ΤΖΙΜΠΕΗ ΠΟΥΝΑΡ. Λίγα λόγια για τηλεοδοντιατρική…  Αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας,αποσκοπώντας την πληρέστερη οδοντιατρική φροντίδα στους ασθενείς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Advertisements

Ευάγγελος Α. Φραγκούλης, ΜD, ΜSc
Εργασία στην πληροφορική Βλαδένης Θεόδωρος Ευσταθίου Στέλιος Θεοδοσίου Σωτήρης.
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Το απλούστερο πρόγραμμα διαχείρισης για οδοντιάτρους.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Τηλεοδοντιατρική σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Αριζόνας Επιβλέπουσα καθηγήτρια : Αθανασοπούλου Χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα.
Τηλεοδοντιατρική-TDA Σιάβος Νικόλαος Τσεβεκίδης Ιωάννης Χρυσομάλλης Θεόδωρος.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
1 Horizon List Μια δεύτερη ματιά... Κώστας Βίγλας ΥΚΒ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Σχολή : Επιστημών Υγείας Τμήμα : Οδοντιατρικής Μάθημα : Οδοντιατρική Πληροφορική Επιβλέπουσα Καθηγήτρια : Aθανασοπούλου.
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
Βασιλάκη Δήμητρα Ζιούτη Άννα Κάββουρα Μαρία
Η τηλεοδοντιατρική στις απομακρυσμένες περιοχές
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Πιλοτικό Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής Ενηλίκων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Τα Clinical Decision Support Systems (CDSSs) είναι προγράμματα σχεδιασμένα να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε επιστήμονες υγείας που καλούνται να.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Ηλεκτρονική υγεία: τεχνολογική καινοτομία, επιχειρηματική ευκαιρία ή κοινωνικό αγαθό; Παντελής Αγγελίδης.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Εργασία Πληροφορικής 2 ου Εξαμήνου Συστήματα Στήριξης Οδοντιατρικής Απόφασης (ΣΣΟΑ) Δημάδης Αργύρης Θεοδοσοπούλου Ζωή Παπαδούλης Κων/νος.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
Η Χρήση των Φορητών Συσκευών όπως το Έξυπνο Κινητό Τηλέφωνο (Smartphone), η Φορητή Ταμπλέτα (Tablet) & ο Φορητός Η/Υ (Notebook) στην Καθημερινή Κλινική.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ»
Προβλήματα που πρέπει να λυθούν
Στα διάφορα επαγγέλματα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΖΙΜΠΕΗ ΠΟΥΝΑΡ

Λίγα λόγια για τηλεοδοντιατρική…  Αποτελεί ένα νέο τρόπο επικοινωνίας,αποσκοπώντας την πληρέστερη οδοντιατρική φροντίδα στους ασθενείς  Περιλαμβάνει την έρευνα,την παρακολούθηση και τη διαχείρηση ασθενών,καθώς και τη εκπαίδευση των ασθενών κάνοντας χρήση συστημάτων που επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες ασθενών και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες ειδικών

Υπηρεσίες τηλεοδοντιατρικής  Επιτρέπουν την παροχή υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή, πέραν των γεωγραφικών περιορισμών  Συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προληπτικής διάγνωσης και οδοντιατρικής φροντίδας  Συμβάλουν στην εξοικονόμηση χρόνου για τους επαγγελματίες της υγείας  Επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση στη πληροφορία

Τηλεδιάγνωση  Χρήση απλών τηλεφωνικών συσκευών για ανταλλαγή πληροφορίας µεταξύ «µη εξειδικευµένου» οδοντιάτρου και ενός «εξειδικευµένου» οδοντιάτρου.  Τα κλινικά στοιχεία (π.χ. ακτινογραφίες) µεταδίδονται σε ψηφιακή µορφή µέσω δικτύου από τον «µη εξειδικευµένο» οδοντίατρο σε κάποιο «εξειδικευµένο οδοντίατρο»,ο οποίος αφού τα εξετάσει στον υπολογιστή του, προχωράει στη διάγνωση της εξέτασης την οποία επιστρέφει στο “µη ειδικευµένο οδοντίατρο” µαζί µε οδηγίες.

