«Ξαναγράφουμε το Εγχειρίδιο Πωλήσεων»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Αγορά ενέργειας στον Ελλαδικό χώρο – Ρύθμιση ΝΟΜΕ
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Η παγκόσμια κρίση και η επόμενη μέρα για τις οικονομίες Εισηγητής: Μάνος Χατζηδάκης Οικονομικός Αναλυτής Αθήνα, Μάρτιος 2009.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΑΠΕ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ.
Νέες προκλήσεις ή ευκαιρίες της κυπριακής οικονομίας και αγοράς
1 η Ημερίδα φαρμακοποιών Κρήτης Φαρμακοποιοί και οικονομική κρίση Ευρωπαϊκή ανάλυση Εισηγήτρια : Χατζέλλη Μαριάνθη Υποψήφια Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών.
16- 1 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Venture Capital  ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (The Initial Public Offering)  ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΔΟΥΣ 1. 40% ΜΕΤΡΗΤΑ 600 e ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ e ΚΕΡΔΟΣ 40% 840 e ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2. ΒONUS 9 % ΒΟΝUS ΣΤΑ.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Κωνσταντίνος Μ. Φρουζής Πρόεδρος ΣΦΕΕ 22 Σεπτεμβρίου 2012.
Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνική Τράπεζα Ο ρόλος του Τραπεζικού Τομέα στην επανεκκίνηση του Real Estate Prodexpo.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2010 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΘΑΝΟΥ & ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ κ.κ. ΔΗΜ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ & ΜΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΟΥΔΗ Οικονομικό.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Ο ρόλος του Χρηματιστηρίου Αθηνών στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας ΣΚΟΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΟΥΤΣΑΒΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Προώθηση / Επικοινωνία
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
Ενοτητα 2. διακριση των διεθνων επιχειρηματικων δραστηριοτητων
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
E-commerce Solutions.
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ξαναγράφουμε το Εγχειρίδιο Πωλήσεων» ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ Διευθυντής Πωλήσεων ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. Κτήμα Πεντελικόν 28/6/ 2012

Μοτοδυναμική Α.Ε.Ε. Επίσημος διανομέας των προϊόντων YAMAHA στην Ελλάδα (1969) τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Αλβανία και τη Μολδαβία. Εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Α.Α. από το 2005. Βασικοί μέτοχοι : Οικ. Κυριακόπουλου,Yamaha Motor Corp. Ευρύ portfolio προϊόντων εκτός από τη YAMAHA που περιλαμβάνει: - συμπληρωματικά προϊόντα αναβάτη (ρουχισμός, κράνη, αξεσουάρ, ελαστικά κ.α.) - προϊόντα Θάλασσας (Σκάφη, αξεσουάρ, εξωλέμβιες Selva κ.α.) Από τον Μάρτιο του 2011 το νέο μας απόκτημα είναι η διανομή της Porsche A.G. στην Ελλάδα. Εύρωστο δίκτυο dealers τόσο στο δίκυκλο όσο και στη θάλασσα με 200 σημεία πώλησης και πανελλαδική κάλυψη.

Dealer Network

Αγορά προ Κρίσης (π.Κ.) vs μετά Κρίσης (μ.Κ) «Ασυνέχεια» Αγορά Moto 12 Vs Peak Αγορά Marine 12 Vs Peak Yamaha sales 12 Vs Peak Yamaha sales 12 Vs Peak Το επιπεδο της εντασης του ανταγωνισμού είναι

Αγοραστική συμπεριφορά – θεμελιώδεις αλλαγές Πελάτες - τι άλλαξε Πιο Price sensitive Πιο απαιτητικοί Πιο ορθολογικοί Λιγότερο πιστοί Διακρατούν περισσότερο τα προϊόντα (μεγαλύτερος κύκλος ζωής) Πιο λίγοι Τα brands φαίνεται να ακτινοβολούν λιγότερο …… Το after sales φαίνεται να κερδίζει την πρωτοκαθεδρία …. Μπήκαμε στην εποχή του βαρετού? Που είναι το συναίσθημα ? Αγοραστική συμπεριφορά – θεμελιώδεις αλλαγές

