1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Καλωσορίσατε και πάλι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Καλωσορίσατε και πάλι.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
1 Γραφείο Διαμόρφωσης Αναλυτικών Προγραμμάτων Καλωσορίσατε στο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών.
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Προγράμματος Καλωσορίσατε και.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Campus Europae = Erasmus + Campus Europae  Η ιδιαιτερότητα των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής Campus Europae είναι ότι χρησιμοποιούν.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Βιωματική μάθηση της ελληνικής γλώσσας για υπαλλήλους προξενείων.
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Δεύτερη Μέρα Καλωσορίσατε και πάλι

2 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπάσιμο πάγου Το όνομά μου Αναφέρετε το όνομά σας και εξηγήστε τι γνωρίζετε γι’ αυτό, ποιος σας έδωσε το όνομά σας και γιατί (η μητέρα μου ήθελε να μου δώσει το όνομα της θείας της, της Ελένης, γιατί την θαύμαζε επειδή σκαρφάλωσε τον Όλυμπο φορώντας τακούνια…) Πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αυτή η δραστηριότητα; Σε ποιο επίπεδο; Με τι είδους διαφοροποίηση; Τι θα μπορούσε να ακολουθήσει;

3 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Στόχοι Προγράμματος Επιμορφωτικών Σεμιναρίων ΝΑΠΞΓ 4.Μετάφραση των αρχών των ΝΑΠΞΓ σε πρακτικές οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας •Ανάπτυξη θεμάτων κατά επίπεδο ΚΕΠΑ •Ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων, σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ, συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης των νέων τεχνολογιών •Βιωματική πρακτική μέσα από εμπλοκή σε παραδείγματα δραστηριοτήτων εκμάθησης μιας γλώσσας και μέσα από δραστηριότητες μετάφρασης των αρχών των ΝΑΠΞΓ σε πρακτικές οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας 2.Σύντομη παρουσίαση - Εξοικείωση με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα για τις Ξένες Γλώσσες (ΝΑΠΞΓ). Βασισμένο (α) στα (ΝΑΠΔΣΚΔ) (β) Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ) για τις Γλώσσες 3.Σύγκριση ΝΑΠΞΓ με υφιστάμενες πρακτικές – τι νέα στοιχεία φέρνουν τα ΝΑΠΞΓ για όλες τις γλώσσες γενικά και για κάθε γλώσσα ξεχωριστά ΒΕΛΤΙΩΣΗ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ και όχι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ •Τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει η διδασκαλία σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ και το ΚΕΠΑ •Σύγκριση ΝΑΠΞΓ με υφιστάμενα εγχειρίδια και πρακτικές στην κάθε γλώσσα – τι πρέπει να συμπληρώνεται, σύμφωνα με τα ΝΑΠΞΓ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΔΟΚΟΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ – ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 1.Σύντομη παρουσίαση - Εξοικείωση με τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας (ΝΑΠΔΣΚΔ) – αρχές που τα διέπουν

4 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Ξένων Γλωσσών Εκπαιδευτική διαδικασία: Μαθητοκεντρική μάθηση Βιωματική μάθηση Ενεργός μάθηση Συνεργατική μάθηση Ηλεκτρονική μάθηση Ανατρέξατε στο φυλλάδιο / στην ιστοσελίδα των Νέων Αναλυτικών προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες

5 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Ξένων Γλωσσών Δημοκρατικό και Ανθρώπινο Σχολείο / γλωσσικό μάθημα Εκπαιδευτική Διαδικασία Επαρκές, ενιαίο (ΚΕΠΑ) και συνεκτικό (περιεχόμενο) αναλυτικό πρόγραμμα και σώμα γνώσεων Δεξιότητες – Κλειδιά Πίνακας Ελέγχου

6 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Γνωριμία με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Ξένων Γλωσσών Τι ήταν μέχρι τώρα; / Μελέτη του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος για τις Ξένες Γλώσσες (ΑΠΞΓ) Αναλυτικό Πρόγραμμα Ξένων Γλωσσών – Γενικός Σκοπός Tι διαπιστώνετε; 1.Συνοχή σε όλες τις γλώσσες (επίπεδα ΚΕΠΑ) 2.Αναλυτικά προγράμματα κι’ όχι Διδακτικό Εγχειρίδιο 3.Μηχανισμός ελέγχου προγραμμάτων – βεβαίωση ύπαρξης όλων των συστατικών ενός σύγχρονου αναλυτικού προγράμματος 4.Επιμόρφωση διδασκόντων 5.Αξιολόγηση και εμπλουτισμός γλωσσικού διδακτικού υλικού 6.Περισσότερη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών – ψηφιακός αλφαβητισμός 7.Περαιτέρω εκσυγχρονισμός

7 Πατήστε στο πλήκτρο FREE

8 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Γλώσσες που διδάσκονται στην Κύπρο Αναγνωρίστε τα τραγούδια Φωτογραφία - Ενθύμιο