Πλεονεκτήματα  Η ηλεκτρονική επικοινωνία εξασφαλίζει την έγκαιρη έναρξης σωστής θεραπείας  Ταχύτητα ολοκλήρωσης ενεργειών  Μείωση του αριθμού λαθών  Επαγγελματική αναβάθμιση οδοντιατρικών υπηρεσιών

Μειονεκτήματα  Τεχνολογικοί  Ελλιπείς υφιστάμενες υποδομές  Οικονομικοί  Κόστος αρχικής επένδυσης  Οργανωτικοί  Αντίσταση / φόβος στην αλλαγή  Θεσμικοί  Θέματα διασφάλισης απορρήτου

Ένα παράδειγμα από Eastman Dental Institute του UCL  H μελέτη περιλαμβάνει 20 ασθενείς(12 άνδρες και 8 γυναίκες)  Μέσο όρο ηλικίας 45 ετών(εύρος ηλικίας 23-72)  Χρησιμοποιήθηκαν : • Ενδοστοματική κάμερα • Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή Clear-VU (Digital Services (DPS) • Το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε για να συλλάβει τις εικόνες ήταν Screen Machine II • Σαρωτής με ικανότητα σάρωσης εικόνων

 Οι oδοντίατροι έκαναν σωστή διάγνωση 80% των περιπτώσεων Οι ασθενείς κλήθηκαν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο στο οποίο έγραψαν τη γνώμη τους για ενδοστοματική κάμερα :  Η πλειοψηφία των ασθενών είχαν καλή διαπίστωση  Λιγότερο από 10 ασθενείς θεωρούν ότι η διαδικασία ήταν χρονοβόρα.  85% των ασθενών δήλωσαν ότι ο θεράπων οδοντίατρος μπορεί να εξηγήσει πλήρως το κλινικό τους πρόβλημα μέσω καταγραφής εικόνων  Είχαν κακή διάγνωση μονο σε δύο εικόνες (19 η και 20 η ) που μπορεί να συσχετίζεται με την κακή ποιότητα αυτών των εικόνων, όμως οι ακριβείς λόγοι για κακή διάγνωση παραμένουν ασαφείς  Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι με τη τηλεδιάγνωση μπορεί να διαγνωστεί το πρόβλημα των ασθενών

Γερμανοί γιατροί κάνουν ιατρική τηλεδιάγνωση μέσω ιστοσελίδας!  Η ιστοσελίδα DrEd.com έχει έδρα το Λονδίνο και έχει ιδρυθεί από δύο Γερμανούς γιατρούς.  Παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικής διάγνωσης και συνταγογράφησης.  Πώς γίνεται η τηλε-διάγνωση : Οι ασθενείς χρήστες της ιστοσελίδας συμπληρώνουν ερωτηματολόγια, μετρούν μόνοι τους την πίεσή τους, απαντούν σε ερωτήσεις του γιατρού μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σπανιότερα στέλνουν φωτογραφίες ή κάποιο δείγμα ούρων για εργαστηριακή ανάλυση.

Αντιδράσεις  Εκπρόσωποι της ιατρικής κοινότητας στη Γερμανία θεωρούν τη νέα υπηρεσία «εξαιρετικά προβληματική και επικίνδυνη».  Στο ίδιο μήκος κύματος τοποθετείται και ο Ιατρικός Σύλλογος της Γερμανίας. O εκπρόσωπός του θεωρεί, ότι η νέα αυτή μέθοδος ιατρικής αντιμετώπισης διακυβεύει την εμπιστοσύνη μεταξύ γιατρού και ασθενή την οποία υποβαθμίζει σε μία σχέση τεχνικού χαρακτήρα.  Κανένας γιατρός δεν μπορεί να φροντίσει σωστά έναν ασθενή μόνο μέσω εγγράφων», υποστηρίζει ο κ. Χάινριχ(Ο επικεφαλής της Ένωσης Γιατρών), καθώς αυτό «θα μπορούσε να οδηγήσει σε επικίνδυνα λάθη».

Βιβλιογραφία  39.pdf 39.pdf  05/Zervaki/attached- document/2005Zervaki.pdf 05/Zervaki/attached- document/2005Zervaki.pdf  ouris-hl7-esdy-2012.pdf ouris-hl7-esdy-2012.pdf  1/t07101.html 1/t07101.html