2009-2011 Προσαρμογή στα νέα δεδομένα Εξορθολογισμός - Μείωση εξόδων Προσανατολισμός στην διακράτηση ρευστότητας με αυστηρό έλεγχο των εισπρακτέων Έλεγχος του μικτού περιθωρίου κερδοφορίας Κινήσεις που θα προσελκύσουν τους πελάτες μας-αύξηση διελευσιμότητας

Τι διαφορετικό κάναμε εμείς Δεδομένο 1 : λιγότεροι πόροι – ίδιος αριθμός dealers Δεδομένο 2 : μη προβλεψιμότητα αγοράς, χαμηλή ορατότητα Δεδομένο 3 : τα μεγέθη των αγορών δεν θα επιστρέψουν στα π.Κ. επίπεδα σύντομα… Πως αντιδράσαμε ? Αλλαγή οργάνωσης Αλλαγή ρόλων Αλλαγή συστημάτων κινητοποίησης Αλλαγή διάθεσης

Αλλαγή οργάνωσης και διαχείρισης πελατολογίου Ανάλυση ελκυστικότητας dealers Κατηγοριοποίηση των dealers με βάση Κερδοφορία ανά κατ. Προϊόντων Τζίρος ανά κατ. Προϊόντων Επιχειρηματικό μοντέλο (3S, non 3S) Προοπτική επιβίωσης Αποτελέσματα Υψηλής σημαντικότητας (20%) Μεσαίας σημαντικότητας (45%) Διαχειρίζονται από εξωτερική δύναμη πωλήσεων Χαμηλής σημαντικότητας (35%) Διαχειρίζονται από εσωτερική δύναμη πωλήσεων H τηρηση των ποιοτικών κριτήριων εισπράξεις, πληρωμές αποστολές εγγυήσεων, στοκ σας συνδιαμορφώνουν την απόδοση του bonus

Αλλαγή οργάνωσης Πριν Τώρα Sales Force (8) Sales Force (5) Sales Support Force (3) Τηλέφωνο, Fax, Email Επίσκεψη Τηλέφωνο, Fax, Email Επίσκεψη Τηλέφωνο, Fax, Email 45% 55% 15% 85% 100% Dealer network (200) Dealer network (120) Dealer network (80)

Αλλαγή οργάνωσης Αποτελέσματα Field Sales Force 1) Αύξηση επισκέψεων +30% 2) Αύξηση παραγωγικού χρόνου σε dealers +40% 3) Αύξηση επιρροής σε σημαντικούς dealers 4) Απελευθέρωση χρόνου για ουσιαστική πώληση Sales Support Force Πιο γρήγορη εξυπηρέτηση αιτημάτων Πιο γρήγορη παραγγελιοληψία Service level προς dealer network : αυξήθηκε και επιπλέον μετριέται

Αλλαγή ρόλων Αλλαγή χαρτοφυλακίου προϊόντων - εξειδίκευση Αλλαγή πελατολογίου Αποτελέσματα Κτίσιμο εξειδίκευσης και εκμετάλλευση προιοντικής εμπειρίας Ανανέωση ενδιαφέροντος – πρόκληση νέου πελατολογίου Αίσθημα επανεκκίνησης

Αλλαγή συστημάτων κινητοποίησης 1) Αλλαγή χρονικού ορίζοντα στοχοθέτησης (short term) 2) Αλλαγή συστήματος bonus (short term & campaign oriented) 3) Αλλαγή εύρους αποφάσεων Αποτελέσματα Άμεσος , απτός στόχος που αμείβει και κινητοποιεί Ευελιξία αποφάσεων, γρήγορη απόκριση στον πελάτη Πιο συχνά sales meetings – εφαρμογή, παρακολούθηση και αναπροσαρμογή στόχων Μεγαλύτερη ικανοποίηση στο προσωπικό

Μπορεί να μην υπάρχει εγχειρίδιο.. Αμφισβήτησε τα καθιερωμένα. Ξαναμοίρασε την τράπουλα – δημιούργησε νέες προκλήσεις. Μην φοβάσαι τις αλλαγές – τονώνουν το ενδιαφέρον. Ζήσε τη μέρα. Βρες χαρά σε κάθε πώληση όσο μικρή και αν είναι…

«Ξαναγράφουμε το Εγχειρίδιο Πωλήσεων» Σας ευχαριστώ, Καλή δύναμη !