 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
Δημιουργία Παρουσίασης
1 Ιόνιο πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας.  Δημιουργία Ψηφιακής βιβλιοθήκης των αρχείων του Κέντρου Επιστημονικών Ερευνών (ΚΕΕ) από τη.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. Καούκης Δημήτριος.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Στα μονοπάτια της Ιστορίας Ιστορία και νέες τεχνολογίες.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Παρουσίαση: Δρ Αδάμ Δαμιανάκης

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Παραδοσιακή διδασκαλία: με τα σχολικά βιβλία σχεδόν σε αποκλειστική βάση περιορισμένη δυνατότητα χρήσης εποπτικού υλικού αφηγηματική, γραμμική παρουσίαση μεμονωμένου και αποσπασματικού υλικού αδυναμία αλληλεπίδρασης του μαθητή με το υλικό

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Eπίσκεψη σε χώρους με πολιτισμικό ενδιαφέρον: δυσκολία διοργάνωσης της επίσκεψης aδυναμία αλληλεπίδρασης με τα εκθέματα αδυναμία συγκριτικής μελέτης τους

Από το Μουσείο στο Εκπαιδευτικό λογισμικό Επιλογή υλικού Αναζήτηση πηγών Δόμηση παρουσίασης Αποφάσεις για διαδραστικότητα/λειτουργικότητα Εξεύρεση ή/και παραγωγή υλικού Συνέπεια με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Προσαρμογή στις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης χρήσης και ηλικίας

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Μορφές παρουσίασης: φωτογραφίες δυσδιάστατα και τρισδιάστατα γραφικά video κινούμενα σχέδια Ήχος Κείμενο

Επιλογή Περιεχόμενου Ύφους Τόνου Έμφασης Χρησιμοποιούμενης γλώσσας Ποιότητας-επιστημονικής ορθότητας Επιστημονική εμβάνθυνση-αφαίρεση -επίπεδο απλοποίησης

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Επεξεργασία από το χρήστη: βάσεις δεδομένων και βιβλιοθήκες που εμπλουτίζονται και από τους χρήστες εστίαση παράλληλη παρουσίαση εκθεμάτων διαφόρων μουσείων και συλλογών μεγέθυνση απομόνωση τμημάτων

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Επεξεργασία από το χρήστη: παραβολή και σύγκριση με άλλα εκθέματα ή άλλο υλικό αναζήτηση και έρευνα ταξινόμηση κατηγοριοποίηση επεξεργασία πληροφοριών άμεση πρόσβαση σε σχετικές σελίδες στο Internet

 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Παρουσίαση διαθεματικού υλικού: ιστορικοί και αρχαιολογικοί χώροι άλλο εικαστικό και αρχειακό υλικό επεξηγηματικά κείμενα ιστορικά έγγραφα βιογραφίες σχετιζόμενων προσώπων παρουσίαση του γενικότερου ιστορικού - κοινωνικού πλαισίου

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Διδακτικοί στόχοι - Ο μαθητής μπορεί να: επιλέξει ο ίδιος το αντικείμενο του ενδιαφέροντος του και να κατευθύνει την έρευνα του διατυπώνει υποθέσεις και ελέγχει την ορθότητα τους ερευνά και να εντοπίζει τα εκθέματα και τα στοιχεία που τον ενδιαφέρουν εξοικειωθεί με την παρατήρηση της εικόνας, και να την βλέπει σαν πηγή πληροφοριών

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Διδακτικοί στόχοι - Ο μαθητής μπορεί να: κατανοήσει τις διάφορες παραμέτρους που ορίζουν την πολιτισμική - μουσειακή αξία του υλικού συγκρίνει υλικό και να εντοπίζει και αναλύει ομοιότητες και διαφορές διασταυρώνει πληροφορίες και να αξιολογεί την εγκυρότητα τους αντιληφθεί το πολιτισμικό υλικό ως μέρος ενός ευρύτερου ιστορικο - κοινωνικού πλαισίου ενεργεί τόσο ατομικά όσο και ομαδικά

πολιτισμικό υλικό στα σχολεία  Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία Το λογισμικό Διδακτικοί στόχοι - Ο καθηγητής μπορεί να: Υποστηρίζει τη διδακτική διαδικασία Παρακολουθεί και εντοπίζει προβλήματα στην κατανόηση των μαθητών για το αντικείμενο Διατυπώνει εργασίες που μπορούν να κάνουν οι μαθητές Υποστηρίζεται στη δόμηση του μαθήματος-παρουσίασης στην τάξη

Με πολιτισμικό υλικό όπως:  Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Με πολιτισμικό υλικό όπως: φωτογραφίες ιστορικά έγγραφα πίνακες ζωγραφικής γραμματόσημα γκραβούρες ηχητικά ντοκουμέντα κινηματογραφικά ντοκουμέντα

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία της Νεότερης και Σύγχρονης Ελλάδας Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία των Ελλήνων Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

 Ιστορία των Ελλήνων Παρουσίαση πολιτισμικού υλικού:

Πνευματικά δικαιώματα και Σχολικό Λογισμικό Τι ισχύει για το σχολικό λογισμικό : δεν υπάρχει σαφές νομοθετικό πλαίσιο περιορίζεται η χρήση του υλικού γραφειοκρατικές καθυστερήσεις στην αγορά του υλικού

Η μεταφορά και παρουσιάση πολιτισμικού υλικού σε λογισμικό προορισμένο για σχολική χρήση, είναι κάθε φορά μια νέα πρόκληση με πολλές ιδιαιτερότητες που πρέπει να αντιμετωπίζεται για ένα επιπλέον λόγο με πολύ προσοχή και ευαισθησία. -