήσεων για κάθε μάθημα. Δυνατότητα στατιστικής επεξεργασίας των απαντήσεων (post-processing). Για παράδειγμα, δυνατότητα συνάθροισης των απαντήσεων για εξαγωγή στατιστικών δεδομένων σε επίπεδο Τμήματος. Διασφάλιση της ανωνυμίας των συμμετεχόντων.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Μειονεκτήματα Χαμηλό ποσοστό συμμετοχής : Το ποσοστό συμμετοχής κυμαίνεται περίπου στο 10% των φοιτητών που παρακολουθούν τις διαλέξεις. Το παραπάνω ποσοστό είναι κοινό σε όλο το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τη συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης. Διαπιστώνεται έλλειμμα κουλτούρας συμμετοχής και ανατροφοδότησης από τους φοιτητές.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Προτάσεις αύξησης της συμμετοχής Μεταφορά των φοιτητών για κάθε μάθημα στο νέο εργαστήριο Η / Υ. Η διαδικασία παραμείνει ανώνυμη, αλλά είναι υποχρεωτική για όσους φοιτητές προσέρχονται στις διαλέξεις. Η παραπάνω διαδικασία δεν είναι εφικτή για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν περιορισμοί που πηγάζουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Αποτελέσματα Αξιολόγησης Φοιτητών Για το σύνολο των μαθημάτων του ακαδ. έτους Μετά από στατιστική επεξεργασία (html αρχείο ).html αρχείο Επεξηγήσεις : Για την επεξήγηση των απαντήσεων Α.9, Δ.35, Δ.38 και Δ.39 ανατρέξτε στο ερωτηματολόγιο. Όπου απαντάται ο όρος ΝΟ -PROCESS σημαίνει ότι : δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για να εξαχθεί τιμή ή η ερώτηση δεν ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο μάθημα ( π. χ. ερωτήσεις σχετικά με το εργαστήριο για μαθήματα που δεν είναι εργαστηριακά ).
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συμπεράσματα Αξιολόγησης Ο μέρος όρος των απαντήσεων βρίσκεται περίπου στο 4 ( μέγιστη βαθμολογία 5) με τυπική απόκλιση περίπου 1. Οι φοιτητές που συμμετείχαν στην αξιολόγηση είναι εκείνοι που κατά κανόνα παρακολούθησαν το μάθημα και συμμετείχαν στις γραπτές εργασίες ( απαντήσεις Δ.35, Δ.36).