9 Student nameThematic unitWeb 2.0Other BeriaDesigning a story book about Australia Facebook MariaChristmas Voki AndriaValentine’s Day WikiVoki AndreasEaster Personal Videos ElenaSchool Facebook SallyThanksgiving Myspace MariosComics Wikipedia VassosShopping SkypePersonal Photos; Useful tips, Links, Learn English! EleniLondon GeorgiaHalloween Blog TomThe Big Apple YouTubeHuman Engine lali274callunic In student portfolios: Annotated reviews of online activities: speaking, listening, reading, writing, vocabulary, grammar and culture

10 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Common European Framework of Reference (CEFR) for Languages TOPIC: SPARE TIME Teacher Sample A1A2B1  talk and enquire about sport and hobbies  enquire and talk about hobbies and sports  express likes and dislikes ask about and tell where to go and how to get there  enquire and express likes and dislikes and spare time and weekend activities B2C1C2  enquire and express likes and dislikes and preferences about music, and TV  enquire and express likes and dislikes about movies and theatre  enquire and tell about plans for going out  enquire and express likes and dislikes about other spare time activities  enquire and express likes and dislikes about (English) entertainment and arrangements for outings

11 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ) για τις γλώσσες (Σημειώσεις) Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα βασικά χαρακτηριστικά του ΚΕΠΑ; Πώς αναπτύσσεται το ίδιο θέμα από το ένα επίπεδο στο άλλο; Δραστηριότητα σε δύο ομάδες με θέμα: Οικογένεια και οικογενειακή ζωή Αναπτύξετε το θέμα, με βάση τα επίπεδα ΚΕΠΑ Α1, Α2, Β1, Β2, Γ1 και Γ2. (Φωτοτυπίες: παράδειγμα με θέμα Ελεύθερος Χρόνος, Επίπεδα ΚΕΠΑ συνοπτικά στα αγγλικά και στα ελληνικά, φύλλο εργασίας, παράδειγμα με θέμα Οικογένεια και οικογενειακή ζωή) Παράδειγμα: Ελεύθερος χρόνος

12 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (ΚΕΠΑ) για τις Γλώσσες ΘΕΜΑ: Οικογένεια και οικογενειακή ζωή Διαβάστε την περιγραφή του ΚΕΠΑ Α1 πάνω στο θέμα Οικογένεια και οικογενειακή ζωή Εργαστείτε σε δυάδες και γράψτε περιγραφές για τα υπόλοιπα επίπεδα για το ίδιο θέμα. Αλλάξτε συνεργάτη. Εργαστείτε με κάποιον από μια άλλη δυάδα. Συζητήστε τις περιγραφές σας. Συζητήστε τα πορίσματά σας με την υπόλοιπη ομάδα. Μελετήστε το ΔΕΙΓΜΑ και συγκρίνετε. A1A2B1  Αναγνωρίστε μέλη της οικογένειας  Ρωτήσετε και πέστε τα ονόματα μελών της οικογένειας  Αναγνωρίστε οικογενειακές σχέσεις (πχ Ο κος Γιάννης είναι πατέρας του Κώστα)  Ρωτήστε άλλους πώς είναι και πέστε πώς είστε (πχ τι κάνεις; Καλά.)  Ρωτήστε και πέστε τον αριθμό μελών της οικογένειας B2C1C2

13 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Common European Framework of Reference (CEFR) for Languages TOPIC: Family and Home Life Sample A1A2B1  Identify family members  ask and tell family member names  Identify family relationships  ask and say how people are  ask and tell number of family members  ask about and describe family members and pets  ask and talk about house work  ask about and describe houses, rooms and furniture  ask and tell about family members’ professions  talk about and describe family celebrations B2C1C2  ask about and describe houses, rooms and furniture  talk about kinds of dwellings in Cyprus, US, USA, Australia, Canada, Africa  accept and refuse complements / opinions about your family  accept and refuse complements / opinions about your house, rooms, furniture, decoration  talk about your family members, their activities and your house.  research and report on British/American/Australian family life

14 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Φωτογραφία Α1 Είναι ο γιος μου. Τον λένε Ορέστη. Είναι φοιτητής. Μένει στη Μελβούρνη Α2 Είναι ο γιος μου. Ονομάζεται Ορέστης. Είναι φοιτητής. Σπουδάζει Οικονομικά στο πανεπιστήμιο RMIT. Μένει στη Μελβούρνη. Του αρέσει η μουσική και ο αθλητισμός. Παίζει πιάνο και κιθάρα και τραγουδά. Παίζει ποδόσφαιρο, κολυμπά και κάνει σκέιτ μπορντ. Β1 Να σας παρουσιάσω τον γιο μου. Λέγεται Ορέστης. Είναι 25 χρονών. Γεννήθηκε στη Μελβούρνη. Είναι ελληνοκυπριακής και αυστραλέζικης καταγωγής. Είναι φοιτητής. Σπουδάζει Οικονομικά στο πανεπιστήμιο RMIT. Μένει στη Μελβούρνη. Εργάζεται στην εταιρεία General Motors. Του αρέσουν πολύ οι σπουδές και η δουλειά του. Του αρέσει επίσης η μουσική και ο αθλητισμός. Παίζει πιάνο και κιθάρα, τραγουδά και συνθέτει δικά του τραγούδια. Παίζει σε συναυλίες και σε διάφορες εκδηλώσεις με την ορχήστρα του. Παίζει ποδόσφαιρο δύο φορές τη βδομάδα. Του αρέσει και το κολύμπι. Η μεγάλη του αγάπη, όμως είναι να κάνει σκέιτ μπορντ τον χειμώνα στο χιόνι. Του αρέσει το καλό φαγητό και ποτό και η καλή παρέα. Λατρεύει τη φωτογράφιση. Βγάζει πολλές και ωραίες φωτογραφίες.

15 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Ανάπτυξη Θεματικής Ενότητας

16 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Ανάπτυξη Θεματικής Ενότητας

17

18 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Ανάπτυξη θεματικής ενότητας 1.Κατευθυντήριες Γραμμές για την ανάπτυξη Αναλυτικού Προγράμματος για τις Ξένες Γλώσσες 2.Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (σύνοψη, Περιληπτικός πίνακας, πίνακας αξιολόγησης, Πίνακας Αυτό-αξιολόγησης μαθητή) 3.Αρχές: μαθητοκεντρική, βιωματική, ενεργός, συνεργατική και ψηφιακή μάθηση 4.Θεματική Τράπεζα / Συλλογή δραστηριοτήτων 5.Πίνακας Ανάπτυξης θεματικής ενότητας 6.Πακέτο γλωσσικού διδακτικού υλικού 7.Θεματικό έντυπο και ψηφιακό υλικό 8.Παραδείγματα δραστηριοτήτων 9.Ιστοσελίδα CALL 10.Πηγές (ιστοσελίδα Επιμορφωτικών) 11.Πίνακας Ελέγχου Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων για τις Ξένες Γλώσσες 12.Το διαδίκτυο Για την ανάπτυξη μιας θεματικής ενότητας θα χρειαστείτε: Ανάπτυξη Θεματικής Ενότητας σε ομάδες 1.Οι ομάδες θα εργαστούν πάνω σε ένα θέμα η κάθε μια 2.Οι ομάδες στα γαλλικά, επίπεδο Α1 3.Οι ομάδες στα αγγλικά, επίπεδο Α2 4.Ανταλλαγή Παραδείγματα στην ιστοσελίδα

19 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Διαφημίσεις Συνέδριο Foreign Language Instructional Technology: Theory and Practice Δεκέμβριος 3-5,2010, Πανεπιστήμιο Κύπρου Organiser: Language Centre, University of Cyprus Co-0rganisers: 1. University of Cyprus - Department of English Studies - Department of French Studies and Modern Languages - Department of Turkish and Middle Eastern Studies - The Department of Education 2. The Cyprus University of Technology 3. The Cyprus Ministry of Education and Culture Εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με την κυπριακή ιστοσελίδα του EUROCALL και την Ευρωπαϊκή οργάνωση για τη Διδασκαλία των γλωσσών με τη Χρήση του Υπολογιστή. Περισσότερες πληροφορίες για την οργάνωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του EUROCALL

20 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Υποστηρικτών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Γλώσσες που διδάσκονται στην Κύπρο Αναγνωρίστε τη χώρα Συζήτηση για τις μέχρι τώρα μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν

21 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Γλώσσες που διδάσκονται στην Κύπρο Αναγνωρίστε τη χώρα

22 Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Μάχιμων Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στα πλαίσια των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Για την επόμενη φορά, παρακαλώ φέρτε και πάλι τα πιο κάτω καθώς και την ενότητα πάνω στην οποία εργάζεστε με την ομάδα σας: 1. Το γλωσσικό διδακτικό σας υλικό (πακέτο) 2. Επιλογή θέματος πάνω στο οποίο θέλετε να εργαστείτε για την ανάπτυξη θεματικής ενότητας 3. Τράπεζα / Συλλογή δραστηριοτήτων πάνω στο θέμα επιλογής σας 45. Συμβατικό / έντυπο και ψηφιακό υλικό που να σχετίζεται με το θέμα σας Από διδακτικό υλικό, αυθεντικές πηγές, διαδίκτυο, κλπ. Επιπρόσθετο υλικό και ιδέες Συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης των νέων τεχνολογιών Γεια σας 再见 До свидания Au revoir Good bye Auf Wiedersehen Adiós Arrivederci さようなら Στο δεύτερο μέρος της ημέρας θα γίνουν οι παρουσιάσεις των θεματικών ενοτήτων