Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Χαρακτηριστικά εικόνας
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Υλοποιηςη εργων SAP μεθοδος asap
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής, Ε.Μ.Π.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
1 Εφαρμογή Ενιαίου Κτηματολογίου. 2 Πρόσκληση Πρόσκληση: 49 Φορέας Υλοποίησης Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ Τεχνικό Δελτίο Τεχνικό Δελτίο: Δράσεις Υποστήριξης.
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
Ανάλυση Συστημάτων ( site) Υπευθ. Καθηγ.: Τσαλγατίδου Αφροδίτη.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Συνθετική κίνηση Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 2 Λειτουργεί όπως το βίντεο μόνο που τα καρέ δημιουργούνται με κατάλληλο πρόγραμμα. Συνθετική κίνηση  Δύο διαστάσεων  Τριών διαστάσεων (3D animation) Λογισμικά επεξεργασίας συνθετικής κίνησης  Kinetix 3D Studdio Max  Caligari Truspace  Pivot κ. α.

Μοντελοποίηση με το Truspace 3 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Μεταμορφώσεις 4 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Μεταμορφώσεις Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 5 Δίνεται η αρχική και η τελική μορφή. Το σύστημα υπολογίζει τις ενδιάμεσες μορφές, ώστε όλες μαζί οι εικόνες να αποτελέσουν ένα βίντεο με το οποίο θα προβάλλεται ο σταδιακός μετασχηματισμός.

Εφαρμογή MORPH 6 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Παρουσιάσεις, παιχνίδια, ταινίες, εφαρμογές τηλεεκπαίδευσης κ. α. Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων 7 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 8  Φάση ανάλυσης  Καταγράφονται, αναλύονται οι απαιτήσεις  Υπολογίζεται το κόστος ανάπτυξης  Καθορίζονται οι προδιαγραφές της και δημιουργείται πλάνο εργασίας για την εκτέλεση του έργου  Φάση σχεδίασης  Το στάδιο της λειτουργικής σχεδίασης. Περιγράφεται η διεπαφή, οι λειτουργίες και το περιεχόμενό της  Το στάδιο τεχνικής σχεδίασης. Λεπτομερές σχέδιο της αρχιτεκτονικής της

Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων ΙΙ Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 9  Φάση υλοποίησης  Συγγραφή κώδικα  Συγκέντρωση, δημιουργία και επεξεργασία δομικών στοιχειών  Κατάλληλες δοκιμές Οι εργασίες αυτές γίνονται σε στάδια οπότε προκύπτουν διάφορες εκδόσεις

Φάσεις ανάπτυξης εφαρμογών πολυμέσων ΙΙΙ Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 10  Φάση ολοκλήρωσης  Τρόποι προστασίας της εφαρμογής  Δημιουργία προγράμματος εγκατάστασης – απεγκατάστασης  Μαζική αναπαραγωγή του προϊόντος  Φάση λειτουργίας και συντήρησης  Επέκταση ή βελτίωση  Διόρθωση προβλημάτων

1. Διαχειριστής έργου 2. Παραγωγός και βοηθός παραγωγής 3. Σεναριογράφος, σχεδιστής / σκηνοθέτης και αναλυτής 4. Δημιουργοί δομικών στοιχείων πολυμέσων 5. Ειδικοί στην ψηφιακοί επεξεργασία δομικών στοιχείων πολυμέσων 6. Προγραμματιστής πολυμέσων 7. Προσωπικό υποστήριξης Ομάδα ανάπτυξη εφαρμογής πολυμέσων 11 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Ο εξοπλισμός που απαιτείται από την πλευρά του χρήστη καλύπτεται συχνά από έναν σύγχρονο υπολογιστή, ενώ από την πλευρά του δημιουργού οι απαιτήσεις είναι περισσότερες τόσο σε λογισμικό όσο και σε υλικό. Εξοπλισμός για εφαρμογές πολυμέσων 12 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Ανάπτυξη εφαρμογής πολυμέσων Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 13 Μία εφαρμογή πολυμέσων μπορεί να ανπτυχθεί  με ορισμένες γλώσσες προγραμματσιμού  με εργαλεία συγγραφής Τα εργάλεία συγγραφής είναι γραφικά περιβάλλοντα, ορίζει τον τρόπο παρουσίασης και το συγχρονισμό των δομικών στοιχείων, ενώ το περιβάλλον δημιουργεί αυτόματα την κατάλληλη υποδομή σε δομές και σε κώδικα.

Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Συγγραφικά εργαλεία Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 14 Συγγραφικά εργαλεία σελίδας Τα συστατικά της εφαρμογής οργανώνονται σε κάρτες / σελίδες. Το τελικό προϊόν μοιάζει με ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή με σωρό από κάρτες.

Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Χρονοδιαδρόμου Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 15 Χρονοδιαδρόμου Τα δομικά στοιχεία τοποθετούνται σε άξονα χρόνου (timeline). Το τμήμα που καταλαμβάνει το αντίστοιχο στοιχείο ορίζει πότε αυτό θα ενεργοποιηθεί και πότε θα διακοπεί.

Κατηγορίες εργαλείων συγγραφής – Εικονιδίων / διαγράμματος ροής Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα 16 Εικονιδίων / διαγράμματος ροής Είναι οργανωμένα σε ιδεατές γραμμές ροής. Αυτές σχηματίζουν ένα διάγραμμα ροής, το οποίο κατευθύνει την εξέλιξη της παρουσίασης

Απλούστερη μορφή τέτοιου εργαλέιου είναι το Powerpoint. Ενώ στην εικόνα φαίνεται η οθόνη συγγραφής από το Toolbook της Asymetrix Εργαλεία συγγραφής 17 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα

Γλώσσες προγραμματισμού για τη δημιουργία εφαρμογών πολυμέσων είναι εκδόσεις της C, της Basic κ. α. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα για τη δημιουργία εφαρμογών πολυμέσων 18 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα