Γ΄ ΚΠΣ (2000-2006): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Advertisements

«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Κ.Π. EQUAL / ΣΥΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ Α.Σ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΠΕ12)
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ. Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ. Δράσεις επιχειρηματικότητας που εφαρμόστηκαν στην Τεχνική εκπαίδευση : Δράσεις επιχειρηματικότητας που εφαρμόστηκαν στην Τεχνική εκπαίδευση :  Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ/ΕΠΑΛ: ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ  Θερινά σχολεία επιχειρηματικότητας για μαθητές των ΤΕΕ / ΕΠΑΛ : Σιβιτανίδειος Σχολή, ΕΙΝ

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Τα θετικά αποτελέσματα από την υλοποίηση των πράξεων: Τα θετικά αποτελέσματα από την υλοποίηση των πράξεων: 1. «Καλοκαιρινά σχολεία νεανικής επιχειρηματικότητας Αττικής» για μαθητές των ΤΕΕ και των ΕΠΑΛ. Σιβιτανίδειος Σχολή: € Υλοποίηση σχεδόν του 100% των συνολικά τεθέντων στόχων όπως   η οργάνωση 94 εκπαιδευτικών προγραμμάτων διάρκειας 50 ωρών,   με τη συμμετοχή μαθητών ΤΕΕ/ΕΠΑ.Λ, ΕΠΑ.Σ. και ΣΕΚ της Περιφέρειας Αττικής

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, κατηγορία πράξεων ζ, ενέργεια 2.3.2, μέτρο 2.3 Το έργο συνέβαλλε:   στην προσπάθεια αναβάθμισης του επιπέδου της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών διαδικασιών.   στην εξοικείωση των μαθητών με μεθόδους οργάνωσης εργασίας & διαδικασίες παραγωγής προϊόντων σε πραγματικές συνθήκες   στην αλλαγή στη νοοτροπίας των μαθητών της ΤΕΕ σε σχέση με τις επαγγελματικές τους επιλογές

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, κατηγορία πράξεων ζ, ενέργεια 2.3.2, μέτρο 2.3 ΣΚΟΠΟΣ Ο συνδυασμός απόκτησης επαγγελματικών γνώσεων και επιχειρηματικών δεξιοτήτων με τη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου ΣΤΟΧΟΙ   Πρόσβαση σε ευκαιρίες (πληροφόρηση για ζητήματα απασχόλησης και επαγγελματικές πρακτικές, δυνατότητες χρηματοδότησης επιχειρήσεων, τεχνικές αναζήτησης εργασίας)   Προσωπική απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων (βελτίωση βασικών δεξιοτήτων, ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας)   Δυνατότητα κοινωνικής δράσης (συμμετοχή σε άτυπες ομάδες, ευκαιρίες εθελοντικής εργασίας)

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, κατηγορία πράξεων ζ, ενέργεια 2.3.2, μέτρο 2.3 ΣΤΟΧΟΙ   Ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας (ανακάλυψη παρόμοιων προβλημάτων, υποστήριξη και φιλία)   Απόκτηση πρακτικής εμπειρίας (εργασία με καθορισμένο παραδοτέο προϊόν)   Ομαδική διαχειριστική ικανότητα (καθορισμός στόχων, προτεραιοτήτων, σχέδια δράσης)   Εκπροσώπηση ομάδας (ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, ικανότητα συμμετοχής σε διαδικασίες λήψης αποφάσεων)

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, κατηγορία πράξεων ζ, ενέργεια 2.3.2, μέτρο 2.3 ΕΦΑΡΜΟΓΗ: τα έτη  Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: 50 εκπαιδευτικές ώρες  Δράσεις Επαγγελματικής Ενημέρωσης  Δράσεις Δημιουργικής Απασχόλησης  Διαμονή και σίτιση: σε οργανωμένες εγκαταστάσεις για 15 ημέρες

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ 2. «Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ και τα ΕΠΑΛ» Σιβιτανίδειος Σχολή: € Το έργο ολοκληρώθηκε με την επίτευξη του 98,6% των στόχων που ετέθησαν. Συγκεκριμένα: - λειτούργησαν Εικονικές Επιχειρήσεις - με τη συμμετοχή μαθητών - και καθηγητών Με βάση τα στοιχεία της αξιολόγησης προκύπτει ότι το έργο συνέβαλλε:   στην αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα ΤΕΕ με την εφαρμογή εναλλακτικών και καινοτόμων εκπαιδευτικών διαδικασιών.   στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής σκέψης και κουλτούρας στον εκπαιδευτικό χώρο.

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ   στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και εφευρετικότητας των μαθητών,   στην εξοικείωση των μαθητών με μεθόδους οργάνωσης εργασίας & διαδικασίες παραγωγής προϊόντων σε πραγματικές συνθήκες   στην απόκτηση εμπειρίας στην οργάνωση & διαχείριση ενός επιχειρηματικού σχεδίου.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΤΕΕ/ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, κατηγορία πράξεων Β, ενέργεια 2.3.2, μέτρο 2.3 Αναφέροντας τον όρο «εικονικές επιχειρήσεις» εννοούμε τις επιχειρήσεις εξομοίωσης της οικονομικής δραστηριότητας.  Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, ανέλαβαν την υλοποίηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου «project», αναπαριστώντας διαδικασίες, διαδρομές και αντικείμενα μιας πραγματικής επιχείρησης.  Οι μαθητές είχαν την ευθύνη των δραστηριοτήτων της επιχείρησής τους, ενώ πάντα βρίσκονταν υπό την εποπτεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού.  Παράλληλα οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με πραγματικές επιχειρήσεις προκειμένου να αντλήσουν πληροφόρηση και να καθοδηγηθούν με βάση τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς.

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Γιατί «πέτυχαν» τα Θερινά σχολεία και οι Εικονικές επιχειρήσεις ; Τα συστατικά:   Προγράμματα (οργάνωση της εργασίας)   Μεθοδολογία διδασκαλίας (παίξιμο ρόλων, εργασία σε ομάδες, παιχνίδια προσομοίωσης, αξιοποίηση των ΤΠΕ κλπ)   ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσω της κατασκευής εκπαιδευτικών έργων, παραγωγής προϊόντων…   ομαδική συνεργασία   ελευθερία έκφρασης (θετικό σχολικό κλίμα)   αυτονομία των εκπαιδευτικών

Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ   επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών διαδικασιών (βιωματική εκπαίδευση, εργασία σε ομάδες, παίξιμο ρόλων, ασκήσεις προσομοίωσης, διαδραστικό υλικό)   «επίδειξη» προβολή εργασιών, σχεδίων, έργων των μαθητών   άμεση σύνδεση με τον κόσμο των επιχειρήσεων μέσω των δράσεων επαγγελματικής ενημέρωσης και του ρόλου του επιχειρηματία « μέντορα»   αποτελεσματική διαχείριση, διάθεση των πόρων στους άμεσα ωφελούμενους (μαθητές, εκπαιδευτικούς, σχολικές μονάδες)

Καλές πρακτικές της Ε.Ε.: Το Παράδειγμα της Αυστρίας

 Η Επιχειρηματικότητα στην Αυστρία διδάσκεται από το 1994 στα τεχνικά & Επαγγελματικά λύκεια και τα Οικονομικά κολλέγια  Το ποσοστό των μαθητών που επιλέγουν την Τεχνική εκπαίδευση ανέρχεται σε 65%  Οι απόφοιτοι της Τεχνικής εκπαίδευσης βρίσκουν πιο εύκολα δουλειά και έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας από τους αποφοίτους της Γενικής εκπαίδευσης  Οικ. Πανεπ. Βιέννης, 2009

 The Entrepreneur’s Skills Certificate Πιστοποιητικό Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων Πιστοποιητικό Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων για μαθητές, τελειόφοιτους για μαθητές, τελειόφοιτους για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας τεχνικής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας τεχνικής εκπαίδευσης Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας & Οικονομικού Επιμελητηρίου Αυστρίας (2007) Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας & Οικονομικού Επιμελητηρίου Αυστρίας (2007)  Summer University for entrepreneurship education (‘Εργαστήριο για Ιδέες’) Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν τα εργαλεία και τη μεθοδολογία για να διδάξουν την επιχειρηματικότητα στην εκπαίδευση. Η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίζεται από μια σειρά φορέων στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.  Master’s Degree Program Business Education Vienna University of Economics & Business Για εκπαιδευτικούς Για εκπαιδευτικούς

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Χαρά Κατελάνου Διευθύντρια Οικονομικών Σιβιτανιδείου Σχολής, Μέλος του Επιστημονικού Εποπτικού Συμβουλίου ΜΚΕ ΑΣΠΑΙΤΕ